Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Gisteren nog eens drie Dienders hevig aan het werk gezien op de E40.
Op de middenste rijstrook.
In een politiewagen.
In burgerkledij.
De voorste passagier en passagier op de achterbank waren hevige recherche bezig van hun binnenste oogleden.
De chauffeur begeleidde dit staaltje van politiewerk aan 140 km/u - continu op het middenvak - zonder gordel - je weet nooit wat je tijdens dergelijk gevaarlijk politiewerk op het middenvak kan tegenkomen van gevaren, en je snel toegang moet hebben tot je vuurwapen.
Erachter een zwerm burgers die op deze snelweg natuurlijk probleemloos harder rijden (een verloren Volvo-rijder uitgezonderd) maar niet durfden inhalen want de agent achter het stuur moest maar eens zijn boekje bovenhalen vanop het middenvak...
Gisteren op de E40 in Grootbijgaarden 2 nieuwe belgen gezien die met hun Peugeot 106 tussen de 2de en derde band van de file aan het rijden waren en aan het claxoneren voor overal tussen te geraken..
Daar kan ik me idd ook wel aan ergeren sommigen laten gewoon veel te veel plek tussen
nuja zowiezo misschien dat het verbetert met dat rondpunt maar dan zit je dat je afgetraagt word door die tunnel want ik denk dinsdag stonden ze bovenaan de tunnel te flitsen naar de kant van maldegem richting e40 dusja
Zoals bobo zegt, heeft aansluiten niets met tijd te zien, maar als jij je er tussen schiet, moet iedereen achter jou wél langer wachten.
Meer ga ik er niet over zeggen, iedereen vindt zijn eigen mening de beste. Hopelijk komt er snel een oplossing, dat is het belangrijkste.
2004: Golf II 1.9 TDI — 2007: Ford Fiesta 1.4 TDCI — 2008: SEAT Altea 1.9 TDI — 2012: BMW 318d — 2016: BMW 430d Gran Coupé — 2021: ?
Voetgangers die opeens oversteken waar ze in wezen niet mogen oversteken en waarvan dat je weet dat ze je gezien hebben, waarvan je ook weet dat ze zelf beseffen dat ze niet goed bezig zijn, maar die doen alsof ze je niet zien en die gewoon geen oogcontact willen maken.
Alsof niet kijken naar een auto waar je je in wezen zelf voor smijt, zal verhelpen dat je met open gespleten schedel op straat zal komen te liggen door je eigen stomme fout!
Daar krijg ik het bloed van in mijn ogen...
Steeds terugkerende ergernis: ik ben blijkbaar de enige persoon in Belgie op wiens auto nog functionerende richtingaanwijzers staan.... (moet ik aan denken als ik hem verkoop, zoiets zeldzaam moet geld opbrengen^^)
Daarnet kom ik terug van de winkel en rij ik op de hoofdweg. Ik zie al van ver dat er een auto uit de zijstraat komt die mij voorrang moet verlenen. Hij kon er gemakkelijk tussen had hij onmiddellijk doorgereden.... Dat deed hij dus niet en gooide zich nog gezellig voor mij. Ik reed niet snel en kon "rustig" afremmen, omdat ik het in de gaten had.
Heb hem wel getrakteerd op een toeterconcertje , maar hij gunde me geen blik Eikel
Daarnet kom ik terug van de winkel en rij ik op de hoofdweg. Ik zie al van ver dat er een auto uit de zijstraat komt die mij voorrang moet verlenen. Hij kon er gemakkelijk tussen had hij onmiddellijk doorgereden.... Dat deed hij dus niet en gooide zich nog gezellig voor mij. Ik reed niet snel en kon "rustig" afremmen, omdat ik het in de gaten had.
Heb hem wel getrakteerd op een toeterconcertje , maar hij gunde me geen blik Eikel
Tja, bij sommige mensen vraag ik mij af hoe die ooit aan een rijbewijs geraakt zijn.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Tja, bij sommige mensen vraag ik mij af hoe die ooit aan een rijbewijs geraakt zijn.
Thogja. Daar kan je het eigenlijk wel snappen zu. Het is zo'n punt waardat er eigenlijk een rondpunt moet komen.
Niettemin het was een type met een aftandse toy met onverzorgd haar die dan de ocmw blokken indraaide. Waar ik dan ook niets slechts mee bedoel.
