Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik ken toevallig een van de firma's die daar aan het werken zijn.

Ze hadden a propos zelf voorgesteld om de borden, palen enz... al vorige week aan te leggen. Tegen dat het Paasverlof gedaan zou zijn hadden mensen dan al tenminste kunnen wennen aan die situatie?

Mocht niet van de Policia Federale, en ook niet van "Et Hewest", t'zou te duur zijn uitgekomen om in de congee te werken...
    www.perfectshine.be

Comment

• Hier doen ze beter. Hier sluiten ze gewoon 's morgens in de week de E42 af over een heel stuk in 1 rijrichting

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wally Bekijk Berichten
        Ik ken toevallig een van de firma's die daar aan het werken zijn.

t'zou te duur zijn uitgekomen om in de congee te werken...
        vraagt den bouw extra om tijdens het bouwverlof te werken

Comment

• flikke combi's die op een baan van 90 maar 70 rijden met daarachter een hele trein wagen die nie voorbij durven steken (waar dit wel is toegestaan) BENDE WATJES!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door boozer Bekijk Berichten
            flikke combi's die op een baan van 90 maar 70 rijden met daarachter een hele trein wagen die nie voorbij durven steken (waar dit wel is toegestaan) BENDE WATJES!

De hele trein inhalen En claxoneren op de flikken bij het voorbijgaan als dat zou durven (maar dat laatste zou ikzelf toch maar zo laten )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fieldmarshall Bekijk Berichten
              De hele trein inhalen En claxoneren op de flikken bij het voorbijgaan als dat zou durven (maar dat laatste zou ikzelf toch maar zo laten )
              Als je buiten de bebouwde kom rijdt, mag het maar ik zou het nu toch ook niet doen
              1963 Land Rover Series IIa
              1994 Mercedes SL320
              2015 Land Rover Discovery SDV6
              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk Berichten
                de werkzaamheden op de E19 in Kontich !
                1u onderweg ipv de normale 10min voor 10km... en ik moet geeneens op den E19 zijn!!!
                kluchten
                Zelfde hier, een rit van 13 min, daar heb ik nu 1u 15 over gedaan, 't gaat nog een leuke week worden!
                2012 Renault Megane RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk Berichten
                  de werkzaamheden op de E19 in Kontich !
                  1u onderweg ipv de normale 10min voor 10km... en ik moet geeneens op den E19 zijn!!!
                  kluchten
                  Aan die werken heb ik vanavond nog een ongevalletje zien gebeuren. Ik neem in Kontich de oprit richting Antwerpen, en je hebt daar dan zo een noodopritje van 100 à 150 meter lang. De meeste mensen reden tot het einde van die oprit en voegen daar al ritsend in tussen het stapvoets rijdend verkeer. Zo was ik daar ook aan het aanschuiven als er achter mij komt ineens een trutje in een Polo aangestoven. In plaats van mooi mee aan te schuiven wil ze zich meteen tussen het verkeer wurmen zonder de oprit ten einde te rijden. Ze wringt zich in een piepklein gaatje tussen een vrachtwagen en een andere auto en ineens hoor ik *kraaaaaaaak*. De vrachtwagen was tegen haar bumper gereden, de chauffeur had haar wellicht niet zien invoegen. Ik kon een lichte grijns niet onderdrukken
                  AutoMinded.be

Comment

• Pink als ge van de rotonde gaat gvd
                    Skoda Octavia Combi 1.4 TSI 150 pk Ambition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
                      Aan die werken heb ik vanavond nog een ongevalletje zien gebeuren.
                      Serieus kerel gij brengt ongeluk!

Comment

• MIiljaar, de werken aan de E19 in Kontich

Ik passeer daar altijd in het naar huis gaan...

derstraks om 3 uur stonden ze tot voorbij mechelen noord aan te schuiven( al een geluk moet ik tot 23u werken vandaag en heel de week)

Ik vond die splitsing nochtans ideaal, trage rijders en camion rechts en dan ging het links wat vlotter...

Maar omdat er een paar zonder verkeerinzicht daar gecrasht zijn, wordt heel den boel verandert en dan nog al diene rompslomp erbij... Hoelang gaan die werken eigenlijk duren?

Comment

• Wa gaan ze doen met da middenstuk? Nen dragstrip van maken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                            Wa gaan ze doen met da middenstuk? Nen dragstrip van maken?
                            de berm wordt gewoon breder dus die twee linkse vakken worden berm en ze gaan gwn de originele 3 rijstroken doortrekken...

Comment

• ergernis van vandaag, auto's die teveel plaats innemen en u op de kant dwingen. heb hierdoor juist stoeprandschade opgelopen op mijn chrome velgjes
                              volgende keer slaag ik alles dicht en blijf ik gewoon staan.

klootzakken ook.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                                MIiljaar, de werken aan de E19 in Kontich

Ik passeer daar altijd in het naar huis gaan...

derstraks om 3 uur stonden ze tot voorbij mechelen noord aan te schuiven( al een geluk moet ik tot 23u werken vandaag en heel de week)

Ik vond die splitsing nochtans ideaal, trage rijders en camion rechts en dan ging het links wat vlotter...

Maar omdat er een paar zonder verkeerinzicht daar gecrasht zijn, wordt heel den boel verandert en dan nog al diene rompslomp erbij... Hoelang gaan die werken eigenlijk duren?
                                Bij gunstige weersomstandigheden zullen de werkzaamheden afgerond zijn voor het bouwverlof van juli 2009.

volgens verkeerscentrum.be

vandaag ging het al ewa vlotter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
                                  ergernis van vandaag, auto's die teveel plaats innemen en u op de kant dwingen. heb hierdoor juist stoeprandschade opgelopen op mijn chrome velgjes
                                  volgende keer slaag ik alles dicht en blijf ik gewoon staan.

klootzakken ook.
                                  Lol ken dat. Overlaatst velgen later herstellen. Ik leg ze er vorige week onder en ik moet daarna ergens naartoe. Ik kom in een bocht en der snijdt er ene zodanig de bocht af dat'k op borduur moet rijden. Achterste velg was tegen borduur. *dag 50 euro*
                                  1982 BMW E28 528i
                                  2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

Aan die werken heb ik vanavond nog een ongevalletje zien gebeuren. Ik neem in Kontich de oprit richting Antwerpen, en je hebt daar dan zo een noodopritje van 100 à 150 meter lang. De meeste mensen reden tot het einde van die oprit en voegen daar al ritsend in tussen het stapvoets rijdend verkeer. Zo was ik daar ook aan het aanschuiven als er achter mij komt ineens een trutje in een Polo aangestoven. In plaats van mooi mee aan te schuiven wil ze zich meteen tussen het verkeer wurmen zonder de oprit ten einde te rijden. Ze wringt zich in een piepklein gaatje tussen een vrachtwagen en een andere auto en ineens hoor ik *kraaaaaaaak*. De vrachtwagen was tegen haar bumper gereden, de chauffeur had haar wellicht niet zien invoegen. Ik kon een lichte grijns niet onderdrukken
                                    Ik heb wel medelijden met die vrachtwagenchauffeur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sub-Zero Bekijk Berichten
                                      Pink als ge van de rotonde gaat gvd
                                      ²nd and ³rd that.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                                        Ik heb wel medelijden met die vrachtwagenchauffeur.
                                        Mja, hij was wel in zijn recht he ... zij verleende geen voorrang.
                                        AutoMinded.be

Comment

Mja, hij was wel in zijn recht he ... zij verleende geen voorrang.
                                          Juist daarom, hij zit toch maar met de miserie "dank zij" die stomme trut.

Comment

Working...
                                          X