Oorspronkelijk geplaatst door Zero2
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtenkrasjes zijn krasjes en die mensen zullen geld krijgen voor een nieuwe bumper of het herspuiten ervan. wat ze nooit zullen doen aangezien er al sporen op waren. dus eigenlijk verdienen ze gemakkelijk 500€ of meer en gaat men vader zijn bm omhoog.
dit alles ten onrechte.
ik hoop dat ze het serieus aanvechten en dat iedereen op eigen schade uitkomt. aan men vaders wagen is immers niets te zien. maarja de verzekering zal zich haasten...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichtentuscani, m'n madam heeft ook nog zoiets voorgehad. Kerel voor haar staat stil, met een Range. Zij erachter, staat ook stil. Range rijdt plots achteruit, m'n vriendin toetert, maar Range vlamt op haar auto. Zelfde situatie als bij uw vader. Mijn vriendin is toch in haar recht gesteld, zal eens vragen wat ze juist gedaan heeft toen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtenmen vader staat aan een rondpunt met voor hem een wagen.
de wagen voor hem begint achteruit te bollen en *kedeng* tegen men vader. en dan begint dat kalf te roepen en te tieren dat hij tegen haar gereden is en ze zijn nummerplaat gaat afschrijven voor vluchtsmisdrijf.
men vader heeft van pure miserie de politie moeten bellen want ze had zelfs haar man al opgetrommeld die het poer in zijn gat uitgevonden had.
alle krassen op d ebumper waren te hoog en te laag om van mijn vader te zijn, buiten misschien 3 krasjes volgens de politie. gevolg een aanrijdingsformulier moeten opmaken, waarvan ik sowieso al het resultaat al weet.
erg toch. zij bolt achteruit tegen uw wagen en jij bent gejost.
sommige mensen zijn voor niets beschaamd.
en dit zo aan z'n verzekeraar overmaken.
Nota: in 98% van de gevallen is het natuurlijk wel aangewezen om een goed ingevuld
aanrijdingsformulier op te stellen en door beide partijen te laten ondertekenen.
@ wisali : makelaar contacteren bij dergelijke gevallen hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtenmen vader staat aan een rondpunt met voor hem een wagen.
de wagen voor hem begint achteruit te bollen en *kedeng* tegen men vader. en dan begint dat kalf te roepen en te tieren dat hij tegen haar gereden is en ze zijn nummerplaat gaat afschrijven voor vluchtsmisdrijf.
men vader heeft van pure miserie de politie moeten bellen want ze had zelfs haar man al opgetrommeld die het poer in zijn gat uitgevonden had.
alle krassen op d ebumper waren te hoog en te laag om van mijn vader te zijn, buiten misschien 3 krasjes volgens de politie. gevolg een aanrijdingsformulier moeten opmaken, waarvan ik sowieso al het resultaat al weet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk BerichtenHet is geen verplichting om een gemeenschappelijk aanrijdingsformulier in te vullen hé. Iedereen kan perfect een éénzijdig aanrijdingsformulier invullen ( wel de gegevens van de tegenpartij noteren )
en dit zo aan z'n verzekeraar overmaken.
Nota: in 98% van de gevallen is het natuurlijk wel aangewezen om een goed ingevuld
aanrijdingsformulier op te stellen en door beide partijen te laten ondertekenen.
@ wisali : makelaar contacteren bij dergelijke gevallen hé
Comment
-
Want ik ken enkele plaatsen in de buurt waar je wel eens vrij steil bergop moet wachten voor de lichten of om een hoofdweg op te rijden. En regelmatig komt er dan 1 of andere aap echt pal achter mee staan als ik met m'n sportkar onderweg ben. De dag dat ik al wat krassen heb in m'n bumper en toch een nieuwe moet, knal ik em achteruit en rij erop zodat zij me een nieuwe bumper moeten. Dat zal ze wel leren...
Comment
-
ik reed daarstrax tegen 20km/u in zone 50 omdat er veel voetgangers waren. Iederen ging netjes aan de kant omdat ze op straat liepen maar één madam vertikte het blijkbaar, dus ik ook. Ik zorg dat ik vlak langs haar door kan rijden maar madam kon het niet verkroppen en slaagt dus maar tegen de auto. Mij niet gelaten, het ding is toch verkocht.
Stop ik toch maar ff om haar de kans te geven iets te zeggen.
begint ze toch niet half te brullen zeker ik moest stoppen want zij liep daar, want zij gaat niet in de goot lopen (euhm, dat was gras en dat stuk was 2meter breed op zijn minst...).
soit, ze wil mn nummerplaat noteren dus zeg ik, doe gerust. ben heel kalm gebleven en kon ze dus niet verkroppen.
Nuja, ze doet maar en ze mag ermee naar het politibureau gaan, maar zal ze toch nooit doen want als ze goed nadenkt weet ze dat het woord tegen woord is en geen van beide heeft "schade".
De zwakke weggebruiker noemen ze dat dan, nog te koppig om zoals alle andere mensen die daar lopen één stapje opzij te doen haar man bleef op een afstandje staan kijken
Comment
-
De ONKUNDE van de belgische staat om het wegdek eens deftig te herstellen.
Iedereen wist wel op de E40 net voor het benzinestation in Drongen het perfecte linkerrijvak
liggen. Na enkele maanden werd het professioneel hersteld . Daarnet terug gepasseerd
en wat merk je , dat er op die plaats natuurlijk al terug serieus putten in de rijweg zitten.
Dus de herstelling is van korte duur geweest ....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenMijn vriendin is toch in haar recht gesteld, zal eens vragen wat ze juist gedaan heeft toen.
Dat wil je niet weten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenDe dag dat ik al wat krassen heb in m'n bumper en toch een nieuwe moet, knal ik em achteruit en rij erop zodat zij me een nieuwe bumper moeten. Dat zal ze wel leren...
Doen.
Als er getuigen zijn moet jij een nieuwe bumper aan je achterligger.
Als er geen getuigen zijn niet; maar dan moet de achterligger jou ook geen nieuwe bumper.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk BerichtenDe ONKUNDE van de belgische staat om het wegdek eens deftig te herstellen.
Iedereen wist wel op de E40 net voor het benzinestation in Drongen het perfecte linkerrijvak
liggen. Na enkele maanden werd het professioneel hersteld . Daarnet terug gepasseerd
en wat merk je , dat er op die plaats natuurlijk al terug serieus putten in de rijweg zitten.
Dus de herstelling is van korte duur geweest ....2004: Golf II 1.9 TDI — 2007: Ford Fiesta 1.4 TDCI — 2008: SEAT Altea 1.9 TDI — 2012: BMW 318d — 2016: BMW 430d Gran Coupé — 2021: ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichteneen bedrag is te hoog, of iets is te duur, maar een bedrag dat te duur is, dat bestaat niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk BerichtenDe ONKUNDE van de belgische staat om het wegdek eens deftig te herstellen.
Dus de herstelling is van korte duur geweest ....1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichtenbwa, theeft er toch zeker een maand goed bij gelegen!
HET GLAS IS HALF-VOL!
Zwartkijkers hier
Comment
Comment