Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Linksrijders !!!

op de E313 Antwerpen - Hasselt.
    't Zijn vooral Franse bakken en nep suvs die dat doen
    Niet normaal

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
      Linksrijders !!!

op de E313 Antwerpen - Hasselt.
      't Zijn vooral Franse bakken en nep suvs die dat doen
      Niet normaal
      Tut tut, ik met mijn Franse bak rijd ook soms rechts!(om andere Franse bakken die niet naar rechts gaan in te halen )

Comment

• Man man de afgelopen dagen niet echt veel sjanse gehad met politie hier in Roeselare.

Donderdagavond hadden we net de "nieuwe" wagen opgehaald van een maat. Het was cabrio dus dakje open en cruisen maar. We waren nog geen 5 minuten int stad of ze warel al aant flikkeren achter ons. Twee jonge gasten in een e36 cabrio (prachtige staat) zorgde duidelijk nogal wat van afgunst bij hen. Ze bleven vriendelijk en alles was in orde dus we mochten verder.

Gisterenavond reed ik blijkbaar toevallig achter een anonieme wagen van de politie. Opeens stopten ze voor mij om iemand terecht te wijzen op een fout. Opeens zie ik een agent uitstappen. Fuck khad net ervoor door een straat gereden dat ik niet mocht.
        Kging nog zeggen dat zijn achterlicht kapot was , maar dat heb ik niet gedurft

Anonieme voertuig: Citroën c5 laatste model grijs Nr-plat tzb 529 (cijfers niet zeker)

Comment

• Aan de leuke "werken" op de a19. Van vier naar één rijstrook . Nog niet gezien wat ze aant doen zijn....

Comment

• Van de week in de file. Ik zet me meestal op 't rechtervak en liefst niet achter een vrachtwagen. Links van me rijdt een Mercedes C break iets te fel naar 't midden. Ik zag 't zo mooi in mijn spiegel. Een heel rijtje goed tegen de lijn en hij sprong er tussenuit. Er passeren enkele motars en bij de 4e was 't genoeg geweest. Die motar geeft hem daar een toeterconcert van jewelste en steekt, geheel terrecht, zijn arm op.

Denk je dat die kerel nadien aan de kant gaat rijden? Nee, hoor hij reed gewoon verder zoals voordien. Ik heb geregeld eens gekeken, maar zelfs daarvoor was 'ie blind. Egoïsme in 't verkeer, erg...
            Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Ik erger mij daar ook erg aan, aan egoïsme in het verkeer.

Als je bvb. van de E40 afrit drongen neemt om naar Latem te gaan, moet je op een gegeven moment invoegen op de Kortrijksesteenweg. Dat is een tweevaksbaan, en de meesten rijden daar rechts als het kalm is. Nu is het in feite maar een kleine moeite voor hen om eens even naar links te gaan waardoor dat het makkelijker is om in te voegen, maar natuurlijk geen kat die dat doet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk Berichten
                Van de week in de file. Ik zet me meestal op 't rechtervak en liefst niet achter een vrachtwagen. Links van me rijdt een Mercedes C break iets te fel naar 't midden. Ik zag 't zo mooi in mijn spiegel. Een heel rijtje goed tegen de lijn en hij sprong er tussenuit. Er passeren enkele motars en bij de 4e was 't genoeg geweest. Die motar geeft hem daar een toeterconcert van jewelste en steekt, geheel terrecht, zijn arm op.

Denk je dat die kerel nadien aan de kant gaat rijden? Nee, hoor hij reed gewoon verder zoals voordien. Ik heb geregeld eens gekeken, maar zelfs daarvoor was 'ie blind. Egoïsme in 't verkeer, erg...

Volgens mij moet die C die motards niet doorlaten... En als ze veilig willen voorbijsteken, stel ik voor: tussen de middenberm en het linkerrijvak...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fieldmarshall Bekijk Berichten
                  Volgens mij moet die C die motards niet doorlaten...
                  En uw punt is?

Comment

Volgens mij moet die C die motards niet doorlaten... En als ze veilig willen voorbijsteken, stel ik voor: tussen de middenberm en het linkerrijvak...
                    Dat kan goed zijn, maar

Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                    En uw punt is?
                    Jouw voorstel trekt trouwens op niets, fieldmarshall, N/O.

Toen ik enkele jaren geleden dagelijks na Zaventem pendelde, zag ik bijna elke morgen een zwaantje er tussendoor rijden. Die man staat toch ook niet boven de wet zonder toeters en bellen hè.
                    Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

i 1 2 1/2 6

Comment

Hoffelijkheid en geduld zouden het voor iedereen aangenamer maken.
                        1991 BMW E30 318is

Comment

• Ha ergernis!

Hier zie: de teloorgang van de betaalbare zescilinder.
                          Voila zie...

Comment

Volgens mij moet die C die motards niet doorlaten...
                            Hoffelijkheid is inderdaad geen wettelijke verplichting, maar het maakt de wereld wel een klein beetje aangenamer.

