Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door heidfeld Bekijk Berichten
    zoiets doe je zelfs nog niet met een lada van 30 jaar
    achterlijke mensen...een ander wordt heb ik niet
    Dit is echt wel sterk !

Comment

• die deuk wordt hopelijk vergoed

en als je eens over de ring scheurt werken er wel hardere krachten op je kar
      blijft een lelijk zicht

Comment

• De reden van het onstaan van het cliché van Zwitserland en z'n optreden in het verkeer wordt me steeds duidelijker, wat een land, überstreng en overcorrect!

In februari word ik in Zwitserland tegengehouden wanneer ik via de pechstrook een stuk file voorbijsteek om zo sneller bij m'n afrit te geraken. Resultaat, een dikke €500 boete.

Daar blijft het echter niet bij, vandaag de tweede aangetekende brief ontvangen vanuit Bern, de eerste met de mededeling dat er nog een uitspraak inzake rijverbod zou volgen, de tweede vandaag met dan de uitspraak dat ik van 01/09 - 01/10 niet in Zwitserland mag rijden, te ondertekenen én terug te sturen, alwaar ze dan de ontvangst van m'n handtekening zullen bevestigen.

Wat een gedoe en moeite voor zo'n overtreding... In Frankrijk word je 10x geflitst en geen haan kraait ernaar... Do not mess with the Swiss!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
          De reden van het onstaan van het cliché van Zwitserland en z'n optreden in het verkeer wordt me steeds duidelijker, wat een land, überstreng en overcorrect!

In februari word ik in Zwitserland tegengehouden wanneer ik via de pechstrook een stuk file voorbijsteek om zo sneller bij m'n afrit te geraken. Resultaat, een dikke €500 boete.

Daar blijft het echter niet bij, vandaag de tweede aangetekende brief ontvangen vanuit Bern, de eerste met de mededeling dat er nog een uitspraak inzake rijverbod zou volgen, de tweede vandaag met dan de uitspraak dat ik van 01/09 - 01/10 niet in Zwitserland mag rijden, te ondertekenen én terug te sturen, alwaar ze dan de ontvangst van m'n handtekening zullen bevestigen.

Wat een gedoe en moeite voor zo'n overtreding... In Frankrijk word je 10x geflitst en geen haan kraait ernaar... Do not mess with the Swiss!

Nog in gevolg van de skivakantie??

Sorry kerel ...
          1963 Land Rover Series IIa
          1994 Mercedes SL320
          2015 Land Rover Discovery SDV6
          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
            Nog in gevolg van de skivakantie??

Sorry kerel ...
            Sorry? Ik reed hé..

Ondertussen nog een overtreding in de bus, van het allerlaatste ritje met m'n E30, zucht...

66km/h waar uitzonderlijk 50km/h van kracht was wegens wegenwerken, typisch...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
              Sorry? Ik reed hé..

Ondertussen nog een overtreding in de bus, van het allerlaatste ritje met m'n E30, zucht...

66km/h waar uitzonderlijk 50km/h van kracht was wegens wegenwerken, typisch...
              Mja ... ik voel me wat schuldig omdat ik mogelijks als ophitser meespeelde!
              1994 Mercedes SL320
              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Goe gelachen met het sleepfilmpje

*krachten op as en velg waarvoor deze niet ontworpen zijn
                *eens goe gekrast tegen de muur

Comment

• De vraag is ... krijg je de kosten daarvoor vergoed ?

Wie betaald de lakschade aan zowel de rechterachtervleugel als de velg ?
                  En het zou mij niet verwonderen moet de uitlijning ook helemaal om zeep zijn ! Laat staan de velg krom ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                    De vraag is ... krijg je de kosten daarvoor vergoed ?

Wie betaald de lakschade aan zowel de rechterachtervleugel als de velg ?
                    En het zou mij niet verwonderen moet de uitlijning ook helemaal om zeep zijn ! Laat staan de velg krom ...
                    Als het voertuig daadwerkelijk verkeerd geparkeerd stond, is de kans groot dat de eigenaar zelf moet opdraaien. Mclame; weet jij dat niet?

Comment

• Kijk, hier heb ik nu eens nul komma nul begrip voor zie. Ge moet maar niet zo lui zijn om die paar extra rondjes rond den blok te rijden om een parkeerplaats te vinden. Een parkeerboete is het domste van het achterlijkste van het lompste. En dat zeg ik niet omdat ik er zelf nog nooit één heb gehad (is ook zo) of om iemand tegen de schenen te stampen. Nee, ik zeg het omdat ik desnoods een half uur rondrijd voor plek, tot grote ergernis van de meeste mensen die ik ken. Liever dat dan geld in de vuilbak, en de bijbehorende gelukzalige blik van de parkeerwachter die je, net als je terug aan je auto komt, je papiertje onder je ruitenwissers steekt.
                      Last edited by ; 02/06/2009, 14:57.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
                        Kijk, hier heb ik nu eens nul komma nul begrip voor zie. Ge moet maar niet zo lui zijn om die paar extra rondjes rond den blok te rijden om een parkeerplaats te vinden. Een parkeerboete is het domste van het achterlijkste van het lompste. En dat zeg ik niet omdat ik er zelf nog nooit één heb gehad (is ook zo) of om iemand tegen de schenen te stampen. Nee, ik zeg het omdat ik desnoods een half uur rondrijd voor plek, tot grote ergernis van de meeste mensen die ik ken. Liever dat dan geld in de vuilbak, en de bijbehorende gelukzalige blik van de parkeerwachter die je, net als je terug aan je auto komt, je papiertje onder je ruitenwissers steekt.
                        Mja, begrijpelijk langs de ene kant, maar langs de andere kant is het natuurlijk wel niet goed te praten dat ze zo sleuren aan die wagen.

