Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Aan de kerel in de zwarte audi A4 op de ring rond antwerpen: ik denk dat je vanavond op de zetel slaapt, want uw vriendin naast u was er precies niet mee opgezet dat je zonder richtingaanwijzer tussen mij en mijn voorligger schiet, vervolgens lekker op de rem gaat staan om plaats voor jezelf te maken, waardoor ik je dan weer kan/moet inhalen. Je middelvinger nadien was er ook een beetje over...

Zou het met het weer te maken hebben?
    autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichten
      Aan de kerel in de zwarte audi A4 op de ring rond antwerpen: ik denk dat je vanavond op de zetel slaapt, want uw vriendin naast u was er precies niet mee opgezet dat je zonder richtingaanwijzer tussen mij en mijn voorligger schiet, vervolgens lekker op de rem gaat staan om plaats voor jezelf te maken, waardoor ik je dan weer kan/moet inhalen. Je middelvinger nadien was er ook een beetje over...

Zou het met het weer te maken hebben?
      Ik denk dat hij al een paar nachten op de zetel heeft door gebracht...
      Daarom zijn middelvinger.

Comment

• Een of andere bompa in z'n Wagon-R

Ik reed (op m'n gemak, raampje naar beneden en muziekje op) op de Steenweg van Tongeren naar Riemst, voor mij rijdt Bompa (clichébeeld van de oude man met zetel op hoogste stand maar nog altijd niet hoog genoeg om boven het stuur uit te komen, palmtakje aan de binnenspiegel en een sticker met "opgepast, voorzichtige chauffeur" op de achterruit).
        Bompa rijdt eerst 60 ipv 70, geen probleem ik heb toch tijd en het is een zalig cruise-weertje.
        Bompa vertraagt naar 50, ondertussen heb ik binnenmonds al een paar keer " 't is de de rechtse pedaal" gezegd.
        Bompa zet z'n pinker aan naar links om 300 meter verder een zijweg in te rijden (voorsorteerstrook aanwezig) maar gaat nog eerst 300 meter aan de rechterkant in de goot rijden om dan op het allerlaatste moment zich naar links te gooien (ondertussen reden we met moeite nog 40).
        Indien Bompa niet volledig doof was heeft hij ongetwijfeld een toeterconcertje gehoord.

De eerste partij die een periodiek rij-examen wil invoeren krijgt mijn stem. (misschien)
        Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
        Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Drie jonge klootzakskes van wielerterroristen die, naast elkaar, gewoon bleven doorrijden aan zo'n 30 km per uur. Ze hadden al omgekeken maar vertikten het om op een lijn te gaan rijden. Was op een smalle landelijke weg dus onmogelijk om er voorbij te geraken. Heb dan, ipv. te claxoneren, ne keer goed op mijn venster geklopt, daarvan schijnen ze verschoten te zijn want ze verwaardigden zich dan toch om opzij te gaan. Maar ge moest dat bakkes gezien hebben toen ik hun voorbij reed, ik denk dat de RedBull langs hun oren uitliep, zo opgefokt dat ze er uitzagen. Langs de ene kant kan ik hen begrijpen hoor, dat wordt toch niet gedaan, de 'mensen' doen opzij gaan. Moest er niks tegenover staan zou men gewoon zo'n gasten langs achter eens moeten aantikken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
            .. Heb dan, ipv. te claxoneren, ne keer goed op mijn venster geklopt, daarvan schijnen ze verschoten te zijn ...
            Kan je dat wat verduidelijken, aub? Je klopt op je venster en daarvan verschoten zij ...? I don't get it...

