Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• niet echt een ergernis want ik was op tijd vertrokken omdat ik de bui al zag hangen

antwerp ten miles dus geen kennedy en geen konijnepijp open, dus langs de liefkenshoektunnel...2 betaalkotjes ocharme open zodat je bijna een half uur mocht aanschuiven om te mogen betalen

kunnen zij dit nou echt niet wat beter voorzien en wat meer, duur, zondagpersoneel inzetten ?

Comment

• Dan vraag ik mij toch af, zijn er geen plezantere plaatsen om te gaan lopen dan in een tunnel? Liefst ergens waar ze niet de schaarse weg afpakken van de automobilisten ...

Comment

• Porker,

Naar mijn weten is er nergens een wetgeving die je verbied om met een auto over een zebrapad te rijden... Hell, je mag zelfs dwars over parkeervakken rijden, zolang je er maar recht in past als je er in wil parkeren. Je mag zelfs achteruit een parkeervak inrijden, zolang je bij al die acties maar de voorrangsregels respecteert (voetgangers voorrang op een zebrapad, achteruit rijden of een parkeerplaats verlaten is een manoever, ...)

Ik zie overigens niet in wat al die vakken daar doen bij de vertrek- en aankomsthallen. In principe mag je ze nl. enkel gebruiken om mensen uit te laten stappen, of mensen in te laten stappen. Zelfs het terug rollen van het karretje of halen van een karretje zijn geen acties waar je mensen of goederen laad of ontlaad, en bijgevolg moet je daarvoor parkeren.

Ik rij tegenwoordig rechtstreeks frontpark 1 binnen. Ofwel neem ik mijn tijd om iemand uit te wuiven, ofwel wacht ik iemand op aan de arrivals, en dan moet je in beide gevallen toch parkeren...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
          Porker,

Naar mijn weten is er nergens een wetgeving die je verbied om met een auto over een zebrapad te rijden... Hell, je mag zelfs dwars over parkeervakken rijden, zolang je er maar recht in past als je er in wil parkeren. Je mag zelfs achteruit een parkeervak inrijden, zolang je bij al die acties maar de voorrangsregels respecteert (voetgangers voorrang op een zebrapad, achteruit rijden of een parkeerplaats verlaten is een manoever, ...)

Ik zie overigens niet in wat al die vakken daar doen bij de vertrek- en aankomsthallen. In principe mag je ze nl. enkel gebruiken om mensen uit te laten stappen, of mensen in te laten stappen. Zelfs het terug rollen van het karretje of halen van een karretje zijn geen acties waar je mensen of goederen laad of ontlaad, en bijgevolg moet je daarvoor parkeren.

Ik rij tegenwoordig rechtstreeks frontpark 1 binnen. Ofwel neem ik mijn tijd om iemand uit te wuiven, ofwel wacht ik iemand op aan de arrivals, en dan moet je in beide gevallen toch parkeren...

Ik blijf rondjes rijden tot als de mensen die ik moet ophalen buiten zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fieldmarshall Bekijk Berichten
            Dat is ook mijn techniek. Ofwel, even aan de kant gaan staan net vooraleer je de luchthaven binnenrijdt.

't Is daar in alle geval heel slecht georganiseerd.

Comment

• Van bij mijn vriendin sta ik op 15 minuten (nog niet) aan de luchthaven. Dus ze moeten laten rinkelen als ze hun bagage hebben, dan vertrek ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fieldmarshall Bekijk Berichten
                Jup! Of gewoon ff in Zaventem-dorp parkeren.

Maar Porky moest mensen afhalen die hem niet kenden, met zo'n bordje "I-SUCK-COCK-4-FREE"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                  Van bij mijn vriendin sta ik op 15 minuten (nog niet) aan de luchthaven. Dus ze moeten laten rinkelen als ze hun bagage hebben, dan vertrek ik
                  Ik zeg dan :"kijk eens naar de borden, er is daar ook een treinstation. Tot straks! Ik hoor het wel als jullie er zijn"

Comment

• "laat me weten hoeveel vertraging dan kom ik jullie ophalen"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                      Jup! Of gewoon ff in Zaventem-dorp parkeren.

Maar Porky moest mensen afhalen die hem niet kenden, met zo'n bordje "I-SUCK-COCK-4-FREE"
                      Wat dan plots veranderde in "I-SUCK-COCK-4-150-EURO"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk Berichten
                        Dan vraag ik mij toch af, zijn er geen plezantere plaatsen om te gaan lopen dan in een tunnel? Liefst ergens waar ze niet de schaarse weg afpakken van de automobilisten ...
                        het moet 'kicken' zijn

spijtig dat ze de pijp niet hadden gecleand, dat monument van't stad
                        vroeger met imalso alle weken, of maanden, weet het al ni meer

Comment

Porker,
                          het lijkt wel alsof iedreen eerst moet voelen, en dan pas wil horen ivm zaventem
                          spijtig dat papa niet beter communiceerde met da zoon

is't ivm bomauto's en aanslagen, dat ze daar erover gaan
                          of melkerij ??

Comment

• Boboke, er is daar voor veel geld 200 plaatsen gemaakt voor te laden en te lossen + aantallen parkeerwachters die een jaar politieschool hebben moeten volgen, terwijl quasi niemand daar is om te laden en te lossen...

Comment

• ik ga er wel vaker mensen laden en lossen, met mijnen taxi

Comment

Boboke, er is daar voor veel geld 200 plaatsen gemaakt voor te laden en te lossen + aantallen parkeerwachters die een jaar politieschool hebben moeten volgen, terwijl quasi niemand daar is om te laden en te lossen...
                                Ik ga daar wel af en toe laden en lossen hoor, maar enkel met mensen die de situatie daar goed kennen en waarmee ik duidelijk kan afspreken.

Als ik mensen ga ophalen die ik niet ken of die de luchthaven daar niet kennen, dan rijd ik wel even tot op de dakparking van front park 1. Als je dat een beetje goed inplant dan sta je een kwartier later weer buiten het luchthaventerrein.

Die 200 plekken dienen dus echt puur voor laden en lossen en daar kijken die agenten op toe. Dat is een goede zaak zodat de mensen die echt willen laden en lossen gebruik kunnen maken van die plekken.

Dat Porker te laat is om die mensen op te pikken waar hij mee afgesproken heeft daar kan de politie of Biac niks aan doen
                                '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Als alles volstaat blijf ik wel eens in dubbele file staan om mensen te laten instappen. Wel zorgen dat je enkel het achteropkomend verkeer hindert en geen voetgangers (dus niet op een zebrapad of zo stoppen). Nog nooit een waarschuwing voor gekregen

Comment

• Mensen die 40 rijden waar je eerst 90 mag, en dan 50. Srr, rijdt dan 50.

Surtout als ze naar 120 optrekken als ge er voorbij wilt rijden
                                    1982 BMW E28 528i
                                    2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
                                      Mensen die 40 rijden waar je eerst 90 mag, en dan 50. Srr, rijdt dan 50.

Surtout als ze naar 120 optrekken als ge er voorbij wilt rijden
                                      Vandaag ook meegemaakt... Dan heb je tegenwoordig niet veel meer te zeggen met je 90 pk...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
                                        Vandaag ook meegemaakt... Dan heb je tegenwoordig niet veel meer te zeggen met je 90 pk...
                                        't ging gelijk op Met de volle 70 pk
                                        1982 BMW E28 528i
                                        2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Op zo'n momenten ben ik blij als ik met mn pa z'n 525d onderweg ben, ipv met mijn fordje

Comment

Working...
                                          X