Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gisteren bijna bingo ...

E40, kust-Brussel, +/- 13u thv Aalter. Zeer, zeer druk verkeer, iedereen rijdt treintje aan 70 à 90 kmh. Ik zit op het middenvak.
    Op het linkervak wordt er een eindje verderop plots geremd, en ik zit juist in de hoek dat ik alle wagens opeenvolgend zie remmen. Omdat iedereen zo dicht op mekaar reed dacht ik bij mezelf dat het er nipt uitzag ... En effectief, de auto's beginnen steeds harder en korter te remmen. Op een bepaald moment ZO hard, dat een aap met caravan (uiteraard een hollander), die op het linkervak reed, gewoon niet meer kan stoppen en zich naar het middenvak verplaatst, natuurlijk net waar ik reed. Ik had ook geen keuze en moest mijn stuur met een slag naar rechts omgooien (als ik had geremd zat m'n achterligger in mijn koffer), waar een vrachtwagen reed ... die had de boel ook zien komen en was gelukkig ook net aan het uitwijken op het moment dat ik mijn stuur omgooide ...

Heb toch even met de bibber gezeten ... kan wel begrijpen dat die hollander liever niet in iemands gat rijdt, maar dan ga je toch ook niet met een caravan op het linkervak een beetje gaan bumperkleven
    1963 Land Rover Series IIa
    1994 Mercedes SL320
    2015 Land Rover Discovery SDV6
    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• mensen die je achtervolgen van school tot bijna thuis met de yotota van de papa. denkend dat ik ga racen in traffic.
      en echt irritant, ik slaag af, zei slagen af, ik neem een binneweggetje, zei nemen een binneweggetje.
      ma voor 1 of andere reden hoorde ik achter mij ineens een claxon op een small weggertje waar juist een tegenligger mij juist had gepasseerd.
      dus mss dat die 2 tegen elkaar zijn gebotst, geen idee. ben het bochtje omgegaan en stampede naar huis gereden.

god ik haat die fast and furious ricer boys. met de auto van de papa.

zaterdag op weg naar huis nog zoon Bee eeMMM Weeeee gehad die eerst 50 reed waar ge 70 moogt.
      dan kerel achter hem steekt hem voorbij en gaat zelfs langs links voorbij die eilandjes i het midden van de weg.

dan rij ik erachter. kerel blijft 50 rijden. dan ineens trekt die door om dan terug 50 te rijden. ik rij er terug achter, rijd die ineens terug weg om dan terug te vertragen.
      echt proberen the provoceren om te racen.
      zielige mensjes toch.
      Last edited by Timmie; 25/05/2009, 17:09.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ErikSpeed Bekijk Berichten
        OK, hij staat fout geparkeerd,
        je kan / mag daar niet staan
        maar daarom behandel je andersmans wagen
        NIET op deze manier
        zeker niet als professioneel sleepbedrijf
        &
        het nodige materiaal beschikbaar hebben hé !!!

http://www.youtube.com:80/watch?v=TeCN8A0st_E
        Ze trekken hem tegen de muur terwijl onze vrienden van de politie er op staan te kijken. Goed bezig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ErikSpeed Bekijk Berichten
          OK, hij staat fout geparkeerd,
          je kan / mag daar niet staan
          maar daarom behandel je andersmans wagen
          NIET op deze manier
          zeker niet als professioneel sleepbedrijf
          &
          het nodige materiaal beschikbaar hebben hé !!!

http://www.youtube.com:80/watch?v=TeCN8A0st_E

als dat de mijne was hé .....

HIER ERGER IK ME AAN !
          Wie stuurt er een sms naar 4040????

Comment

• Hoor ze janken. Zoiets doe je toch niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door N-D-D-V-D-B Bekijk Berichten
              Aan welke universiteit of hogeschool wordt die taal onderwezen?
              Zijn er ergens grammaticaboeken van die taal te koop?
              Welke taal ??

Comment

• Heeft een automobilist die een rotonde oprijdt, waar op de aankomende straten een omgekeerde driehoek staat, voorrang op evtl. fietsers die op de rotonde rijden als hij ofwel 1. zijn gps met touchscreen aan het instellen is of 2. als hij met een mercedes E220 CDI break rijdt ??