Comment

Drie jonge klootzakskes van wielerterroristen die, naast elkaar, gewoon bleven doorrijden aan zo'n 30 km per uur. Ze hadden al omgekeken maar vertikten het om op een lijn te gaan rijden. Was op een smalle landelijke weg dus onmogelijk om er voorbij te geraken. Heb dan, ipv. te claxoneren, ne keer goed op mijn venster geklopt, daarvan schijnen ze verschoten te zijn want ze verwaardigden zich dan toch om opzij te gaan. Maar ge moest dat bakkes gezien hebben toen ik hun voorbij reed, ik denk dat de RedBull langs hun oren uitliep, zo opgefokt dat ze er uitzagen. Langs de ene kant kan ik hen begrijpen hoor, dat wordt toch niet gedaan, de 'mensen' doen opzij gaan. Moest er niks tegenover staan zou men gewoon zo'n gasten langs achter eens moeten aantikken.
              Ruitenwissersproeiers aanzetten bij passeren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                Kan je dat wat verduidelijken, aub? Je klopt op je venster en daarvan verschoten zij ...? I don't get it...
                an
                Dat is toch simpel ? Ipv de landelijke rust te verstoren met claxongeluiden gewoon met uw knokkels ne keer goed op uw voorruit kloppen, als ge dan zo'n meter achter hen rijd dan horen ze dat net zo goed als 'n claxon. Ik was nog zinnens van, al passerende, te zeggen dat ze, moesten ze zó goed zijn als ze zelf denken, ze wel ergens tussen Parijs en Roubaix zouden gezeten hebben ipv. hier in België den aap uit te hangen. (Was op zondag middag dat dit alles gebeurde).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                  Ruitenwissersproeiers aanzetten bij passeren.
                  Kostbaar water verspillen aan zoiets ???

Comment

Kostbaar water verspillen aan zoiets ???
                    M'n vader doet daar amoniak in

Comment

• men vader staat aan een rondpunt met voor hem een wagen.
                      de wagen voor hem begint achteruit te bollen en *kedeng* tegen men vader. en dan begint dat kalf te roepen en te tieren dat hij tegen haar gereden is en ze zijn nummerplaat gaat afschrijven voor vluchtsmisdrijf.
                      men vader heeft van pure miserie de politie moeten bellen want ze had zelfs haar man al opgetrommeld die het poer in zijn gat uitgevonden had.
                      alle krassen op d ebumper waren te hoog en te laag om van mijn vader te zijn, buiten misschien 3 krasjes volgens de politie. gevolg een aanrijdingsformulier moeten opmaken, waarvan ik sowieso al het resultaat al weet.
                      erg toch. zij bolt achteruit tegen uw wagen en jij bent gejost.

sommige mensen zijn voor niets beschaamd.
                      wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                        men vader staat aan een rondpunt met voor hem een wagen.
                        de wagen voor hem begint achteruit te bollen en *kedeng* tegen men vader. en dan begint dat kalf te roepen en te tieren dat hij tegen haar gereden is en ze zijn nummerplaat gaat afschrijven voor vluchtsmisdrijf.
                        men vader heeft van pure miserie de politie moeten bellen want ze had zelfs haar man al opgetrommeld die het poer in zijn gat uitgevonden had.
                        alle krassen op d ebumper waren te hoog en te laag om van mijn vader te zijn, buiten misschien 3 krasjes volgens de politie. gevolg een aanrijdingsformulier moeten opmaken, waarvan ik sowieso al het resultaat al weet.

Perte totale verklaard?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                          men vader staat aan een rondpunt met voor hem een wagen.

Wat ge dan vooral moet doen is een omstaander aanspreken om hem te laten verklaren dat de ander tegen jou reed en niet omgekeerd.

Comment

• Buiten komen uit een winkel die gelegen is in een één-richtings-straat, tegelijk met een reiziger (voyageur) die er zijnen brol proberen verkopen heeft en zien dat hij zich op de oprit voorbij de winkel gewoon draait om de straat langs de verkeerde kant uit te rijden. Omdat ik veronderstelde dat die mens de lokale situatie niet kende deed ik hem teken dat hij de andere kant uit moest. Bij het zien van dat wijzen stopte hij, deed z'n raam naar beneden en vroeg wat er was. 'k Zei hem dat het een éérichtingsstraat was waarop hij vroeg of ik van de politie was, bij mijn ontkennend antwoord antwoordde hij gewoon: "houdt dan uw bakkes toe". Op zo'n momenten hoopt men dat er op 't einde iemand staat die hem een boete aan z'n been lapt, of dat hij uit den eerste den beste bocht vliegt zonder iets of iemand schade te berokkenen maar dat hij dik in de kosten komt, de arrogante zak.

Comment

Drie jonge klootzakskes van wielerterroristen die, naast elkaar, gewoon bleven doorrijden aan zo'n 30 km per uur. Ze hadden al omgekeken maar vertikten het om op een lijn te gaan rijden. Was op een smalle landelijke weg dus onmogelijk om er voorbij te geraken. Heb dan, ipv. te claxoneren, ne keer goed op mijn venster geklopt, daarvan schijnen ze verschoten te zijn want ze verwaardigden zich dan toch om opzij te gaan. Maar ge moest dat bakkes gezien hebben toen ik hun voorbij reed, ik denk dat de RedBull langs hun oren uitliep, zo opgefokt dat ze er uitzagen. Langs de ene kant kan ik hen begrijpen hoor, dat wordt toch niet gedaan, de 'mensen' doen opzij gaan. Moest er niks tegenover staan zou men gewoon zo'n gasten langs achter eens moeten aantikken.
                              of een keer ferm gas geven (koppeling indrukken natuurlijk ) helpt ook wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Evert Bekijk Berichten
                                Perte totale verklaard?

