gij weet toch dat politieagent alleen ni veel te zeggen heeft. want dan is het u woord tegen het hare.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenSja, Elio, nu moet ik de eerste fietser nog tegenkomen die al bellend een voorrangnegatie begaat, bijna door mij of anderen in friet wordt gereden en vervolgens mea culpa slaat...Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichtengij weet toch dat politieagent alleen ni veel te zeggen heeft. want dan is het u woord tegen het hare.Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichtengij weet toch dat politieagent alleen ni veel te zeggen heeft. want dan is het u woord tegen het hare.
Dat 1 agent alleen geen bewijswaarde heeft is een fabeltje, beëdigd persoon dus zijn verklaring wordt gelijkgesteld met de waarheid tenzij gij zijn/haar verklaring kunt weerleggen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk BerichtenOp een zonnige dag als vandaag komen de smurfkes wel erg vroeg uit hun paddestoelen gekropen.
Ik reed vanmorgen met de fiets naar het werk (moest in het centrum van A zijn, dus via Borgerhout). Ik was ondertussen aan het bellen met ne maat van mij.
In de verte wandelt een politiesmurf op het voetpad naast het fietspad. Als ik dichterbij kom, wijkt hij van zijn lijn af en stapt het fietspad op.
Ik stuur bij om er niet op te knallen, maar hij wijkt mee uit. Ik stop dus.
"Gsm'en op de fiets mag ook ni".
"Ah, okee".
"En ge ziet dat da gevaarlijk is, want ge week van uw lijn af"
"Dat was omdat u het fietspad opwandelde"
"Identiteitskaart alstublieft, u krijgt volgende week de boete thuis"
Ik heb dan maar gezwegen om het niet erger te maken...
Chance dat er in Borgerhout geen dringendere zaken te controleren zijn (ik noem maar wat, wrakken die met valse platen en zonder verzekering/keuring via de trambedding voorbijknallen tegen 100 per uur).
Comment
-
De taxichauffeur die dinsdag-avond op de E40 Leuven-Brussel tegen ruim 120 over de verdrijvingsvakken scheurde om vervolgens ook aan die snelheid via de tunnels Brussel binnen te rijden, ik zou het als ik van u was in't vervolg toch maar wat kalmer doen. Niet dat dit soort zaken mij echt ergert, 't kan mij eigenlijk nauwelijks schelen hoe zot een ander rijdt maar dit was er toch echt over.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenBeetje gefrustreerd ? En dat terwijl uw stilaan gezegende leeftijd toch voor een bezadigd gemoed zou moeten zorgen...
Leven en laten leven Willie ! Geldt trouwens voor iedereen die zich ergert...
En uw slogan van leven en laten leven gaat alleen op voor de niet terroristen dus ? Waarom kunnen zij dit niet toepassen en gewoon uit de weg (op een rij) gaan rijden als er verkeer achter hen hangt ?
Besides, moest ik, mede geholpen door mijn stilaan gezegende leeftijd, niet zo bezadigd geweest zijn zou ik ze tot op 'n halve meter moeten genaderd zijn en dan vollen bak beginnen claxoneren zijn. Hoe zou hun reactie dan geweest zijn volgens u ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk BerichtenOp een zonnige dag als vandaag komen de smurfkes wel erg vroeg uit hun paddestoelen gekropen.
Ik reed vanmorgen met de fiets naar het werk (moest in het centrum van A zijn, dus via Borgerhout). Ik was ondertussen aan het bellen met ne maat van mij.
In de verte wandelt een politiesmurf op het voetpad naast het fietspad. Als ik dichterbij kom, wijkt hij van zijn lijn af en stapt het fietspad op.
"Ah, okee".
Chance dat er in Borgerhout geen dringendere zaken te controleren zijn (ik noem maar wat, wrakken die met valse platen en zonder verzekering/keuring via de trambedding voorbijknallen tegen 100 per uur).
Ik zou mijn mond niet dicht hebben kunnen houden
Comment
-
in de vooravond was ik op stap met de kids en de fiets om ze wat wegwijs te maken in het verkeer , op een bepaald moment valt mijn zoontje bij het oversteken met zijn fiets ..
ik stap af en gooi mijn fiets langs de kant om mijn zoon samen met zijn fiets op te rapen en langs de kant te gaan want in de verte kwamen auto's af aan een zo te zien deftige snelheid ,
er vlammen ons daar 2 auto's voorbij ( zone 50 )
we stonden nog niet volledig op het voetpad dus ik kan je verzekeren dat het schrikken was hoor om die auto's zo rakelings langs uw neus te zien passeren ,
de 1ste auto was een E46 en de 2de een Golf III
we stappen terug op onze fiets en rijden verder en een straat of 2 verder in de wijk waar we doorrijden staan die beide auto's geparkeerd met de bestuurders ernaast .
ik stop om er hun attent op te maken dat ze ...
