Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
    Het zal inderdaad waarschijnlijk overal wat oplapwerk worden, ze kunnen moeilijk overal den helen boel gaan opbreken om volledig nieuwe weg te leggen he. Dan moeten ze heel België gaan opbreken

Idd

Dat duurt dan 2 jaar, en 4 maand later zijn er weer putten

Soms vraag ik me af of je ipv een sportkar alla porsche je niet gewoon beter afbent met een dikke Evo ofzo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
      als je echter even niet oplet zit je met een lekke band of een kromme velg !
      En iedereen maar grote velgen en laagprofielbanden onder zijn ketel steken, die bij ook nog stevig moet afgeveerd zijn voor een "sportief" rijgedrag, en dan hier maar komen klagen

Ik denk dat de wegen vroeger amper beter waren, maar de wagens waren volgens mij beter aangepast aan de omstandigheden.
      '16 Peugeot 308 SW blueHDI
      '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Dat is zodat iedere Belg SUV zou kopen, liefst met zware motor, zodat ze erna extra taxen kunnen vragen op SUV's én zware motoren.
        Kassa kassa
        Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
        Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
          En iedereen maar grote velgen en laagprofielbanden onder zijn ketel steken, die bij ook nog stevig moet afgeveerd zijn voor een "sportief" rijgedrag, en dan hier maar komen klagen

Ik denk dat de wegen vroeger amper beter waren, maar de wagens waren volgens mij beter aangepast aan de omstandigheden.
          Ik denk dat iedereen (en vooral die met een sportwagen) toch voldoende verkeersbeslasting en BIV betaald om te mogen verwachten dat de wegen dan in een goeie staat zouden zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
            Ik denk dat iedereen (en vooral die met een sportwagen) toch voldoende verkeersbeslasting en BIV betaald om te mogen verwachten dat de wegen dan in een goeie staat zouden zijn
            Het beleid waar de meerderheid voor gekozen heeft zal andere zaken doen met het geld dan de wegen in topconditie houden. Op zich is dat voor mij geen probleem dat ze meer in veiligheid investeren en in het oplossen van het file probleem dan in de kwaliteit van de wegen, waarmee ik niet zeg dat dat de realiteit is de dag van vandaag, maar dat is voor iedereen persoonlijk natuurlijk.

Ik vind het zelfs leuk als ik weer is in de file sta dat ik de putten in de baan kan tellen
            '16 Peugeot 308 SW blueHDI
            '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
              Ik vind het zelfs leuk als ik weer is in de file sta dat ik de putten in de baan kan tellen
              En dan een mailtje naar de bevoegde instanties sturen met het bericht van punt X tot punt Y heb ik Z-aantal putten geteld!
              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                En dan een mailtje naar de bevoegde instanties sturen met het bericht van punt X tot punt Y heb ik Z-aantal putten geteld!
                De Vlaamse Wegentelefoon, meldpunt voor gebreken aan wegen en autosnelwegen

De Wegentelefoon is een centraal, gratis meldpunt voor klachten over de toestand van autosnelwegen en gewestwegen in Vlaanderen.
                Als voetganger, fietser, motorrijder of automobilist kunt u de Wegentelefoon meldingen doen over ongemakken, mankementen of knelpunten op de baan, zoals gebrekkige bewegwijzering of signalisatie, kapotte verlichting, putten, scheuren of andere schade aan de weg of het wegdek, etc... Ook potentieel gevaarlijke situaties, bv. door obstakels op de weg, kunt u melden.
                De Wegentelefoon is te bereiken op het groene nummer 0800-1 22 66.
                Daarnaast kunt u ook vanop de Wegentelefoon-webpagina meldingen per mail versturen.
                De meldingen via de Wegentelefoon worden opgevolgd door de provinciale afdelingen Wegen en Verkeer.
                Websites

Info en mailmeldingen Vlaamse Wegentelefoon

Comment

• Nummer opgeslagen, ik ga morgen, per serieuze put dat ik tegenkom een telefoontje doen Die ga ginder zweten zulle

Comment

• Nummer opgeslagen, ik ga morgen, per serieuze put dat ik tegenkom een telefoontje doen Die gaan ginder zweten zulle

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                      Nummer opgeslagen, ik ga morgen, per serieuze put dat ik tegenkom een telefoontje doen Die gaan ginder zweten zulle
                      Ge gaat nogal werk hebben
                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• Eerste melding: Torhoutse Steenweg vanaf centrum Brugge tot aan de expresweg. 't Is al bijna onmogelijk voor een wagen om er normaal over te rijden, wat moet dat dan zijn voor al de motorrijders onder ons...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichten
                          Vergelijk ons wegennet met dat van Nederland of Duitsland, echt schrijnend.
                          Nederland heeft echt prachtige snelwegen

zeer verzorgde wegdek !

Hier in België ? Ze zouden beter wat geld insteken in zo'n dingen dan weetikveel Antarctica onderzoekscentrum...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                            Nederland heeft echt prachtige snelwegen

zeer verzorgde wegdek !
                            Maar Nederland heeft ook heel slechte snelwegen.

Comment

• In Nederlands Limburg valt dat wel erg mee hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                                In Nederlands Limburg valt dat wel erg mee hoor.
                                't schijnt dat Nederland groter is dan Nederlands Limburg alleen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                                  Maar Nederland heeft ook heel slechte snelwegen.
                                  ik kan me niet herinneren dat ik ergens stukken slechte snelwegen ben tegen gekomen in Nederland. Van Bergen op Zoom tot in Groningen en van Limburg tot in Rotterdam... over 't algemeen precies een biljart-tafel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                                    ik kan me niet herinneren dat ik ergens stukken slechte snelwegen ben tegen gekomen in Nederland. Van Bergen op Zoom tot in Groningen en van Limburg tot in Rotterdam... over 't algemeen precies een biljart-tafel.
                                    ja dat bedoel ik ook juist.

Ter hoogte van Roermond is een nieuwe snelweg opengegaan.
                                    Echt zalige wegdek.

Comment

• Frankrijk heeft pas mooie autostrades !

ergernis: wagens die trager op een oprit rijden dan vrachtwagens

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                                        biljarttafel oke
                                        en vooral veel files

Comment

• maar wel beter als in hoffelijke chauffeurs als bij ons

Comment

Working...
                                          X