Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
    Het idee is dat het verkeer van beide snelwegen zo tijd krijgt om de snelheid op mekaars verkeersstromen af te stemmen. In realiteit geeft het evenwel een file thv Bertem omdat daar de verkeersstroom komende van de E314 samen met het verkeer van de oprit uitwaaiert naar links, na eerst opgehouden te zijn door verkeer dat van de E40 naar rechts uitweek.
    Tip: respecteer die witte lijn

Ze staan soms op te schrijven op de brug vn Bertem of Sterrebeek (zelfde situatie aan die kant)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yoda007 Bekijk Berichten
      Tip: respecteer die witte lijn

Ze staan soms op te schrijven op de brug vn Bertem of Sterrebeek (zelfde situatie aan die kant)
      +1

Ze hebben me daar al te stekken gehad

Comment

• m'n eerste van 2009 is binnen.............58 ipv 50 km/h

Comment

• Wrong topic...

Comment

• Comment

• Sommige chauffeurs he
              Daarstraks serieus in de remmen moeten gaan voor eene met eene getunede golf die eenen anderen auto voorbijstak terwijl ik aan kwam rijden! Bijna een camionet in men gat gehad
              Als die lul met die schijtkleurige Golf hier soms zit of komt kijken, wel ik hoop dat ge met uwen bak ergens in de gracht vlamt!

En daarna nog eene die van de baan Tienen - Luik (ken de nummer niet) de N80 kwam opgevlamd zonder te kijken, weeral serieus moeten remmen, gelukkig zat er daar niemand achte mij.
              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Op de E313 richting Antwerpen

Wij komen aangereden en gaan net een vrachtwagen inhalen, meneer met de groene bestelwagen vond het nodig om zich er nog tussen te smijten zonder richtingaanwijzer te gebruiken

dan rijdt hij verder, een opel rijdt naar links, daar stak hij bijna op,
                opel gaat terug naar rechts, bestelwagen blijft er net achterrijden met zijn grootlichten op,

Ondertussen zijn we er voorbij, komt hij ook in ons gat rijden, wilt hij ons langs rechts voorbij rijden, pa gaat naar rechts, in 1 beweging gaat hij nog een rijstrook verder, pa nog verder naar rechts, dan de busstrook op, ondertussen rijden we maar 70km/h meer ofzo, dan wil hij over het gras voorbij rijden, gaat pa maar terug naar links,

Uiteindelijk rijdt de bestelwagen nog een hele hoop wagen over de busstrook voorbij.

Sommige mensen

Comment

• Van die idioten die 60 rijden op de Meerdaalboslaan in Heverlee richting Tiensesteenweg, daar dan een half uur blijven hangen op het linkervak. Als ze dan beslissen eindelijk naar rechts te gaan en je ze voorbij steekt gaan ze blijkbaar helemaal crazy. Met een Berlingo-busje met 2 kinders op de achterbank alles willen doen om ervoor te zorgen dat je ze NIET kan inhalen, waardoor ze op het einde bijna verongelukken als ze moeten remmen om de Tiensesteenweg op te rijden.

Eens op de Tiensesteenweg 3 tot 4 maal op 5 cm van men bumper hangen, regelmatig met de helft van zen voertuig over de middenlijn rijden...
                  Lekker blijven bumperkleven tot ik voor sorteer om een straat in te slagen, dan beslist meneer om mij en mijn collega (die voor me reed en die we reeds bijgebeend waren)voor te steken en zich dan dwars voor ons op dat voorsorteervak te plaatsen. Nog 2x de middenvinger te krijgen, en dan over te steken...

Ondertussen al telefoontje gedaan om mijn collega op de hoogte te brengen en de boel wat verder in de straat geblokkeerd. Eens tot stilstand gekomen stap ik uit, was zéér nieuwsgierig wat voor een persoon dit zou zijn !
                  Mijn collega had blijkbaar dezelfde gedachte en had ook al zijn portier in de hand, maar dan beslist meneer met de Berlingo om via iemand zijn voortuin rond ons te rijden en zo nog met de middenvinger op te verdwijnen...

Tja, ik wou gewoon eens praten
                  En ik droeg geen geweer of zwarte lederen jas maar een normale kledij...
                  En een witte a3 / passat variant zijn niet direct wagens om schrik van te krijgen ?

