Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
in Koningshooikt bv. hebt ge van die fantastische lichten ja, das idd zwaar ergeren als da gebeurt
In Reet en Hemiksem weet ik er zo ook staan. Ik vraag me af wat voor mensen dat soort dingen eigenlijk bedenken, dat moeten toch echt gefrustreerde autohaters zijn die ergens vanachter een bureau plannetjes zitten te verzinnen over hoe ze de automobilist nog allemaal kunnen pesten.
• Als er 3 lege stroken zijn, OK opschuiven naar rechts. Niet meer dan normaal.
• Maar tegenwoordig zie je vooral het volgende:
- de rechterrijstrook zit vol met vrachtwagens 90 km/u
- soms is er een gat tussen; de bestuurder achter u wordt lastig want u bent een middenvakrijder
- u voegt in tussen de vrachtwagens
- 120 km/u <-> 90 km/u
- na 10 seconden moet je remmen voor de vrachtwagen
- de bestuurder die achter u stond te flitsen heeft nog niet kunnen inhalen
• Het kan nog irritanter:
- zo'n "onderwijzer" die aan 130 km/u constant van de rechterstrook naar de middenstrook zigzagt.
- onmogelijk in te halen
- brengt iedereen in gevaar (van rijstrook veranderen is gevaarlijker dan op uw vak blijven)
- vindt zichzelf de beste chauffeur in een straal van 20 km
• in de USA bestaat het begrip "middenvakrijder" niet want:
- iedereen rijdt stabiel 90 km/u
- er is geen nood om voortdurend van rijstrook te veranderen omdat de vrachtwagens 90 rijden, de middenvakker 120 en de linkerstrook 140
• Als er 3 lege stroken zijn, OK opschuiven naar rechts. Niet meer dan normaal.
• Maar tegenwoordig zie je vooral het volgende:
- de rechterrijstrook zit vol met vrachtwagens 90 km/u
- soms is er een gat tussen; de bestuurder achter u wordt lastig want u bent een middenvakrijder
- u voegt in tussen de vrachtwagens
- 120 km/u <-> 90 km/u
- na 10 seconden moet je remmen voor de vrachtwagen
- de bestuurder die achter u stond te flitsen heeft nog niet kunnen inhalen
• Het kan nog irritanter:
- zo'n "onderwijzer" die aan 130 km/u constant van de rechterstrook naar de middenstrook zigzagt.
- onmogelijk in te halen
- brengt iedereen in gevaar (van rijstrook veranderen is gevaarlijker dan op uw vak blijven)
- vindt zichzelf de beste chauffeur in een straal van 20 km
• in de USA bestaat het begrip "middenvakrijder" niet want:
- iedereen rijdt stabiel 90 km/u
- er is geen nood om voortdurend van rijstrook te veranderen omdat de vrachtwagens 90 rijden, de middenvakker 120 en de linkerstrook 140
ik vind het minder irritant dan constant nutteloos van rijstrook veranderen op een overvolle autostrade... Daar ga je geen rationele speld tussen krijgen... een emotionele daarentegen...
Ik zou het ook niet verwarren met rijplezier, trouwens de nieuwe golf GTI staat op mijn aankooplijst...
Druk of niet druk, als ik rechts voldoende ruimte zie dan ga ik naar rechts. Voor 100m doe ik dat nu ook niet. Maar sommigen blijven gewoon in het midden rijden ook al is er 600 meter tussen 2 vrachtwagens. Daar krijg ik het van ja
Hij heeft niks getekend.
Ik heb enkel een email waarin staat dat hij de wagen zal kopen maar daarvoor moet hij piccobello in orde zijn, nl
banden
rollementen
..
Pff zo verlies ik opnieuw wat geld wat niet ging nodig zijn bij overname.
Mss iets te laat om hier op terug te komen, maar zelfs zonder advocaat weet ik dat een mondelinge overeenkomst ook bindend is en al zeker als jij een mail hebt om dit te bewijzen (en wss kan je ook wel bewijzen dat je auto in orde stond).
• Als er 3 lege stroken zijn, OK opschuiven naar rechts. Niet meer dan normaal.
• Maar tegenwoordig zie je vooral het volgende:
- de rechterrijstrook zit vol met vrachtwagens 90 km/u
- soms is er een gat tussen; de bestuurder achter u wordt lastig want u bent een middenvakrijder
- u voegt in tussen de vrachtwagens
- 120 km/u <-> 90 km/u
- na 10 seconden moet je remmen voor de vrachtwagen
- de bestuurder die achter u stond te flitsen heeft nog niet kunnen inhalen
• Het kan nog irritanter:
- zo'n "onderwijzer" die aan 130 km/u constant van de rechterstrook naar de middenstrook zigzagt.
- onmogelijk in te halen
- brengt iedereen in gevaar (van rijstrook veranderen is gevaarlijker dan op uw vak blijven)
- vindt zichzelf de beste chauffeur in een straal van 20 km
• in de USA bestaat het begrip "middenvakrijder" niet want:
- iedereen rijdt stabiel 90 km/u
- er is geen nood om voortdurend van rijstrook te veranderen omdat de vrachtwagens 90 rijden, de middenvakker 120 en de linkerstrook 140
Valt er een frank aub?
Je ergert je dus aan mensen die jou een bron van ergernis vinden
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment