Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
    Vraag aub niet mijn mening over een Freelander
    Awel se, dat je er jaloers op was/bent had ik van u nooit verwacht...

Comment

• Gisteren nog eens drie Dienders hevig aan het werk gezien op de E40.

Op de middenste rijstrook.

In een politiewagen.

In burgerkledij.

De voorste passagier en passagier op de achterbank waren hevige recherche bezig van hun binnenste oogleden.

De chauffeur begeleidde dit staaltje van politiewerk aan 140 km/u - continu op het middenvak - zonder gordel - je weet nooit wat je tijdens dergelijk gevaarlijk politiewerk op het middenvak kan tegenkomen van gevaren, en je snel toegang moet hebben tot je vuurwapen.

Erachter een zwerm burgers die op deze snelweg natuurlijk probleemloos harder rijden (een verloren Volvo-rijder uitgezonderd) maar niet durfden inhalen want de agent achter het stuur moest maar eens zijn boekje bovenhalen vanop het middenvak...

Comment

• Gisteren op de E40 in Grootbijgaarden 2 nieuwe belgen gezien die met hun Peugeot 106 tussen de 2de en derde band van de file aan het rijden waren en aan het claxoneren voor overal tussen te geraken..
        2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
          Dat kan natuurlijk een noodgeval geweest zijn hé..
          Moest er bvb iets met één van mijn kids zijn, dan zou ik dat ook zonder twijfel doen.
          2 nieuwe Belgen die zo door 't verkeer gaan?

Die kwamen vast en zeker van een bankoverval ofzo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
            Dat kan natuurlijk een noodgeval geweest zijn hé..
            Moest er bvb iets met één van mijn kids zijn, dan zou ik dat ook zonder twijfel doen.

ze zaten alle 2 te lachen en te dansen in de auto
            2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
              ze zaten alle 2 te lachen en te dansen in de auto
              Die mensen hebben hun eigen manier om verdriet te verwerken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dieter20 Bekijk Berichten
                Daar kan ik me idd ook wel aan ergeren sommigen laten gewoon veel te veel plek tussen

nuja zowiezo misschien dat het verbetert met dat rondpunt maar dan zit je dat je afgetraagt word door die tunnel want ik denk dinsdag stonden ze bovenaan de tunnel te flitsen naar de kant van maldegem richting e40 dusja
                Zoals bobo zegt, heeft aansluiten niets met tijd te zien, maar als jij je er tussen schiet, moet iedereen achter jou wél langer wachten.
                Meer ga ik er niet over zeggen, iedereen vindt zijn eigen mening de beste. Hopelijk komt er snel een oplossing, dat is het belangrijkste.
                2004: Golf II 1.9 TDI — 2007: Ford Fiesta 1.4 TDCI — 2008: SEAT Altea 1.9 TDI — 2012: BMW 318d — 2016: BMW 430d Gran Coupé — 2021: ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Seth Bekijk Berichten
                  Zoals bobo zegt, heeft aansluiten niets met tijd te zien, maar als jij je er tussen schiet, moet iedereen achter jou wél langer wachten.
                  Dat is pure logica. Maar wat interessanter is, is dat dieter20 niet zo lang moet wachten

Comment

• Ergernis:

Voetgangers die opeens oversteken waar ze in wezen niet mogen oversteken en waarvan dat je weet dat ze je gezien hebben, waarvan je ook weet dat ze zelf beseffen dat ze niet goed bezig zijn, maar die doen alsof ze je niet zien en die gewoon geen oogcontact willen maken.
                    Alsof niet kijken naar een auto waar je je in wezen zelf voor smijt, zal verhelpen dat je met open gespleten schedel op straat zal komen te liggen door je eigen stomme fout!
                    Daar krijg ik het bloed van in mijn ogen...

Steeds terugkerende ergernis: ik ben blijkbaar de enige persoon in Belgie op wiens auto nog functionerende richtingaanwijzers staan.... (moet ik aan denken als ik hem verkoop, zoiets zeldzaam moet geld opbrengen^^)

Comment

• Daarnet kom ik terug van de winkel en rij ik op de hoofdweg. Ik zie al van ver dat er een auto uit de zijstraat komt die mij voorrang moet verlenen. Hij kon er gemakkelijk tussen had hij onmiddellijk doorgereden.... Dat deed hij dus niet en gooide zich nog gezellig voor mij. Ik reed niet snel en kon "rustig" afremmen, omdat ik het in de gaten had.
                      Heb hem wel getrakteerd op een toeterconcertje , maar hij gunde me geen blik Eikel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
                        Daarnet kom ik terug van de winkel en rij ik op de hoofdweg. Ik zie al van ver dat er een auto uit de zijstraat komt die mij voorrang moet verlenen. Hij kon er gemakkelijk tussen had hij onmiddellijk doorgereden.... Dat deed hij dus niet en gooide zich nog gezellig voor mij. Ik reed niet snel en kon "rustig" afremmen, omdat ik het in de gaten had.
                        Heb hem wel getrakteerd op een toeterconcertje , maar hij gunde me geen blik Eikel
                        Tja, bij sommige mensen vraag ik mij af hoe die ooit aan een rijbewijs geraakt zijn.
                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                          Tja, bij sommige mensen vraag ik mij af hoe die ooit aan een rijbewijs geraakt zijn.
                          Thogja. Daar kan je het eigenlijk wel snappen zu. Het is zo'n punt waardat er eigenlijk een rondpunt moet komen.
                          Niettemin het was een type met een aftandse toy met onverzorgd haar die dan de ocmw blokken indraaide. Waar ik dan ook niets slechts mee bedoel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                            Die mensen hebben hun eigen manier om verdriet te verwerken.