Ben ik in de fout gegaan door meneer voorbij te gaan of moet ik in die situaties op men kop laten zitten ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheVeyron Bekijk Berichten
                    Van die idioten die 60 rijden op de Meerdaalboslaan in Heverlee richting Tiensesteenweg, daar dan een half uur blijven hangen op het linkervak. Als ze dan beslissen eindelijk naar rechts te gaan en je ze voorbij steekt gaan ze blijkbaar helemaal crazy. Met een Berlingo-busje met 2 kinders op de achterbank alles willen doen om ervoor te zorgen dat je ze NIET kan inhalen, waardoor ze op het einde bijna verongelukken als ze moeten remmen om de Tiensesteenweg op te rijden.

Eens op de Tiensesteenweg 3 tot 4 maal op 5 cm van men bumper hangen, regelmatig met de helft van zen voertuig over de middenlijn rijden...
                    Lekker blijven bumperkleven tot ik voor sorteer om een straat in te slagen, dan beslist meneer om mij en mijn collega (die voor me reed en die we reeds bijgebeend waren)voor te steken en zich dan dwars voor ons op dat voorsorteerstrook te plaatsen. Nog 2x de middenvinger te krijgen, en dan over te steken...

Ondertussen al telefoontje gedaan om mijn collega op de hoogte te brengen en de boel wat verder in de straat geblokkeerd. Eens tot stilstand gekomen stap ik uit, was zéér nieuwsgierig wat voor een persoon dit zou zijn !
                    Mijn collega had blijkbaar dezelfde gedachte en had ook al zijn portier in de hand, maar dan beslist meneer met de Berlingo om via iemand zijn voortuin rond ons te rijden en zo nog met de middenvinger op te verdwijnen...

Tja, ik wou gewoon eens praten
                    En ik droeg geen geweer of zwarte lederen jas maar een normale kledij...
                    En een witte a3 / passat variant zijn niet direct wagens om schrik van te krijgen ?

Ben ik in de fout gegaan door meneer voorbij te gaan of moet ik in die situaties op men kop laten zitten ?
                    Ik denk dat ik met dezelfde 'meneer / 'zot' te maken heb gehad. Welk kleur had het busje? Bij mij zaten er inderdaad ook 2 kinderen vanachter. Nadat ik hem had ingehaald op de expresweg ging hij zonder reden in mij kont plakken... Dan tiensesteenweg op, probeerde hij zo goed als elke manier te benutten om me in te halen, natuurlijk op de tiense is dat zo goed als onmogelijk.. Uiteraard zat hij te flikkeren, gebaren te tonen.... Dan toen het net groen werd besloot meneer over het FIETSPAD mij langs rechts in te halen.. Uiteraard was ik zo woedend als iets, ben hem dan gevolgd, deed er werkelijk alles aan om me kwijt te spelen, geluk berlingo vs 320 kon hij niet veel doen.. Dan is hij gestopt bij een appartementsblok (als je het adres wil, pm) dan ben ik maar uitgestapt en is goed m'n gedacht gezegd, hij had alleszins serieus mindere praat (nochtans ben ik nu niet de jongen waarvan je schrik zou krijgen ) Uiteindelijk na veel woorden vertrokken... niet veel aan te doen natuurlijk, politie kan/wil daar moeilijk iets over opstellen dusja...
                    -

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matt.V Bekijk Berichten
                      Ik denk dat ik met dezelfde 'meneer / 'zot' te maken heb gehad. Welk kleur had het busje? Bij mij zaten er inderdaad ook 2 kinderen vanachter. Nadat ik hem had ingehaald op de expresweg ging hij zonder reden in mij kont plakken... Dan tiensesteenweg op, probeer zo goed als elke manier te benutten om me in te halen, natuurlijk op de tiense is dat zo goed als onmogelijk.. Uiteraard zat hij te flikkeren, gebaren te tonen.... Dan toen het net groen werd besloot meneer over het FIETSPAD mij langs rechts in te halen.. Uiteraard was ik zo woedend als iets, ben hem dan gevolgd, deed er werkelijk alles aan om me kwijt te spelen, geluk berlingo vs 320 kon hij niet veel doen.. Dan is hij gestopt bij een appartementsblok (als je het adres wil, pm) dan ben ik maar uitgestapt en is goed m'n gedacht gezegd, hij had allesinds serieus mindere praat (nochtans ben ik nu niet de jongen waarvan je schrik zou krijgen ) Uiteindelijk na veel woorden vertrokken... niet veel aan te doen natuurlijk, politie kan/wil daar moeilijk iets over opstellen dusja...
                      Goh goei vraag, t was al donker...
                      Ik was met een A3 SB 2.0TDI op wandel en mijn collega z'n Passat is ook een 2.0.
                      Je merkt wel als iemand het hok open trekt of dat nu een 2.0hdi is of iets anders...
                      Ik geef toe dat ik op het einde van de expressweg ver boven de max toegelaten snelheid zat, maar ik was alleen en hij niet... En die kinderen kunnen er nix aan doen.
                      En mijn mening is als je een grote bek kunt opzetten in je auto moet je dat ook maar uit je auto kunnen.
                      Dat berlingoke had van die zonneschermpjes opzij dat herinner ik me Zalig om te weten dat er nog zo'n gekken rond rijden...

