Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
    Levensgevaarlijk...
    Eerlijk, ik heb er geen woorden voor, echt..

Net als je denk dat je alles gezien hebt, dan smijten ze dat op de baan. Zo jammer dat er dan geen flik in de buurt is é....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten

Net als je denk dat je alles gezien hebt, dan smijten ze dat op de baan. Zo jammer dat er dan geen flik in de buurt is é....
      Ik heb dat al een paar keer gezien op de R4

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten

Ik heb ooit een vrachtwagen gezien die op de aansluiting van de E313/E34 met de ring in volle ochtendspits op de linkerrijstrook 200m door de bocht achterruit reed omdat hij de afslag Antwerpen Centrum gemist had Het was er een met Turkse nummerplaat.

Edit: ik bedenk me net dat ik er toen ook een foto van genomen heb
        Last edited by janvkn; 30/03/2009, 23:11.
        AutoMinded.be

Comment

• Je moet dan ook honderden kilometers rijden voor de volgende afslag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
            Je moet dan ook honderden kilometers rijden voor de volgende afslag.
            misschien nam hij de spreekwoord: "tijd is geld" een beetje te serieus

Comment

• @ de jonge dame in Tielt : Ze leggen niet voor niets nieuwe fietspaden , 't is de bedoeling
              dat je dan op het fietspad fietst ! Heb m'n raam open gedaan en het haar 2x gezegd maar
              ze was hardhorig denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                En ze staan er ERG veel te flitsen !!!

Ik heb echt moeite om mij er al aan 80 te houden, laat staan 50 !
                Op die baan mocht je tot een paar jaar terug 90
                Op vaste plaatsen?
                Eens voorbij de oude Aalststraat (komende van Nederename) rijd ik altijd 70 km/h. Daar 50 rijden is er toch écht wel compleet belachelijk.
                Als het kalm is, rijd op andere stukken ook wel eens 70, behalve in het eigenlijke centrum van Ename dan.
                120d Hatch Edition Sport

Comment

• Eerlijk gezegd kan ik die Turk best begrijpen. @ Dimitri: 't Was wel erg gevaarlijk, maar als je zover van huis zit en geen beetje de weg kent, is dit denk ik het beste wat ie kon verzinnen. Weet die kerel veel dat ie misschien verderop kan terugkeren... En zo te zien reed niemand op dat ogenblik 130 per uur. Ik erger me er trouwens een stuk minder aan dan aan die Roemeen die aan 90 begon te dansen achter z'n stuur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nightfox Bekijk Berichten
                    Eerlijk gezegd kan ik die Turk best begrijpen. @
                    ygtbsm

Oorspronkelijk geplaatst door Nightfox Bekijk Berichten
                    Dimitri: 't Was wel erg gevaarlijk, maar als je zover van huis zit en geen beetje de weg kent, is dit denk ik het beste wat ie kon verzinnen. Weet die kerel veel dat ie misschien verderop kan terugkeren... En zo te zien reed niemand op dat ogenblik 130 per uur.
                    Komaan, als je een professioneel chauffeur bent, weet je toch dat je altijd wel ergens kan keren. En ja, dan verlies je wat tijd ... maar je hebt zelf ook de fout gemaakt door de afrit te missen, dan draai je er maar zelf voor op ook.

Er werd geen 130 gereden, maar het was filevrij op de E313 en er werd nog vlot tussen de 90 en de 100km/h gereden tot op het moment dat ik aan de afrit kwam, toen sloeg het verkeer ineens helemaal vast en nadat ik een minuut of twee stilstond op de plaats vanwaar ik de foto genomen heb kwam meneer achteruit de bocht uit gereden, enkele auto's hebben zich nog in allerijl naar het rechtervak moeten reppen of hij was er gewoon tegen gereden. Hij was trouwens niet zomaar eventjes de afrit voorbij gereden, hij kwam van voorbij de blauwe aanwijzingsborden die je in de verte ziet staan.
                    AutoMinded.be

Comment

• Zonet een setje post-its 'cadeau' gekregen van m'n vrouwtje

Dat gaat vast wel nog van pas komen

Comment

• Voorrang-van-rechts is het meest debiele dat ooit uitgevonden is...