Als je opzettelijk moto's gaat hinderen ben je een eikel
                            1963 Land Rover Series IIa
                            1994 Mercedes SL320
                            2015 Land Rover Discovery SDV6
                            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
                              Aan de leuke "werken" op de a19. Van vier naar één rijstrook . Nog niet gezien wat ze aant doen zijn....
                              Op de 2 middenste rijvakken van de verkeerswisselaar van de A19 met de E403: nog altijd niets.
                              Na de verkeerswisselaar, tussen Moorsele en Menen, zijn ze de rechterrijstrook plaatselijk aan het herstellen.
                              Last edited by ; 14/05/2009, 09:16.

Comment

• Gisteren op de E411: De signalisatie duidt aan dat er 2 rijvakken zijn met een asverschuiving. Ik rijd op de rechterrijstrook en ineens houdt deze op (er staan rode paaltjes op)...

Waarom is de snelheidsbeperking bij wegenwerken trouwens steevast beperkt tot 70kmh tegenwoordig? Wanneer beide richtingen over 1 weghelft moet is die 70 wel te begrijpen bij de doorsteek, maar 90 of 100 op het rechte stuk ertussen lijkt mij nog steeds verantwoord... Op deze manier is het geen wonder dat snelheidsbeperking bij wegenwerken zo vaak genegeerd worden...

Comment

Waarom is de snelheidsbeperking bij wegenwerken trouwens steevast beperkt tot 70kmh tegenwoordig? Wanneer beide richtingen over 1 weghelft moet is die 70 wel te begrijpen bij de doorsteek, maar 90 of 100 op het rechte stuk ertussen lijkt mij nog steeds verantwoord... Op deze manier is het geen wonder dat snelheidsbeperking bij wegenwerken zo vaak genegeerd worden...
                                  De werken van Beernem tot in Jabekke daar, is ook 70
                                  Écht lange stuk daar !!
                                  Iedereen rijdt daar 110

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door crepusculum Bekijk Berichten
                                    Op de 2 middenste rijvakken van de verkeerswisselaar van de A19 met de E403: nog altijd niets.
                                    Na de verkeerswisselaar, tussen Moorsele en Menen, zijn ze de rechterrijstrook plaatselijk aan het herstellen.
                                    Normaal gezien zou het maandag al terug open moeten zijn. Nuja ik heb nu blok. Ik passeer er niet meer voor twee weken normaal gezien.

Comment

• Gisteravond reed ik op de E40 richting kust, door de wegenwerken tussen Aalter en Jabbeke. Op het rechtervak reed voor me een vrachtwagen, op het linkervak een Pug 206 met een L aan de achterruit.
                                      De vrachtwagen reed ongeveer 50 kmh, en zo ook de Peugeot: de bestuurder durfde allicht niet voorbijsteken op die versmalde rijstroken.

Ik heb daar alle begrip voor, maar blijf dan niet links rijden, ga gewoon achter die camion rijden ...
                                      1994 Mercedes SL320
                                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• en drie dagen geleden, ook op de E40 richting kust .. 't was redelijk druk, ik reed op het middenvak aan +/- 100 kmh, maar naderde een tragere wagen.

Op het linkervak kwamen de auto's een stuk sneller voorbij, en na wat wachten zie ik eindelijk een gaatje waar ik netjes in geraak zonder iemand te hinderen.

De auto waarvoor ik invoegde, kwam echter onmiddellijk bumperkleven, maar echt in extreme mate .. ik schat dat er niet meer dan 10 cm tussen mijn bumper en de zijne zat.
                                        Ik laat heel kort mijn remlichten oplichten om hem duidelijk te maken dat hij afstand moet houden, maar zonder gevolg .. integendeel, vlak daarna zie ik hem nóg dichter komen, en ik voel plots een héél duidelijke tik

Ik ben afgeremd en opzij gegaan, teken doende om hem te laten stoppen, niemand moet zomaar tegen mijn auto rijden, en al zeker niet als we aan 120 kmh op een drukke weg rijden

Bestuurder van de Golf bleef echter strak voor zich kijken, dus ik heb onmiddellijk de politie gebeld, die mij zeiden dat ik zo snel mogelijk aangifte moest gaan doen voor vluchtmisdrijf.
                                        Aangezien er geen zichtbare schade is zal er natuurlijk geen gevolg aan zijn, ik had beter eens goed geremd dat die kerel het voor eens en altijd zou leren
                                        1994 Mercedes SL320
                                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk Berichten
                                          Ik erger mij daar ook erg aan, aan egoïsme in het verkeer.

Als je bvb. van de E40 afrit drongen neemt om naar Latem te gaan, moet je op een gegeven moment invoegen op de Kortrijksesteenweg. Dat is een tweevaksbaan, en de meesten rijden daar rechts als het kalm is. Nu is het in feite maar een kleine moeite voor hen om eens even naar links te gaan waardoor dat het makkelijker is om in te voegen, maar natuurlijk geen kat die dat doet.
                                          Afrit Sint-Denijs-Westrem/Expo bedoel je, als je drongen neemt kan je onmogelijk op de Kortrijkse steenweg uitkomen.
                                          Ik heb toch de ervaring dat dat daar wel gebeurt hoor...
                                          2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

Working...
                                          X