Comment

• In omgeving Kessel-Lo reed vroeger toch zo'n zotte trien op haar fiets zwalpend over de baan.
                        Daar was wel iets mis mee (hoop ik), als je je raam naar beneden deed was het een scheldserenade van hier tot Tokyo En dat stopte dus niet, ook niet als er niemand in de buurt was. Best lachwekkend.
                        Gevaar is dat dat mens niet met de fiets kan rijden. Zo'n dorpsfiguren zijn gevaarlijk maar zo fijn

Of diene pastoor die in Leuven tegen elke verlichtingspaal zijn zegje staat te doen haha

Comment

Goh goei vraag, t was al donker...
                          Ik was met een A3 SB 2.0TDI op wandel en mijn collega z'n Passat is ook een 2.0.
                          Je merkt wel als iemand het hok open trekt of dat nu een 2.0hdi is of iets anders...
                          Ik geef toe dat ik op het einde van de expressweg ver boven de max toegelaten snelheid zat, maar ik was alleen en hij niet... En die kinderen kunnen er nix aan doen.
                          En mijn mening is als je een grote bek kunt opzetten in je auto moet je dat ook maar uit je auto kunnen.
                          Dat berlingoke had van die zonneschermpjes opzij dat herinner ik me Zalig om te weten dat er nog zo'n gekken rond rijden...
                          Inderdaad zonneschermpjes had 'mijne' zot ook . 't Zal dus dezelfde zijn geweest die nog steeds z'n lesje niet heeft geleerd... 'k Vond het vooral erg voor die kinderen, vandaar dat ik ook niet echt ene grote scene heb gemaakt... 'k Hoopte dat 'ie wat verantwoordelijker zou zijn.. alleen al voor z'n kinderen..
                          -

Comment

• Of die keer toen ik met de Jeep om 23.30h met een hoogtewerker achter mij naar huis reed op de baan Leuven-Namen.

Je hebt daar ergens een rond punt, slaagt daar voor mij een Peugeot 205 vol Waalse boerentrienen alles dicht voor niets. Dat gehuurd hoogtewerkerprul remde van geen meter en die motor hing achter de as waardoor dat allesbehalve comfortabel reed... Dan zweet je toch ff.

Ik bol voor mijn werk 40.000 km/jaar met de Jetta, en privé doe ik er nog een pak bij met allerhande voertuigen
                            Ik kan boeken schrijven, wel nog nooit een ongeval of boete gehad...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matt.V Bekijk Berichten
                              alleen al voor z'n kinderen..
                              die vinden hunne papa de coolste ter wereld waarschijnlijk
                              zo is dat toch bij de meeste kindjes wiens vader zowa zottekes rijdt

Comment

wel nog nooit een ongeval of boete gehad...
                                Ach je bent nog jong
                                AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                  die vinden hunne papa de coolste ter wereld waarschijnlijk
                                  zo is dat toch bij de meeste kindjes wiens vader zowa zottekes rijdt
                                  Hebt ge het nu over Lexusboy?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                    Hebt ge het nu over Lexusboy?

Comment

• Ook weer leuk daarnet...

File op de E40 van Zwijnaarde tot Merelbeke, zo traag als dikke stront door een trechter, omdat de flikken en wegenwerken niets beters te doen hadden dan staan prutsen aan die flitscamera's ter hoogte van Merelbeke... ik vrees dat ze die flitsbakken nu actief gezet hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                                        Ook weer leuk daarnet...

File op de E40 van Zwijnaarde tot Merelbeke, zo traag als dikke stront door een trechter, omdat de flikken en wegenwerken niets beters te doen hadden dan staan prutsen aan die flitscamera's ter hoogte van Merelbeke... ik vrees dat ze die flitsbakken nu actief gezet hebben.
                                        Geen probleem, als die kerel van Oudenaarde daar morgen langsrijdt staan die toch meteen in de fik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                                          Geen probleem, als die kerel van Oudenaarde daar morgen langsrijdt staan die toch meteen in de fik
                                          Wax-it.be

Comment

Working...
                                          X