Op Kijk Uit een rapportage over verkeersagressie met beelden van een BMW 3 touring die een middenstrookplakkende Golf het leven zuur maakt. Die Golf reed op de middenstrook terwijl er duidelijk niks verkeer was op het rechtervak, en die BMW stak rechts voorbij om dan heel kort in te voegen. De BMW rijder is natuurlijk de pineut, en die sukkel in de Golf mag verder het verkeer hinderen. Ja daar erger ik mij wel aan!
op de autostrade, als je op het (linker)baanvak een file nadert en je zet je 4 pinkers aan om achteropkomend verkeer te waarschuwen ... dat dan de wagen achter je op het laatste moment snel van het linker baanvak naar het midden gaat omdat hij daar nog 50 meter kan doorrijden om daarna alsnog in de file te staan.
Als het een gewone personenwagen is valt dat nog mee, maar met een camionette, SUV of monovolume is dat levensgevaarlijk.
De persoon die erachter zit merkt dan dikwijls de file veel te laat op om normaal tot stilstand te komen.
Gisteren nog eens drie Dienders hevig aan het werk gezien op de E40.
Vandaag weer van hetzelfde. Deze keer waren het mannen van de federale die op kosten van de firma wat gingen middenrijstrookrijden. Het goede voorbeeld geven, nietwaar...
2 rijvakken, rechts niemand, links eoa trien met een blauwe camionette aan (ik overdrijf ni) 90 per uur, met haar pinker naar links op. KILOMETERS aan een stuk. Ik was vierde in het rijtje achter haar. Iedereen heeft hetzelfde gedaan. Flikkeren met de lichten, toeteren, en dan er toch maar rechts voorbij. De ene na de andere, en die bleef daar maar rijden
op de autostrade, als je op het (linker)baanvak een file nadert en je zet je 4 pinkers aan om achteropkomend verkeer te waarschuwen ... dat dan de wagen achter je op het laatste moment snel van het linker baanvak naar het midden gaat omdat hij daar nog 50 meter kan doorrijden om daarna alsnog in de file te staan.
Als het een gewone personenwagen is valt dat nog mee, maar met een camionette, SUV of monovolume is dat levensgevaarlijk.
De persoon die erachter zit merkt dan dikwijls de file veel te laat op om normaal tot stilstand te komen.
Ik heb in gelijkaardige omstandigheden deze zomer mijn auto in een file geramd, dat is wel redelijk frustrerend als die vrachtwagen voor u van vak verandert en voor u staan ze plots stil met hun vier pinkers aan Al is de frustratie natuurlijk vooral voor diegenen die stilstaan en alles in hun nek krijgen ...
Vandaag weer van hetzelfde. Deze keer waren het mannen van de federale die op kosten van de firma wat gingen middenrijstrookrijden. Het goede voorbeeld geven, nietwaar...
Vanmorgen een niet prioritair rijdende Volvo van de Antwerpse verkeerspolitie gezien die zich ter hoogte van de flitspaal aan de Bevrijdingstunnel wel netjes aan de snelheid hield, maar even verder op de A12 90 toch wat traagjes vond, net zoals de meeste bestuurders overigens, alleen hebben die het wél zitten als er toevallig controle is.
op de autostrade, als je op het (linker)baanvak een file nadert en je zet je 4 pinkers aan om achteropkomend verkeer te waarschuwen ... dat dan de wagen achter je op het laatste moment snel van het linker baanvak naar het midden gaat omdat hij daar nog 50 meter kan doorrijden om daarna alsnog in de file te staan.
Als het een gewone personenwagen is valt dat nog mee, maar met een camionette, SUV of monovolume is dat levensgevaarlijk.
De persoon die erachter zit merkt dan dikwijls de file veel te laat op om normaal tot stilstand te komen.
Vorige week ei zo na een ongeval zien gebeuren, exact zoals door jou beschreven ...
2 vrachtwagens met nog geen wagenlengte tussen, aan 90 kmh op 't middenvak. Voorste wijkt plots uit naar rechts omdat de auto voor hem STIL stond. Achterste camion is in een wolk van rook tot stilstand gekomen achter de stilstaande auto, school geen haar.
Eerste vrachtwagen had nochtans z'n vier pinkers op ...
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment