Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [QUOTE=reys;3337821]

Ja, een zomerhelm maar die is door een onbekende reden afgeraakt.
    Waarschijnlijk niet genoeg aangespannen. Gebeurt meer dan je denkt hoor, zeker met die kliksluitingen. Je beseft dat niet goed en met zo een sluiting heb je dat stuk plastic tegen je kin wat niet echt aangenaam is als je de boel te hard aanspant.

Hopelijk komt het allemaal nog in orde.

Comment

• Geen verkeersergernissen, mijn tweede week zonder rijbewijs is ingegaan!

Ik doe mijn verplaatsingen nu met de trein en het is bedroevend om de hygiëne van het overgrote deel van de mensen te merken Volgens mij wast 90% van de mensen zich niet dagelijks
      1963 Land Rover Series IIa
      1994 Mercedes SL320
      2015 Land Rover Discovery SDV6
      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
        Geen verkeersergernissen, mijn tweede week zonder rijbewijs is ingegaan!

Ik doe mijn verplaatsingen nu met de trein en het is bedroevend om de hygiëne van het overgrote deel van de mensen te merken Volgens mij wast 90% van de mensen zich niet dagelijks
        LOL

in een overvolle trein zitten vol ambtenaren met elk een ander soort aftershave op is anders ook niet het geur-walhalla hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
          LOL

in een overvolle trein zitten vol ambtenaren met elk een ander soort aftershave op is anders ook niet het geur-walhalla hoor
          Vorige week zat er zo'n madammeke naast mij met echt degoutante parfum op. Ik ben zo mottig als dat ik groot ben van de trein gestapt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
            Geen verkeersergernissen, mijn tweede week zonder rijbewijs is ingegaan!

In mijn pré rijbewijs en pré kot leven heb ik dit ook veel gemerkt je hebt natuurlijk wel het ideale weer om in overdrukke treinen te zitten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Morning glory Bekijk Berichten
              In mijn pré rijbewijs en pré kot leven heb ik dit ook veel gemerkt je hebt natuurlijk wel het ideale weer om in overdrukke treinen te zitten
              De treinen die ik pak hebben airco en zijn half-leeg. Valt wel mee dan

Comment

• ken jij iemand van de grote bazen bij de NMBS misschien ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
                  ken jij iemand van de grote bazen bij de NMBS misschien ?
                  ?????

Comment

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk Berichten

Lijn Antwerpen-Charleroi

Comment

Lijn Antwerpen-Charleroi
                        eerste of tweede klasse?

Comment

• Eerste klas is tegenwoordig even vol... Allemaal NMBS-ambetantenaren en andere zeikzooi die op mijn kosten werken.

Comment

Ik zit meestal de vrijdagavond op de trein, nog aan het bekomen van de donderdag avond, ik kan je verzekeren als er dan veel volk op de trein zit met een niet al te welriekend geurtje...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                              Eerste klas is tegenwoordig even vol... Allemaal NMBS-ambetantenaren en andere zeikzooi die op mijn kosten werken.
                              ehm...mijn grootste ergernis in het verkeer.....die trage volvo 740 station rijders..........ik ben er ook eentje van

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk Berichten
                                eerste of tweede klasse?
                                eerste

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                  Eerste klas is tegenwoordig even vol... Allemaal NMBS-ambetantenaren en andere zeikzooi die op mijn kosten werken.
                                  Ik heb ook die indruk. Volgens mij is 90% van het volk in mijn wagon werknemer van de NMBS

Comment

• wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Eland-Runner Bekijk Berichten
                                      ehm...mijn grootste ergernis in het verkeer.....die trage volvo 740 station rijders..........ik ben er ook eentje van
                                      Tijd voor een upgrade?

+ YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                      2004: Golf II 1.9 TDI — 2007: Ford Fiesta 1.4 TDCI — 2008: SEAT Altea 1.9 TDI — 2012: BMW 318d — 2016: BMW 430d Gran Coupé — 2021: ?

Comment

• Godver gisteravond in Lokeren zwaar geërgerd!!! Ik was rustig aant werken met het dakje open cruisen,omdat het nog lekker 18° C was.
                                        Krijg ik daar opeens van een stel kukinders een waterballon net tussen mijn voorruit en open dak. Ik was een klein beetje nat , maar fuck das wel verskieten zu Nog een geluk dat ik maar 30 reed ofzo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Seth Bekijk Berichten
                                          Tijd voor een upgrade?

+ YouTube Video
                                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                          ik zeg trage volvo rijders geen geplette volvo rijders

Comment

Working...
                                          X