1 - wel zeer snel reden
2 - mijn zoon was gevallen en op straat lag
beginnen ze zich wel niet vijandig op te stellen zeker
ik wist niet direkt wat gedaan , ik kon daar toch geen ruzie uitlokken waar mijn kids bijstonden he ?
zegt dienen ene , heb je iets tegen BMW's misschien ?
ik zeg zeker niet want ik rij zelf met 1 , maar ik had direkt het gevoel dat ze gewoon ruzie wilden maken en heb mijn verstand gebruikt en samen met mijn kids naar huis gegaan ,
thuis gekomen ben ik wel eens terug gaan kijken of ze daar nog stonden maar ze waren weg
Comment
-
Bestaan er uberhaupt nog mensen die hun pinkers gebruiken als ze van een rondpunt afkomen???
Ik begin al te overwegen om het ook nimeer te gaan doen en hen zo ook terug te kloten... of dat ze dan voor mijn part terug overal verkeerslichten zetten met voorsorteervakken, dan weet ik tenminste waar ze naartoe gaan!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk BerichtenBestaan er uberhaupt nog mensen die hun pinkers gebruiken als ze van een rondpunt afkomen???
Ik begin al te overwegen om het ook nimeer te gaan doen en hen zo ook terug te kloten... of dat ze dan voor mijn part terug overal verkeerslichten zetten met voorsorteervakken, dan weet ik tenminste waar ze naartoe gaan!!
Al zeker niet waar de pijl op de grond naartoe wijst
Comment
-
"Ah, okee".
Chance dat er in Borgerhout geen dringendere zaken te controleren zijn (ik noem maar wat, wrakken die met valse platen en zonder verzekering/keuring via de trambedding voorbijknallen tegen 100 per uur).- elio maakt een duidelijke overtreding
- elio wordt op heterdaad betrapt en krijgt een boete
- wááááá niet eerlijk!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk BerichtenBestaan er uberhaupt nog mensen die hun pinkers gebruiken als ze van een rondpunt afkomen???
Ik ben één van die enigen die nog hun pinker gebruiken. Het is idd wel serieus klote met momenten. Op een stuk baan dat ik nogal dikwijls moet doen staan er zo drie ronde punten op twee kilometer ofzo van elkaar, en zo goed als iedereen rijdt er rechtdoor. Toch is er bijna niemand die zijn pinker opzet en sta ik daar dus altijd nutteloos te wachten.
Comment
-
Idem. Ik gebruik ook altijd mijn knipperlicht op rotondes. En op de correcte manier!
Een paar uur geleden moest ik iets wegbrengen. Ineens springt er een aap met bandje rond zijn arm en bordje in de hand de weg op om het verkeer tegen te houden. Langs de kant van de weg stonden een paar vrouwen. Mijnheer deed teken dat ze mochten oversteken, maar die vrouwen deden dat niet onmiddellijk. Toen ik terugkwam stond die hele meute daar nog steeds, maar nu had één van de vrouwen die accessoires. Het leek verdomd hard op een cursus "verkeer tegen houden voor voetgangers".
En die vent ging volledig op in zijn rol. Man, wat een idioten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk BerichtenKorte samenvatting:- elio maakt een duidelijke overtreding
- elio wordt op heterdaad betrapt en krijgt een boete
- wááááá niet eerlijk!
Het gaat mij vooral over de prioriteiten die gesteld worden, vraag eens aan de gemiddelde borgerhoutenaar waar de politie zich mee bezig zou moeten houden volgens hen. Ik denk niet dat het beboeten van gsm'ende fietsers vaak vernoemd gaat worden.Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten*zucht*
Dat 1 agent alleen geen bewijswaarde heeft is een fabeltje, beëdigd persoon dus zijn verklaring wordt gelijkgesteld met de waarheid tenzij gij zijn/haar verklaring kunt weerleggen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk BerichtenDaar gaat het mij niet over, hoor. Ik zal die boete zonder problemen betalen.
Het gaat mij vooral over de prioriteiten die gesteld worden, vraag eens aan de gemiddelde borgerhoutenaar waar de politie zich mee bezig zou moeten houden volgens hen. Ik denk niet dat het beboeten van gsm'ende fietsers vaak vernoemd gaat worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk BerichtenIk ben één van die enigen die nog hun pinker gebruiken. Het is idd wel serieus klote met momenten. Op een stuk baan dat ik nogal dikwijls moet doen staan er zo drie ronde punten op twee kilometer ofzo van elkaar, en zo goed als iedereen rijdt er rechtdoor. Toch is er bijna niemand die zijn pinker opzet en sta ik daar dus altijd nutteloos te wachten.Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenInderdaad, verschrikkelijk hatelijk. Ik doe 'm altijd aan op rotondes.Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenIdem. Ik gebruik ook altijd mijn knipperlicht op rotondes. En op de correcte manier!
waarom wonen jullie toch zo ver weg, 't zou al wat helpen
Comment
Comment