Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Als ge nog niet kunt inschatten dat ge daar totaal niet ingeraakt, dan zijde slecht bezig

Comment

• + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• heb men eigen rot geërgerd deze nacht toen ik achter een aixam of zo iets reed op een baan waar je niet voorbij mag, en dat er nog is ne combie achter mij reed dus ik niet voorbij kon steken

en aan dat mens dat het zo nodig vond om bij een wegversmalling mijn voorang af te nemen, dan ben je bij mij aan het verkeerde adres! sjans dat ge nog hard aan uw stuur kon draaien of twas prijs. denkt volgende keer maar is 2 keer na voor ge zo nog is stunten uithaalt! idioot!

Comment

• Wat was het vandaag op de weg? Allemaal zondagsrijders? Op de E19 richting Antwerpen een Passat op het linkervak tegen 70 km/u. En op de E34 richting Zelzate een Colt ook tegen 70 km/u.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
            Wat was het vandaag op de weg? Allemaal zondagsrijders? Op de E19 richting Antwerpen een Passat op het linkervak tegen 70 km/u. En op de E34 richting Zelzate een Colt ook tegen 70 km/u.
            Zal zijn omdat het vandaag zondag is he
            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
              Zal zijn omdat het vandaag zondag is he
              Voila, de reden waarom ik de zondag liefts lekker thuis blijf , in de week moet ik al te veel de baan op

Comment

• Tja, de term zondagsrijder is écht niet uit de lucht gegrepen, het verschil tussen de chauffeurs in de week op de baan of in het weekend is toch wel markant.

Comment

• jep, an als ik ni moet werken in het wiekeind, wat ni veel gebeurt, en kom op plaatsen waar ik niet bekend ben...ik ben 1 van hun

en das een vakantiegevoel

Comment

• De vele putten her en der in de (snel)wegen beginnen toch ook gevaarlijk te worden...

Tol van een koude winter allicht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                      De vele putten her en der in de (snel)wegen beginnen toch ook gevaarlijk te worden...

ik vind het ook verschrikkelijk ... ik doe dagelijks Brussel-Kust en dan vaak nog via Kortrijk of Roeselare ... en echt dagelijks stel ik nieuwe putten en oneffenheden vast.

de ergste zijn:
                      op de wissel E40 (richting kust) naar E17 (richting Kortrijk)
                      op de E40 richting kust op 500 meter voor tankstation drongen, tussen het tweede en derde rijvak .. daar ligt een strook van 3 meter op 50 cm voor een centimeter of 5 dieper in het wegdek levensgevaarlijk
                      1963 Land Rover Series IIa
                      1994 Mercedes SL320
                      2015 Land Rover Discovery SDV6
                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

De vele putten her en der in de (snel)wegen beginnen toch ook gevaarlijk te worden...

Idd, ik heb ook die indruk dat er elke dag bijkomen.
                        Kunt ge u voorstellen wat dat zou geven moest het elk jaar zo vriezen ...

Raar toch dat ze in Scandinavië niet allemaal kasseiwegen hebben aangelegd, je zou denken met de temperaturen daar dat ons Belgisch asfalt het 2 maand zou uithouden (Of zouden ze daar wel wegen kunnen aanleggen )

Comment

Het is echt niet meer normaal, ik moet tegenwoordig al zigzaggend naar het werk rijden ...

De baan Oudenaarde - Kruishoutem is nog NET berijdbaar ... als je echter even niet oplet zit je met een lekke band of een kromme velg !

Ik ben ze eens beginnen tellen, maar ik kon de tel niet bijhouden !

Het is echt zielig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                            ik vind het ook verschrikkelijk ... ik doe dagelijks Brussel-Kust en dan vaak nog via Kortrijk of Roeselare ... en echt dagelijks stel ik nieuwe putten en oneffenheden vast.

de ergste zijn:
                            op de wissel E40 (richting kust) naar E17 (richting Kortrijk)
                            op de E40 richting kust op 500 meter voor tankstation drongen, tussen het tweede en derde rijvak .. daar ligt een strook van 3 meter op 50 cm voor een centimeter of 5 dieper in het wegdek levensgevaarlijk
                            E19 Brussel -> Antwerpen

1.5km voor craeybeeckxtunnel juist na de samenvoeging achter de splitsing van kontich

linkerrijstrook, ge rijdt daar ineens precies over kiezeltjes...

Comment

• Vergelijk ons wegennet met dat van Nederland of Duitsland, echt schrijnend.

Comment

• Duitsland is niet véél beter dan Belgie ik zou zelfs durven zeggen dat de staat van de wegen daar nog erger zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                  Duitsland is niet véél beter dan Belgie ik zou zelfs durven zeggen dat de staat van de wegen daar nog erger zijn.
                                  Ja op sommige plaatsen is dat wel waar maar als je kijkt naar Nederland is het verschil toch heel groot

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                    Ondervonden met de RS4 : ff verschieten !! (was donker)

Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichten
                                    Vergelijk ons wegennet met dat van Nederland of Duitsland, echt schrijnend.
                                    Het schijnt in Nl. minstens even erg te zijn

Comment

• Ik vraag me nu gewoon af hoe ze dat weer gaan herstellen ...

Hier en daar wat asfalt opgieten ? Het zal weer proper zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                                        Ik vraag me nu gewoon af hoe ze dat weer gaan herstellen ...

Hier en daar wat asfalt opgieten ? Het zal weer proper zijn
                                        Het zal inderdaad waarschijnlijk overal wat oplapwerk worden, ze kunnen moeilijk overal den helen boel gaan opbreken om volledig nieuwe weg te leggen he. Dan moeten ze heel België gaan opbreken
                                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                          Het zal inderdaad waarschijnlijk overal wat oplapwerk worden, ze kunnen moeilijk overal den helen boel gaan opbreken om volledig nieuwe weg te leggen he. Dan moeten ze heel België gaan opbreken
                                          Ja, maar dat zitten ze binnen de kortste keren met hetzelfde probleem hé ... dit is maar een héél tijdelijke oplossing ...

Comment

Working...
                                          X