Mijn ergernis van vandaag (en altijd): verkeerslichten die slecht afgesteld zijn. Echt zo hatelijk als je juist aan een rood licht vertrekt, tegen een normaal tempo, en het weer nét op rood spring als je 500 meter aan het volgende toekomt. En zo een stuk of 5 lichten achter elkaar gehad.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk BerichtenZe dacht misschien dat ze er maar 40 km/u mocht.
Het vrouwtje dat nauwelijks boven het stuur uitkomt zegt: "ahja, ik dacht dat da we 40 moesten op den E 40".
De agent besluit zich dan maar tot de man te wenden, maar die zit nog altijd te beven. Zegt de agent: "kijk het is goed en voor één keer krijgen jullie een waarschuwing, maar hier is het minstens 70 rijden als het kan." De man beeft en schudt van ja. De agent vraagt: "maar meneer, ge moet niet meer bang zijn ze, ik geef u maar en waarschuwing en ge kunt vertrekken"
De man zegt: "neenee t is niet daarvan. We komen just van de E314"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichtenda stom kutwijf dat de E40 opgaat aan 40km per uur.
godverdomse teve!!!!!!!!!!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk BerichtenMijn ergernis van vandaag (en altijd): verkeerslichten die slecht afgesteld zijn. Echt zo hatelijk als je juist aan een rood licht vertrekt, tegen een normaal tempo, en het weer nét op rood spring als je 500 meter aan het volgende toekomt. En zo een stuk of 5 lichten achter elkaar gehad.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk BerichtenMijn ergernis van vandaag (en altijd): verkeerslichten die slecht afgesteld zijn. Echt zo hatelijk als je juist aan een rood licht vertrekt, tegen een normaal tempo, en het weer nét op rood spring als je 500 meter aan het volgende toekomt. En zo een stuk of 5 lichten achter elkaar gehad.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIk ergerde er mij in Mechelen constant aan Met als resultaat dat ik daar nu eigenlijk te snel rijd vanaf ik 1x rood heb gehad
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenMensen die aan de lichten een eind voor de meet stoppen, zodat het systeem niet doorheeft dat er een auto staat te wachten en zodus het licht op rood blijft staan
Uiteindelijk maar door het rood gereden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIk heb da met de moto al voorgehad toen ik AAN de meet stond. om 3uur snachts, geen auto te zien.
Uiteindelijk maar door het rood gereden
En dan komt er een auto uit de andere richting en die blijft dan op eindje van de meet staan. Toen is zijn vrouw uitgestapt en heeft op het voetgangersknopje aan het zebrapad geduwd1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenBij mij was het deze week een Vespa'ke Dat had niet echt effect en daar stond ik dan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichteneen blikje cola is vaak al voldoende
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk BerichtenIk heb dat ook eens voorgehad, voor mij een geit in een geit die wss niet veel sneller kon en die uiteindelijk tegen 40 ofzo moest invoegen. Ronduit gevaarlijk!
Ik reed dus erachter de autostrade op e.Ma ge ziet die camions groter en groter worden in u spiegel. Heb me dan tussen 2 auto's gesmeten en mijn gaspedaal gemolesteerd.
Camion heeft nog serieuse mogen uitwijken, ik was content da ik daar toen weg was!
De volgende keer bel ik de flikke ze.
Endan zeggen dat 180 gevaarlijk is. Liever iemand die geconcentreerd 180 doet dan zoiets.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk BerichtenIk reed dus erachter de autostrade op e.
Idem hier hoor. Ik was héél content als ik in mijn spiegel zag dat de camions naar het tweede vak gingen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenTenzij je hypothetisch een prijs zou kleven op een bedrag
Comment
-
Vrijdag het wéér aan de stok gehad met de arm der wet, en dit keer mogelijk met het grootste ettertje dat er rondloopt in een smurfenpak...
Ik moest op de luchthaven een paar dj's gaan oppikken, nu, ik was wat te laat en ik moest zorgen dat ik daar was voor ze uit die aankomstgang kwamen zodat ik kon klaarstaan met mijn bordjes.
Ik kom eraan en rij op de linkerrijstrook, je moet op de rechterrijstrook rijden om toegang te hebben tot de laden en lossen-plaatsjes. Enige kans om op de rechterrijstrook te komen is over een brede zebrapadstrook te rijden, geen voetganger te zien dus ik bol aan voetgangerstempo over dat zebrapad.
Feit, ik had dat niet moeten doen, het wemelt daar van de flikken maar ik zag er geen graten in. Zoals verwacht stormt er een flik op mijn auto af met een lichaamstaal die liet vermoeden dat 'ie dacht dat ik van plan was iets belangrijks op te blazen (niet gezeverd). Met een arrogantie die je enkel verwacht van iemand die de top van de sociale ladder eigenhandig heeft bereikt begint 'ie z'n relaas, en haalt het bloed van onder m'n nagels. "heeft meneer zin om enkele voetgangers neer te maaien, mag ik meneer proficiat wensen met z'n boete van €150, is meneer niet op de hoogte van de verkeersregels, ..."
