Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik reed links een dikke 100km/u waar 90 mag, ik was net een reeks auto's aan het voorbijsteken als er een moto achter mij komt hangen. ik wou na de laatste auto dan plaats maken voor hem en rechts invoegen. en net op het moment dat ik mijn pinker wil aanzetten komt die gast langs rechts voorbijgevlogen..
    ik had hem wel nog ruimschoots optijd gezien maar ik kan me voorstellen dat dit wel verkeerd kan aflopen in sommige gevallen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
      ik reed links een dikke 100km/u waar 90 mag, ik was net een reeks auto's aan het voorbijsteken als er een moto achter mij komt hangen. ik wou na de laatste auto dan plaats maken voor hem en rechts invoegen. en net op het moment dat ik mijn pinker wil aanzetten komt die gast langs rechts voorbijgevlogen..
      ik had hem wel nog ruimschoots optijd gezien maar ik kan me voorstellen dat dit wel verkeerd kan aflopen in sommige gevallen
      Motards he, een gevaar op de baan!
      Ale, toch een groet hoop d'r van!
      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
        Vervolgens wou ik druppel benzine die ik op m'n koetswerk gemorst had afkuisen, waren alle 4 die papierhouders daar leeg.

Comment

• ik krijg ook het heen en weer van lege rollen in de dieselpomp

Comment

• OK, hij staat fout geparkeerd,
            je kan / mag daar niet staan
            maar daarom behandel je andersmans wagen
            NIET op deze manier
            zeker niet als professioneel sleepbedrijf
            &
            het nodige materiaal beschikbaar hebben hé !!!

http://www.youtube.com:80/watch?v=TeCN8A0st_E

als dat de mijne was hé .....

HIER ERGER IK ME AAN !

Comment

• auto moet daar niet staan

en daar kan een stevig duitser wel tegen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ErikSpeed Bekijk Berichten
                OK, hij staat fout geparkeerd,
                je kan / mag daar niet staan
                maar daarom behandel je andersmans wagen
                NIET op deze manier
                zeker niet als professioneel sleepbedrijf
                &
                het nodige materiaal beschikbaar hebben hé !!!

http://www.youtube.com:80/watch?v=TeCN8A0st_E

als dat de mijne was hé .....

HIER ERGER IK ME AAN !
                kan de eigenaar met de filmje geen proces aan gaan?

Comment

• Droevig...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                    kan de eigenaar met de filmje geen proces aan gaan?
                    Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk Berichten
                    Droevig...
                    Inderdaad, van een Belg verwacht je dergelijke dingen niet

Comment

• Aan de mensen met de twee fransozen (Renaultje en Peugeotje) die doodleuk aan het einde van 'n afrit (vlak na een bocht, zonder overzicht) stilstonden (Tessenderlo/Beverlo, voorbij tankstation richting Beverlo) en 'n gezellig babbeltje waren aant doen. WTF where you guys thinking!

Comment

• Aan al de deelnemers van de dit weekend schijnbaar plaatsgehad hebbende competitie "hoe fietsers kloten" wens ik veel platte banden en mechanische pannes toe. Eén van de opdrachten was "nooit stoppen vóór maar half of gans OP de fietspaden bij het toekomen op wegen waar de verkeersborden aangeven dat voorrang aan ALLE verkeersdeelnemers, dus incl. fietsers, verleend moet worden". Gans het lange weekend maar vandaag uitzonderlijk was het aantal automobilisten die, op een hoofdbaan toekomend, stopten OP de fietspaden en zodoende de fietsers geen vrije doorgang verleenden. Daar ik me altijd kwaad maak op zo'n kiekens heeft mijn vrouw me gezegd dat, moest ik de rollen omdraaien, nl. me niet meer kwaad te maken in zo'n geval maar me wel kwaad te maken als er iemand correct handelt, ik véél minder werk zou hebben dan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TDJ Bekijk Berichten
                          WTF where...
                          Ergens in een blinde bocht.
                          Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                          Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                            Ergens in een blinde bocht.

De Vlaamsche taal is wonderzoet als men ze geen geweld aandoet .......
                            (We were where is dat een vervoegingsvorm ??)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                              De Vlaamsche taal is wonderzoet als men ze geen geweld aandoet .......
                              Aan welke universiteit of hogeschool wordt die taal onderwezen?
                              Zijn er ergens grammaticaboeken van die taal te koop?
                              For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

• Ik wist niet juist waar dit te plaatsen, daarom zet ik het hier...