Comment

• Op Kijk Uit een rapportage over verkeersagressie met beelden van een BMW 3 touring die een middenstrookplakkende Golf het leven zuur maakt. Die Golf reed op de middenstrook terwijl er duidelijk niks verkeer was op het rechtervak, en die BMW stak rechts voorbij om dan heel kort in te voegen. De BMW rijder is natuurlijk de pineut, en die sukkel in de Golf mag verder het verkeer hinderen. Ja daar erger ik mij wel aan!

Comment

• op de autostrade, als je op het (linker)baanvak een file nadert en je zet je 4 pinkers aan om achteropkomend verkeer te waarschuwen ... dat dan de wagen achter je op het laatste moment snel van het linker baanvak naar het midden gaat omdat hij daar nog 50 meter kan doorrijden om daarna alsnog in de file te staan.

Als het een gewone personenwagen is valt dat nog mee, maar met een camionette, SUV of monovolume is dat levensgevaarlijk.
                                De persoon die erachter zit merkt dan dikwijls de file veel te laat op om normaal tot stilstand te komen.
                                Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                  Gisteren nog eens drie Dienders hevig aan het werk gezien op de E40.
                                  Vandaag weer van hetzelfde. Deze keer waren het mannen van de federale die op kosten van de firma wat gingen middenrijstrookrijden. Het goede voorbeeld geven, nietwaar...

Comment

• Gisteren op de E42 achter Luik.

2 rijvakken, rechts niemand, links eoa trien met een blauwe camionette aan (ik overdrijf ni) 90 per uur, met haar pinker naar links op. KILOMETERS aan een stuk. Ik was vierde in het rijtje achter haar. Iedereen heeft hetzelfde gedaan. Flikkeren met de lichten, toeteren, en dan er toch maar rechts voorbij. De ene na de andere, en die bleef daar maar rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk Berichten
                                      op de autostrade, als je op het (linker)baanvak een file nadert en je zet je 4 pinkers aan om achteropkomend verkeer te waarschuwen ... dat dan de wagen achter je op het laatste moment snel van het linker baanvak naar het midden gaat omdat hij daar nog 50 meter kan doorrijden om daarna alsnog in de file te staan.

Als het een gewone personenwagen is valt dat nog mee, maar met een camionette, SUV of monovolume is dat levensgevaarlijk.
                                      De persoon die erachter zit merkt dan dikwijls de file veel te laat op om normaal tot stilstand te komen.
                                      Ik heb in gelijkaardige omstandigheden deze zomer mijn auto in een file geramd, dat is wel redelijk frustrerend als die vrachtwagen voor u van vak verandert en voor u staan ze plots stil met hun vier pinkers aan Al is de frustratie natuurlijk vooral voor diegenen die stilstaan en alles in hun nek krijgen ...
                                      '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                      '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                        Vandaag weer van hetzelfde. Deze keer waren het mannen van de federale die op kosten van de firma wat gingen middenrijstrookrijden. Het goede voorbeeld geven, nietwaar...
                                        Vanmorgen een niet prioritair rijdende Volvo van de Antwerpse verkeerspolitie gezien die zich ter hoogte van de flitspaal aan de Bevrijdingstunnel wel netjes aan de snelheid hield, maar even verder op de A12 90 toch wat traagjes vond, net zoals de meeste bestuurders overigens, alleen hebben die het wél zitten als er toevallig controle is.
                                        AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk Berichten
                                          op de autostrade, als je op het (linker)baanvak een file nadert en je zet je 4 pinkers aan om achteropkomend verkeer te waarschuwen ... dat dan de wagen achter je op het laatste moment snel van het linker baanvak naar het midden gaat omdat hij daar nog 50 meter kan doorrijden om daarna alsnog in de file te staan.

Vorige week ei zo na een ongeval zien gebeuren, exact zoals door jou beschreven ...

2 vrachtwagens met nog geen wagenlengte tussen, aan 90 kmh op 't middenvak. Voorste wijkt plots uit naar rechts omdat de auto voor hem STIL stond. Achterste camion is in een wolk van rook tot stilstand gekomen achter de stilstaande auto, school geen haar.

Eerste vrachtwagen had nochtans z'n vier pinkers op ...
                                          1963 Land Rover Series IIa
                                          1994 Mercedes SL320
                                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Working...
                                          X