Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
    Surtout als ze naar 120 optrekken als ge er voorbij wilt rijden
    Ik heb daar nooit last van *grijns*
    AutoMinded.be

Comment

• ergernis van vandaag.
      oliepan van automatische boite die eraf moet.
      ATF douche gegarandeerd.

Comment

• Gisteren aansluiting Brussel centrum paar keer geërgerd aan het volgende:

Rijschoolauto's tijdens de spitsuur komaan seg, wie is daar op gekomen??
        Madam vloog voor mij terwijl ik daar met 120 km/u kwam aangevlogen. Heeft u soms een bril nodig? Stom wijf Moest toch diep in de remmen. En lerende parkeerders die half de weg bedekken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
          Rijschoolauto's tijdens de spitsuur komaan seg, wie is daar op gekomen??
          Jij bent toch ook ooit begonnen met rijden? Beetje respect hebben daarvoor Zo'n L of bordje rijschool hangt niet voor niets op de wagen hé. Beetje anticiperen.

Comment

• Ik heb me gisteren ook geërgerd aan een L-rijdster. Op de E313 tussen Antwerpen en Ranst was het erg druk verkeer, soms werd er 120 gereden maar regelmatig remde de verkeersstroom plots af tot 90, 70 en lager. Ze hing heel kort op mijn bumper en tot 3 keer toe zat ze bijna in mijn koffer bij het plotse afremmen, ik hoorde de banden zelfs piepen. Ik ben dan maar van rijstrook gewisseld, om er vanaf te zijn. Toen ze me voorbijreed zag ik dat het een jongedame was die met een L reed, geschatte leeftijd 18 jaar of zo. Nadien ging ze ook even dicht bij mijn voorligger rijden ... Goed bezig zo
            AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
              Ik heb me gisteren ook geërgerd aan een L-rijdster. Op de E313 tussen Antwerpen en Ranst was het erg druk verkeer, soms werd er 120 gereden maar regelmatig remde de verkeersstroom plots af tot 90, 70 en lager. Ze hing heel kort op mijn bumper en tot 3 keer toe zat ze bijna in mijn koffer bij het plotse afremmen, ik hoorde de banden zelfs piepen. Ik ben dan maar van rijstrook gewisseld, om er vanaf te zijn. Toen ze me voorbijreed zag ik dat het een jongedame was die met een L reed, geschatte leeftijd 18 jaar of zo. Nadien ging ze ook even dicht bij mijn voorligger rijden ... Goed bezig zo
              Van haar ouders geleerd waarschijnlijk, wat me wel pleziert is het feit dat, gezien haar geschatte ouderdom, het weer eens geen gepensioneerde foorapen zullen zijn.....

Comment

• Ze zal daar wel mee stoppen als haar snoetje in de voorruit plakt.

Comment

• ergernissen op een zaterdagnacht.

straatracers die u voorbijsteken tegen 120km/u waar ge 70 moogt.
                  en die bijna tegen een eilandje kleven int midden van de baan. gevolgd door nummer 2 die bijna frontaal op een tegenligger knalt.

dan beetje later 1 of andere veel te dikke beemer met hoop allochtonen in die probeerden de camaro uit te dagen aan de lichten.
                  eerst op de baan ernaast, een beetje achter blijven.
                  dan ernaast komen staan revven. lichten springen op groen. ik vertrek niet, en zij ook niet.
                  Ik geef gas zij ook.
                  ik slaag af, zij rijden rechtdoor met gierende banden. ( beetje verder was het alcohol controle voor hen )

twas volgens mij nacht van fast and furious wannabe's

Comment

• Ik moet eens dringend afleren voorrang aan rechts te geven... Want het zijn dan altijd mensen die niet doorhebben dat ze voorrang hebben, vervolgens in gang schieten en altijd de traagsten zijn van de bende. Gisteren had ik zo een muts voor me die nauwelijks boven het stuur uit kwam, en continu met 2 wielen over het fietspad reed.

Comment

• Aan de kerel met z'n X6 die het in Aalst nodig vond om van z'n tak te maken tegen mij en m'n broer omdat wij op net hetzelfde moment als hem een rijstrook opschoven om eerst aan de lichten te kunnen staan: grow up!!

Comment

• WIe kwam van rechts?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                          WIe kwam van rechts?
                          Niemand, we gingen op hetzelfde moment van de linker naar de rechter rijstrook. Hij reed gewoon achter ons ik begreep dan ook totaal niet wat zijn probleem was. Wou hij als eerste aan de lichten staan en was hij daarom gefrustreerd, ik weet het niet. Wat ik wel weet is dat het een zielig ventje was.

Comment

• Daarnet op de E17 tussen Destelbergen en Gentbrugge om 22.15:

Een Fransman in een Renault 25 waarbij de achterverlichting bestaat uit een combinatie van pinkers,rode achterlichten en een vleugje achteruitrijlichten.
                            Om het het disco-effect helemaal af te werken duwt de chauffeur om de 5 seconden op zijn rem. Maar dat was nog het minste...