Ps: weet niet of het belangrijk is maar het was ne zilvergrijze metallic zoals er tegenwoordig 13 in een dozijn rondrijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                  Heeft een automobilist die een rotonde oprijdt, waar op de aankomende straten een omgekeerde driehoek staat, voorrang op evtl. fietsers die op de rotonde rijden als hij ofwel 1. zijn gps met touchscreen aan het instellen is of 2. als hij met een mercedes E220 CDI break rijdt ??

Ps: weet niet of het belangrijk is maar het was ne zilvergrijze metallic zoals er tegenwoordig 13 in een dozijn rondrijden.

In Italië geldt: Diegene die het snelst aankomt heeft voorrang... In Belgie weet ik niet, maar de Italiaanse regel kan al eens werken

Comment

• het is hatelijk om aan een afrit te rijde en komt er nog net opt laatste moment nen topjohn me zen 125 handse golfke er nog voor gevlogen. als ge dn claxoneerd worre ze kwaad en gaan ze express supertraag en irritant rijde.

hoe hebbe die ooit hun rijbewijs gehaald?!
                    BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                      het is hatelijk om aan een afrit te rijde en komt er nog net opt laatste moment nen topjohn me zen 125 handse golfke er nog voor gevlogen. als ge dn claxoneerd worre ze kwaad en gaan ze express supertraag en irritant rijde.

hoe hebbe die ooit hun rijbewijs gehaald?!
                      Misschien moeten we ons eens afvragen hoe sommigen door de lagere school (waar men toch leert schrijven) zijn geraakt.
                      For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

• Kheb hier al eens een paar ergernissen neergepoot, maar kheb er nog eentje. (2 eigenlijk, maar de andere staat in het flitstopic ).

Situatie: Ik rijd op het middelste rijvak, en hang (ZONDER bumperkleven) heel de tijd achter iemand die 110 rijdt. Geen probleem voor mij, is zijn volste recht. 't Is te zeggen als hij zélf iemand inhaalt uiteraard. Als er plek is op 't rechtervak, moet ge maar opzijgaan, dat doe ik ook.

Soit, mijn reactie: inhalen tiens. Maar echt EXACT op het moment dat ge gaat inhalen, gaat die mongool ook 120 rijden waardoor ge er niet langsgeraakt als ge u aan de max snelheid wilt houden.

Ik vraag mij telkens af of het dan opzettelijk gebeurt. Waarschijnlijk wel, maar 't overkomt mij echt verdacht vaak.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
                          Kheb hier al eens een paar ergernissen neergepoot, maar kheb er nog eentje. (2 eigenlijk, maar de andere staat in het flitstopic ).

Situatie: Ik rijd op het middelste rijvak, en hang (ZONDER bumperkleven) heel de tijd achter iemand die 110 rijdt. Geen probleem voor mij, is zijn volste recht. 't Is te zeggen als hij zélf iemand inhaalt uiteraard. Als er plek is op 't rechtervak, moet ge maar opzijgaan, dat doe ik ook.

Soit, mijn reactie: inhalen tiens. Maar echt EXACT op het moment dat ge gaat inhalen, gaat die mongool ook 120 rijden waardoor ge er niet langsgeraakt als ge u aan de max snelheid wilt houden.

Ik vraag mij telkens af of het dan opzettelijk gebeurt. Waarschijnlijk wel, maar 't overkomt mij echt verdacht vaak.
                          Middenvakkers zijn zo irritant. In principe zou je dan moeten claxoneren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kenno Bekijk Berichten
                            Middenvakkers zijn zo irritant. In principe zou je dan moeten claxoneren
                            Tjah het is natuurlijk hun volste recht om daar te rijden. Ze slalommen niet tussen de vrachtwagens, want anders geraken ze nooit terug ingevoegd.
                            Ik rij meestal op het derde vak aan 150-160... Zie ik iemand sneller afkomen dan ga ik aan de kant, maar ik ga ook niet afremmen naar 120 wanneer meneerke maar een paar km sneller is.