Bij ons is het hier elke zaterdag prijs (wekelijkse markt) en ik heb hier ook al achterwieltrekkers zien weggesleept worden over hun voorwielen terwijl hun stuur volledig gedraaid stond, dus auto schuin achter sleepwagen. Langs de ene kant kun je dan zeggen brute pech, maar langs de andere kant komen hier enorm veel dagjesmensen op leeftijd en die doen dat niet express.

In dit geval hadden ze een aangepaste takelwagen moeten laten komen en de kosten natuurlijk allemaal doorgerekend aan de overtreder.
                        '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                        '15 Volvo XC60 D3

Comment

• en die andere die weg wil kan maar wachten

Comment

• Deze is ook wel lachen: http://www.autoblog.nl/archive/2009/...-ontvoert-auto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                              en die andere die weg wil kan maar wachten
                              Tja ik heb het zelf ook geregeld aan mijn been en dat is niet leuk, maar je moet daar toch enigszins redelijk in blijven denk ik dan. Bij mij zijn het dan nog mensen die een kaarske komen branden aan de basiliek, daar kunt ge niet kwaad op zijn
                              '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
                                Kijk, hier heb ik nu eens nul komma nul begrip voor zie. Ge moet maar niet zo lui zijn om die paar extra rondjes rond den blok te rijden om een parkeerplaats te vinden. Een parkeerboete is het domste van het achterlijkste van het lompste. En dat zeg ik niet omdat ik er zelf nog nooit één heb gehad (is ook zo) of om iemand tegen de schenen te stampen. Nee, ik zeg het omdat ik desnoods een half uur rondrijd voor plek, tot grote ergernis van de meeste mensen die ik ken. Liever dat dan geld in de vuilbak, en de bijbehorende gelukzalige blik van de parkeerwachter die je, net als je terug aan je auto komt, je papiertje onder je ruitenwissers steekt.
                                Ik ben niet akkoord. Ik betaal NOOIT als ik moet betalen, en ik sta continu verkeerd geparkeerd (maar ik let ook wel op waar ik dat doe). Als ik alles optel heb ik misschien 200EUR uitgegeven aan parkeerboetes ... Als ik optel wat ik had uitgegeven aan parkeergeld, dan was dat bedrag véél hoger geweest dan een sporadische boete

Nu ... gelukkig denkt iedereen niet zoals mij, anders had ik er ook niets meer aan
                                1994 Mercedes SL320
                                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Ik ben niet akkoord. Ik betaal NOOIT als ik moet betalen, en ik sta continu verkeerd geparkeerd (maar ik let ook wel op waar ik dat doe). Als ik alles optel heb ik misschien 200EUR uitgegeven aan parkeerboetes ... Als ik optel wat ik had uitgegeven aan parkeergeld, dan was dat bedrag véél hoger geweest dan een sporadische boete

Nu ... gelukkig denkt iedereen niet zoals mij, anders had ik er ook niets meer aan
                                  Er is een verschil tussen niet betalen en verkeerd parkeren natuurlijk. Die mensen die vorige week in mijne voortuin stonden hadden ook niet betaald
                                  '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Kinderen die zonder opletten zo maar de straat in rijden met de fiets
                                    En toch zal het altijd de autobestuurder zijn die had moeten kunnen stoppen als er dan iets gebeurd
                                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                                      Er is een verschil tussen niet betalen en verkeerd parkeren natuurlijk. Die mensen die vorige week in mijne voortuin stonden hadden ook niet betaald
                                      True ... er zijn zaken die ik ook nooit doe, zoals parkeren op een gehandicaptenplaats, of op eigendom van iemand anders. Is idd iets heel anders dan niet-betalen
                                      1994 Mercedes SL320
                                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

True ... er zijn zaken die ik ook nooit doe, zoals parkeren op een gehandicaptenplaats, of op eigendom van iemand anders. Is idd iets heel anders dan niet-betalen
                                        Ik parkeer wel op gehandicaptenplaatsen zunne

Maar wel als mijne pa d'r bij is, die heeft een kaart en dan mag dat he
                                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

True ... er zijn zaken die ik ook nooit doe, zoals parkeren op een gehandicaptenplaats
                                          Mag ik dat tegenspreken?!

Comment

Working...
                                          X