De Renault 25 reed al een hele tijd op de middelste rijstrook aan een snelheid van 110km/u. Ik reed ook ongeveer zo snel/traag op de 1ste rijstrook. Wat verder zie ik op de eerste rijstrook een auto die trager rijdt dan mij en ik schuif op naar het 2de vak. De Renault rijdt op ongeveer 50m van mij. Wanneer de Renault ongeveer ter hoogte zit van de wagen die op de eerste rijstrook zit zie ik in mijn achteruitkijkspiegel een andere Franse auto (Peugeot 306 of zoiets) die komt afgevlogen op de eerste rijstrook een stuift mij langs rechts voorbij. Op dat moment zit de Renault (op de middenrijstrook) ter hoogte van de wagen op de eerste rijstrook en voegt er nog een Corsa in van de derde naar de tweede rijstrook tussen mij en de Renault.
                            Ik denk bij mezelf : die gek in de Peugeot (die me langs rechts voorbijstak terwijl de derde rijstrook vrij was trouwens) gaat zich vastrijden. Maar nee hoor !! De Peugeot tikt even zijn rem aan en WRINGT (aan minstens 120 km/u) zich tussen de Renault en de wagen op de eerste rijstrook en stuift er verder vandoor.

Na dit prachtig staaltje rijtechniek van de Peugeot besluit ik maar om de Disco-Renault voorbij te steken en zie in mijn achteruitkijkspiegel dat 1 koplamp gericht staat om molshopen te detecteren en de andere om UFO's te spotten.

Toevallig dat er (weer) Fransen bij betrokken waren ?
                            Last edited by ksirk; 04/05/2009, 00:29.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ksirk Bekijk Berichten
                              Toevallig dat er (weer) Fransen bij betrokken waren ?
                              Dat is echt het ergste soort chauffeurs die ik tegenkom op de snelweg. Die mannen zijn niet te doen. En dan durven ze zeggen dat in België de rijopleiding op niks trekt. Ik weet niet wat ze in Frankrijk dan krijgen hoor

Comment

• Mensen die zich in volle drukte tegen een lagere snelheid dan u, zonder knipperlicht van vak veranderen op de snelweg.

Nadat je de boel hebt toegeklopt knipper je eens met de faren om je ongenoegen duidelijk te maken ... slaan ze hun boel toe om u nog eens te kloten en zitten ze van hunne neus te maken en gebaren te doen enz

1982 BMW E28 528i
                                2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• MIDDENVAKRIJDEN.
                                  Ik doe elke dag de E40 Aalter-Gent. Deze morgen was het weer… Niet. Normaal.

Ze hebben daar trouwens weer die put dichtgegooid ter hoogte van Drongen richting kust op het linkerrijvak. Ik ben benieuwd of ze dat nu elke maand gaan doen.

Tenslotte heb ik mijn strategie aan de afrit Aalter (die sinds kort ook vol mangaten ligt), komende van Gent, aangepast: hoe verder op de afrit/pechstrook, hoe kleiner mijn gaatje wordt. Soms is het echt te gortig. Gaat goed zo nu.
                                  Last edited by Seth; 07/05/2009, 20:53.
                                  2004: Golf II 1.9 TDI — 2007: Ford Fiesta 1.4 TDCI — 2008: SEAT Altea 1.9 TDI — 2012: BMW 318d — 2016: BMW 430d Gran Coupé — 2021: ?

Comment

• ik rij gewoon binnen op de luchthaven via de dienstingang

Comment

• Wemmel tot Aalst: een hel van linksrijders
                                      Als je daar een trage(re) chauffeur voor je hebt, zal die dus echt NIET wijken ook al heeft hij soms de mogelijkheid daartoe
                                      2009 BMW E91 320d
                                      2002 BMW E46 M3
                                      2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                                      2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Seth Bekijk Berichten
                                        MIDDENVAKRIJDEN.
                                        Ik doe elke dag de E40 Aalter-Gent. Deze morgen was het weer… Niet. Normaal.

Ze hebben daar trouwens weer die put dichtgegooid ter hoogte van Drongen richting kust op het linkerrijvak. Ik ben benieuwd of ze dat nu elke maand gaan doen.

Tenslotte heb ik mijn strategie aan de afrit Aalter (die sinds kort ook vol mangaten ligt), komende van Gent, aangepast: hoe verder op de afrit/pechstrook, hoe kleiner mijn gaatje wordt. Soms is het echt te gortig. Gaat goed zo nu.
                                        Echt hé

Comment

• omdat het ook niet opbrengt sneller te rijden, je rijdt jezelf toch vast achteraf

Comment

Working...
                                          X