Oorspronkelijk geplaatst door fieldmarshall
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenMensen wiens remlichten niet werken!
Vooral als ze hun boel toekloppenOorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenJa, maakt dat mee
Nu ja, altijd voldoende afstand houden kan al een beetje helpen he!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door piet-snot Bekijk Berichtendat helpt geen kloot als remlichten niet werken
Maar nu gewoon, op een rechte baan, *boenk stil*1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door newlook Bekijk Berichtenik vind het minder irritant dan constant nutteloos van rijstrook veranderen op een overvolle autostrade... Daar ga je geen rationele speld tussen krijgen... een emotionele daarentegen...
Ik zou het ook niet verwarren met rijplezier, trouwens de nieuwe golf GTI staat op mijn aankooplijst...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door newlook Bekijk Berichtenivm dat middenvakrijden:
• Als er 3 lege stroken zijn, OK opschuiven naar rechts. Niet meer dan normaal.
• Maar tegenwoordig zie je vooral het volgende:
- de rechterrijstrook zit vol met vrachtwagens 90 km/u
- soms is er een gat tussen; de bestuurder achter u wordt lastig want u bent een middenvakrijder
- u voegt in tussen de vrachtwagens
- 120 km/u <-> 90 km/u
- na 10 seconden moet je remmen voor de vrachtwagen
- de bestuurder die achter u stond te flitsen heeft nog niet kunnen inhalen
• Het kan nog irritanter:
- zo'n "onderwijzer" die aan 130 km/u constant van de rechterstrook naar de middenstrook zigzagt.
- onmogelijk in te halen
- brengt iedereen in gevaar (van rijstrook veranderen is gevaarlijker dan op uw vak blijven)
- vindt zichzelf de beste chauffeur in een straal van 20 km
• in de USA bestaat het begrip "middenvakrijder" niet want:
- iedereen rijdt stabiel 90 km/u
- er is geen nood om voortdurend van rijstrook te veranderen omdat de vrachtwagens 90 rijden, de middenvakker 120 en de linkerstrook 140
Valt er een frank aub?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door newlook Bekijk BerichtenOk, maar als u dat manoeuver uitvoert zonder dat er iemand u inhaalt,
wat is dan het nut ervan, behalve dan extra gevaar?
Ook veronderstelt dit dan de nodige hoffelijkheid om de persoon die opschuift tussen de vrachtwagens niet te blokkeren en dus bijgevolg niet aan 122 km/u in te halen terwijl de hoffelijke ex-middenvakker aan 120 km/u tussen vrachtwagens aan 90 km/u geschoven zit.
Als je dat een paar keer meemaakt, tja dan blijf in het vervolg camperen om het middenvak...
Kwestie van inlevingsvermogen hé
En wat het nut van dat manoeuvre is in het geval er niemand mij wil inhalen? Gewenning. Het is bij mij een echt automatisme geworden. En gevaarlijk kan je dat moeilijk noemen. Ik snok ook niet plots aan mijn stuur om van rijvak te veranderen, dat gaat geleidelijk aan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichtenals iemand of iets mij op de weg niet aanstaat, laat ik dat merken. maar op een redelijke manier, ik begin niet mijn middenvinger te zwaaien of in het gat te plakken.
Comment
-
wielerterroristen
ik zit er niet veel mee in dat ze op sommige stukken op de baan rijden (slecht fietspad of iets dergelijks), maar ga dan godverdomme aan de kant als er een auto aankomt en hou ullie gebaren voor uzelf als je voorbijgestoken word door een auto.
een fietspad ligt er niet voor niks maak er dan ook gebruik van indien mogelijk, volgende keer als ik zo nog iets meemaak schakel ik een versnellingske lager en zal ik voor een goei zwarte roetpluim zorgen of ik sproei men ruitesproeiers leeg!!
kheb weinig problemen met wielertoeristen maar de wegcode is er voor IEDEREEN!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door boozer Bekijk Berichtenwielerterroristen
ik zit er niet veel mee in dat ze op sommige stukken op de baan rijden (slecht fietspad of iets dergelijks), maar ga dan godverdomme aan de kant als er een auto aankomt en hou ullie gebaren voor uzelf als je voorbijgestoken word door een auto.
een fietspad ligt er niet voor niks maak er dan ook gebruik van indien mogelijk, volgende keer als ik zo nog iets meemaak schakel ik een versnellingske lager en zal ik voor een goei zwarte roetpluim zorgen of ik sproei men ruitesproeiers leeg!!
kheb weinig problemen met wielertoeristen maar de wegcode is er voor IEDEREEN!!!Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenGe hebt wel gelijk ja, waar ze kunnen moeten ze op het fietspand rijden. Maar zie een in welke staat de fietspaden op vele plaatsen zijn, in die gevallen reclameer je beter bij de gemeente dan te zitten zagen over het feit dat de wielertoeristen op de weg rijden!
Met de MTB steek ik dan een tandje bij en ga hun over het fietspad voorbij
Comment
-
Hoe best een A3 slepen
Ik raad iedereen aan om je auto altijd te laten slepen door
Depannagebedrijf Robert Salens
zij hebben er de kennis voor !
kijk zelf maar even
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenZieke honden, zowel de takelaar als die agenten die erbij staan.
Reden temeer om bij twijfel je nummer onder de vooruit te leggen.
die agenten zijn niet slimmer dat zie je zo, boenk tegen de muur en ze zeggen nog niet eens 'ow' ofzo.
vraag mij af wat met je versnellingsbak of handrem?
sla dan het ruitje in en zet die af ofzo.
en waarom aan het wiel en niet aan het sleepoog?
Comment
-
Goe bezig1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
Comment