Zoals sommigen wel weten stond de Grande Punto van mijn vriendin te koop. Ik had al akkoord met de BMW garage dat, indien hij niet ging verkocht geraken, zij de wagen gingen overnemen. Hun prijs lag iets te laag naar mijn goesting dus gingen we via 2handssites op zoek naar een koper. Iemand uit Bekkevoort, nl JOS AERTS, had interesse in de wagen en kwam naar Ieper om hem te bekijken. Hij testte de wagen, bekeek de volledige wagen en zag de aankoop ervan wel zitten. Maar op enkele voorwaarden. De rollementen van het rechterachterwiel waren versleten en deze dienden hersteld te worden, ook nieuwe achterbanden + carpas moesten in orde komen. Hij had op papier gezet dat hij de wagen ging kopen mits deze voorwaarden. Zijn prijs lag 1600 € hoger dan de garageprijs. Ik wilde dat de wagen zo vlug mogelijk weg was dus stelde ik voor om hem tot bij hem te brengen. Vorige zaterdag was dit zover. Hij testte de wagen opnieuw, keurde alles goed en vroeg zijn zoon de nrplaten af te nemen. Dan nog even naar binnen om alles af te handelen. Papieren bekijken en betaling. Maar bij afname nrplaat zag hij paar krasjes op achterbumper (was al zo toen hij zelf naar Ieper kwam), hij was hier niet content mee maar ging toch nog de wagen kopen. Toen we alle papieren hadden bekeken vroeg hij nog naar het onderhoudsboekje. De wagen was onderhouden geweest bij de garage waar we hem hadden gekocht. Fiat garage in Geluveld. Maar blijkbaar was dit niet ingevuld. Hij begon hierover moeilijk te doen en wilde eerst het boekje in orde hebben vooraleer hij de wagen ging kopen. Ik stelde hem voor de wagen toch al te betalen, zodat ik de wagen daar kon achterlaten maar dit wilde hij niet. Ik stelde hem dan voor dat ik het boekje deze morgen zou laten afleveren bij garage, volledig laten invullen en hem dan terug te bellen. Hij ging ermee akkoord en zou de wagen nog kopen.

Tot ik deze morgen sms kreeg dat hij de wagen toch niet gaat kopen. Vertrouwen is weg enz blablabla.
                                De garage ging de wagen overnemen in de staat dat hij was maar ondertussen heb ik wel nieuwe banden en rollementen gekocht voor de wagen..

Zo'n eikel, ik kon hem wel tegen de grond kloppen toen hij die sms stuurde!!!
                                Last edited by xxx; 25/05/2009, 11:43.

Comment

• Als hij een overeenkomst heeft getekend zou ik eens een advocaat contacteren
                                  Er zit hier ene op t forum trouwens

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                    Als hij een overeenkomst heeft getekend zou ik eens een advocaat contacteren
                                    Er zit hier ene op t forum trouwens
                                    Hij heeft niks getekend.
                                    Ik heb enkel een email waarin staat dat hij de wagen zal kopen maar daarvoor moet hij piccobello in orde zijn, nl
                                    banden
                                    rollementen
                                    ..

Pff zo verlies ik opnieuw wat geld wat niet ging nodig zijn bij overname.

Comment

• Volgende keer eerst laten tekenen

Kom zowat overal in Vlaanderen en kan dus goed vergelijken, paar regio's ga ik altijd met tegenzin naartoe, omwille van rare mentaliteit, botte en onvriendelijke mensen en die achterpoortjes zoeken om niet van hun woord te moeten zijn. 1 ervan is Diest-Aarschot. Vooraleer locals hier beginnen flamen, ze zijn daar natuurlijk niet allemaal zo , alleen is het aandeel lomperiken daar (net als in een paar andere regio's) disproportioneel hoog.
                                      2021 Taycan 4S
                                      2021 Lexus UX250h

Comment

• Die Jos Aerts is ook van die omgeving.. Woont in Assent (Bekkevoort)..

Comment

• Wel ja, daarom dat ik die regio als voorbeeld gaf
                                          2021 Taycan 4S
                                          2021 Lexus UX250h

Comment

Working...
                                          X