Comment

• Vorige donderdag N45 Aalst-Ninove.
                              1 van de laatste lichten voor kruispunt met de N8
                              Rode Alfa 147 zonder opschrift, vermoedelijk een gechipte JTD, met aan boord 2 'petjes' wou een sprintje trekken tegen de Boxster.
                              Kreeg natuurlijk gigantisch op zijn doos maar waar ik het voor bekeken hield aan 100 km/u (deed dus niks illegaal) bleef dat petje gewoon doortrekken, vloog in volle snelheid op dat kruispunt af en miste op een haar een auto die wou afslaan.
                              Waarschijnlijk denkt die pipo nu dat hij 'gewonnen' heeft

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimas Bekijk Berichten
                                Vorige donderdag N45 Aalst-Ninove.
                                Rode Alfa 147 zonder opschrift, vermoedelijk een gechipte JTD, met aan boord 2 'petjes' wou een sprintje trekken tegen de Boxster.
                                Kreeg natuurlijk gigantisch op zijn doos maar waar ik het voor bekeken hield aan 100 km/u (deed dus niks illegaal) bleef dat petje gewoon doortrekken, vloog in volle snelheid op dat kruispunt af en miste op een haar een auto die wou afslaan.
                                Wauw Wat stoer zeg van die Alfa.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimas Bekijk Berichten
                                  Vorige donderdag N45 Aalst-Ninove.
                                  indeed. Wat een mongool zeg

Comment

• yups, dat soort ventjes kennen we.
                                    heb zo ooit voorgehad dat iemand op de A12 mij zo probeerde te volgen. op 120, ik stop. en dan ineens schiet die kerel mij voorbij.
                                    het volgende moment gaan er achter mij 2 blauwe lichtjes aan en schiet er een anoniem politievoertuig voorbij
                                    mijn dag was goed

Comment

• Ik erger me eigenlijk aan die elektrische of dynamische borden (hoe ze dat ook noemen) op de E313 naar Antwerpen. Meer bepaald op de snelheden die ze daar neerzetten. Zoals 70 km/u terwijl de drukte eigenlijk meevalt en er nog zot veel plaats is op het linkervak. Dan heb je er natuurlijk die die snelheid volgen en zo het vlotte verkeer hinderen.
                                      En ook mensen die dan plots voor u afremmen tot die aangekondigde snelheid en ik daardoor genoodzaakt moest inhalen via de pechtstrook. Eikels

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                                        Ik erger me eigenlijk aan die elektrische of dynamische borden (hoe ze dat ook noemen) op de E313 naar Antwerpen. Meer bepaald op de snelheden die ze daar neerzetten. Zoals 70 km/u terwijl de drukte eigenlijk meevalt en er nog zot veel plaats is op het linkervak. Dan heb je er natuurlijk die die snelheid volgen en zo het vlotte verkeer hinderen.
                                        En ook mensen die dan plots voor u afremmen tot die aangekondigde snelheid en ik daardoor genoodzaakt moest inhalen via de pechtstrook. Eikels
                                        Ik kom daar nooit, maar het zal wel een reden hebben dat ze die daar gezet hebben zeker??
                                        En de mensen die die aangekondigde snelheid volgen zijn toch juist bezig he zelf hou ik mij ook aan de opgegeven snelheden, hoe belachelijk ze soms ook kunnen zijn.

En ja, als ge genoodzaakt zijt om over de pecstrook in te halen als uwe voorganger remt, dan is dat het teken dat ge te kort achter hem reed he!
                                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                                          Ik erger me eigenlijk aan die elektrische of dynamische borden (hoe ze dat ook noemen) op de E313 naar Antwerpen. Meer bepaald op de snelheden die ze daar neerzetten. Zoals 70 km/u terwijl de drukte eigenlijk meevalt en er nog zot veel plaats is op het linkervak. Dan heb je er natuurlijk die die snelheid volgen en zo het vlotte verkeer hinderen.
                                          Man man man, bij u zouden ze eens een week een camera op uwe auto moeten hangen. Ik denk dat dat wel leuke beelden moet geven

Comment

Working...
                                          X