Het zal perfect werken in de limburg waar er gemiddeld 1 tractor per half uur passeert, maar in Brussel werkt dat dus niet als uit vier richtingen er file staat. Volgens de wet moet ik dan tot morgen wachten, maar dat doet de rest ook niet dus bijgevolg rijdt iedereen het kruispunt maar op en probeert er af te raken zonder iemand te raken...

Graag STOP-borden zoals in Noord-Amerika: stoppen aan het bord, en iedereen voorlaten die voor jou aan hun stop-bord al stil stond. De volgenden moeten zelf wachten totdat jij het kruispunt hebt verlaten. Iedereen raakt veilig thuis, en het kruispunt wordt niet geblokkeerd.

Comment

• je hebt toch een voorangsweg, daar is toch niets mis mee en het bord is gekend, ofni ?

Comment

• Het probleem met een voorrangsweg aanleggen op een evenwaardige kruising waar uit alle windstreken evenveel verkeer komt is dat er vanuit twee richtingen nog altijd gigantische files ontstaan...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                              Het probleem met een voorrangsweg aanleggen op een evenwaardige kruising waar uit alle windstreken evenveel verkeer komt is dat er vanuit twee richtingen nog altijd gigantische files ontstaan...
                              Daar gaat je STOP bord ook niet veel aan helpen, behalve dat de files op de weg die geen voorrang heeft nog veel langer worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                Daar gaat je STOP bord ook niet veel aan helpen, behalve dat de files op de weg die geen voorrang heeft nog veel langer worden.
                                een rondpunt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten
                                  @ de jonge dame in Tielt : Ze leggen niet voor niets nieuwe fietspaden , 't is de bedoeling
                                  dat je dan op het fietspad fietst ! Heb m'n raam open gedaan en het haar 2x gezegd maar
                                  ze was hardhorig denk ik.
                                  Als je oortjes in hebt hoor je dat niet. Ik begrijp wel niet hoe sommige mensen zo kunnen fietsen, je hoort geen auto aankomen dus moet je altijd zeer goed kijken en dat doen ze meestal niet. Maar die fietsers gaan dan wel aan 10-15km/h terwijl ik eerder 25 doe en dus best ook auto's hoor aankomen of ik zit er onder (of tegen).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                                    Zonet een setje post-its 'cadeau' gekregen van m'n vrouwtje

Dat gaat vast wel nog van pas komen
                                    Vanwaar kom je daarmee? Zou wel handig zijn om zo'n setje in de auto te hebben liggen..
                                    2012 Renault Megane RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
                                      een rondpunt
                                      Eigenlijk vind ik dat die hier ook niet goed werken. In Frankrijk is er de ruimte voor, zodat je goed op voorhand kan zien of iemand op het rondpunt gaat afslaan of niet. Maar hier is dat in heel weinig gevallen zo. Plus, meer dan de helft van de bestuurders gebruikt zijn richtingaanwijzers niet of verkeerd op een rotonde. Hoeveel mensen ik zie pinken bij het oprijden naar links. Daar word ik dus wild van hè.
                                      Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk Berichten
                                        Eigenlijk vind ik dat die hier ook niet goed werken. In Frankrijk is er de ruimte voor, zodat je goed op voorhand kan zien of iemand op het rondpunt gaat afslaan of niet. Maar hier is dat in heel weinig gevallen zo. Plus, meer dan de helft van de bestuurders gebruikt zijn richtingaanwijzers niet of verkeerd op een rotonde. Hoeveel mensen ik zie pinken bij het oprijden naar links. Daar word ik dus wild van hè.
                                        Wat is er mis met pinken naar links als je op de rotonde oprijdt?

Comment

• Ik snap ook niet wat je daar dus slecht aan kunt vinden ...
                                          1963 Land Rover Series IIa
                                          1994 Mercedes SL320
                                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Working...
                                          X