Dat zijn vader in fout zal gesteld worden. Als je geen ooggetuigen hebt, lijken de feiten zo dat zijn vader in haar gat gereden is.

Ons ma heeft het ook al voorgehad. Zij staat op een vak om naar links te gaan, en een vrouw voor haar staat klaar om rechtdoor te rijden, maar wel een stuk op het vak om naar links te gaan. Ineens bolt ze achteruit en klets tegen ons ma. Het wordt groen voor die dat rechtdoor rijden en zij rijdt gewoon verder. Ons ma geprobeerd zo snel mogelijk in te voegen zodat ze ook rechtdoor kon en die madam inhalen, maar het was niet meer nodig iets verder had de chauffeur die achter haar stond om rechtdoor te rijden haar naar de kant gekregen. Ze ontkende eerst maar diene mens had alles gezien, dus een geluk. Ze heeft er trouwens duchtig van geprofiteerd, want achteraf bleek dat ze weken thuis gezeten heeft met ne zere nek van de slag .. Terwijl het niets voorstelde (qua impact).

En mijne maat heeft ook zoiets voorgehad. Een madammeke voor hem wil nog stoppen voor rood maar rijdt eerst toch door. Ze komt terug op haar beslissing, zet haar in achteruit en knalt los op mijne maat. Ze geeft het direct toe en alle papieren worden ingevuld, en later belt haar man mijne maat op om te vragen of ze alles zo konden regelen. Toen puntje bij paaltje kwam deed hij wel moeilijk omdat hij het bedrag te duur vond, maar uiteindelijk toch betaald.
                                Last edited by caoimhin; 17/04/2009, 11:56.

Comment

• Jah, was ironisch bedoeld hé. Als je wisali zijn post leest dan kan je eruit opmaken dat er zo goed als geen schade is en dat de politie dit ook heeft vastgesteld. Het is jammer van jouw gebeurtenissen dat mensen zo koppig en hypocriet kunnen zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Evert Bekijk Berichten
                                    Jah, was ironisch bedoeld hé. Als je wisali zijn post leest dan kan je eruit opmaken dat er zo goed als geen schade is en dat de politie dit ook heeft vastgesteld. Het is jammer van jouw gebeurtenissen dat mensen zo koppig en hypocriet kunnen zijn.
                                    krasjes zijn krasjes en die mensen zullen geld krijgen voor een nieuwe bumper of het herspuiten ervan. wat ze nooit zullen doen aangezien er al sporen op waren. dus eigenlijk verdienen ze gemakkelijk 500€ of meer en gaat men vader zijn bm omhoog.
                                    dit alles ten onrechte.

ik hoop dat ze het serieus aanvechten en dat iedereen op eigen schade uitkomt. aan men vaders wagen is immers niets te zien. maarja de verzekering zal zich haasten...
                                    wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                      of een keer ferm gas geven (koppeling indrukken natuurlijk ) helpt ook wel
                                      Heb achter die koppeling gezocht om het zo eens te proberen maar heb die dus niet gevonden ??? (Is een automaat....)

Comment

• tuscani, m'n madam heeft ook nog zoiets voorgehad. Kerel voor haar staat stil, met een Range. Zij erachter, staat ook stil. Range rijdt plots achteruit, m'n vriendin toetert, maar Range vlamt op haar auto. Zelfde situatie als bij uw vader. Mijn vriendin is toch in haar recht gesteld, zal eens vragen wat ze juist gedaan heeft toen.
                                        1963 Land Rover Series IIa
                                        1994 Mercedes SL320
                                        2015 Land Rover Discovery SDV6
                                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten

(..) Toen puntje bij paaltje kwam deed hij wel moeilijk omdat hij het bedrag te duur vond, maar uiteindelijk toch betaald.
                                          een bedrag is te hoog, of iets is te duur, maar een bedrag dat te duur is, dat bestaat niet

Comment

Working...
                                          X