Nadat ik 'm smeek van alsjeblieft z'n toon aan te passen en zich niet te gedragen als een idioot die een verkeerde hoeveelheid verantwoordelijkheid in z'n handen geduwd heeft gekregen begon 'ie te zwaaien met z'n smaad-bordje, nog één woord en het zou me kosten! Ik zeg dat ik onder de indruk was van z'n verbale verdedigingsvermogen en zeg 'm dat ik écht dringend dringend mensen moet gaan ophalen, ik rij 1 meter richting parking (betalende parking, ik mocht immers niet 1 minuut meer blijven staan waar ik stond, dat was voor mensen bedoeld die de wegcode wél kennen) en hij houdt me alweer tegen, ik maakte aanstalte verder te rijden zonder gordel...
Dit keer mocht ik uitstappen voor een kleine fouillage en wat extra vragen over m'n kennis van de wegcode, of het theoretisch rijbewijs al dan niet te moeilijk was voor me, ... Ik heb nog nooit zo graag een flik willen neerslaan als nu, als er mensen zijn die 't doen, ik begrijp ze...
Wat een volkje... 't Is alsof je het kruimeldiefje om de hoek plots macht geeft over andere mensen, dat loopt verkeerd... Ik kots ervan. M'n vader heeft een maand geleden exact 't zelfde meegemaakt daar aan de luchthaven, hij stond in te laden en had z'n voertuig verlaten om de kar te gaan wegzetten, bij 't terugkomen stond een flik hem op te schrijven... Hij heeft parkeerboete + smaad aan z'n broek...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenVrijdag het wéér aan de stok gehad met de arm der wet, en dit keer mogelijk met het grootste ettertje dat er rondloopt in een smurfenpak...
Ik moest op de luchthaven een paar dj's gaan oppikken, nu, ik was wat te laat en ik moest zorgen dat ik daar was voor ze uit die aankomstgang kwamen zodat ik kon klaarstaan met mijn bordjes.
Ik kom eraan en rij op de linkerrijstrook, je moet op de rechterrijstrook rijden om toegang te hebben tot de laden en lossen-plaatsjes. Enige kans om op de rechterrijstrook te komen is over een brede zebrapadstrook te rijden, geen voetganger te zien dus ik bol aan voetgangerstempo over dat zebrapad.
Feit, ik had dat niet moeten doen, het wemelt daar van de flikken maar ik zag er geen graten in. Zoals verwacht stormt er een flik op mijn auto af met een lichaamstaal die liet vermoeden dat 'ie dacht dat ik van plan was iets belangrijks op te blazen (niet gezeverd). Met een arrogantie die je enkel verwacht van iemand die de top van de sociale ladder eigenhandig heeft bereikt begint 'ie z'n relaas, en haalt het bloed van onder m'n nagels. "heeft meneer zin om enkele voetgangers neer te maaien, mag ik meneer proficiat wensen met z'n boete van €150, is meneer niet op de hoogte van de verkeersregels, ..."
Nadat ik 'm smeek van alsjeblieft z'n toon aan te passen en zich niet te gedragen als een idioot die een verkeerde hoeveelheid verantwoordelijkheid in z'n handen geduwd heeft gekregen begon 'ie te zwaaien met z'n smaad-bordje, nog één woord en het zou me kosten! Ik zeg dat ik onder de indruk was van z'n verbale verdedigingsvermogen en zeg 'm dat ik écht dringend dringend mensen moet gaan ophalen, ik rij 1 meter richting parking (betalende parking, ik mocht immers niet 1 minuut meer blijven staan waar ik stond, dat was voor mensen bedoeld die de wegcode wél kennen) en hij houdt me alweer tegen, ik maakte aanstalte verder te rijden zonder gordel...
Dit keer mocht ik uitstappen voor een kleine fouillage en wat extra vragen over m'n kennis van de wegcode, of het theoretisch rijbewijs al dan niet te moeilijk was voor me, ... Ik heb nog nooit zo graag een flik willen neerslaan als nu, als er mensen zijn die 't doen, ik begrijp ze...
Wat een volkje... 't Is alsof je het kruimeldiefje om de hoek plots macht geeft over andere mensen, dat loopt verkeerd... Ik kots ervan. M'n vader heeft een maand geleden exact 't zelfde meegemaakt daar aan de luchthaven, hij stond in te laden en had z'n voertuig verlaten om de kar te gaan wegzetten, bij 't terugkomen stond een flik hem op te schrijven... Hij heeft parkeerboete + smaad aan z'n broek...
Heb me al meermaals moeten inhouden om eene eenen hoop te verwijten of zelfs een paar motten te verkopen!Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
Comment