Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
haha voordat ik nog mensen op mij krijg, geef ik toe dat ik in fout ben, maar wou het toch kwijt. De Passat kon ook moeite doen even op te schuiven want de baan lag volledig vrij...
haha voordat ik nog mensen op mij krijg, geef ik toe dat ik in fout ben, maar wou het toch kwijt. De Passat kon ook moeite doen even op te schuiven want de baan lag volledig vrij...
en nu allemaal chillen
Als de baan vrij is kan je inderdaad best even plaats maken voor mensen die op komen gereden.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Hij moet idd voorrang geven , maar als de passat een beetje inzicht had in het verkeer dan had hij opgeschoven .
Ik kijk altijd heel goed bij opritten of ik moet opschuiven of niet.
Nu is dat al een reflex geworden bij mij:
1) kijken naar achteropkomend verkeer of verkeer naast mij.
2) kijken of er iemand wilt invoegen van de opritstrook.
3) indien nodig opschuiven.
Voorkomt gevaarlijke situaties en is een pak aangenamer voor iedereen.
Gisteren naar Start To drive geweest met mijn kleine broer en ma om nog es mijn kennis van de theorie op te frissen. Heb daar met sommige moeders toch es goed moeten lachen.
Ja, meneer In zone dertig als er een voetganger wilt oversteken moet je dan voorrang verlenen?
Kwam de instructeur dan af dat de zone 30 al veel levens heeft gered ook s'nachts . Hij was er zelfs voor.
Dan kwam hij af met statistieken dat België de verkeersdoden heeft teruggebracht door middel van vaste flitscamera's.
Dan zei hij in Nederland zijn er veel minder verkeersdoden, omdat ze daar al heel lang strenge (statische) controles doen.
Maar van het puntenrijbewijs (jongeren) en betere infrastructuur had hij nog niet gehoord.
Srry hoor: als je zo'n uitleg krijgt dan stel ik toch vragen... Er moeten geen lagere snelheden komen, maar betere campagnes om jongeren bewust van te maken dat ze moeten verder kijken dan een meter voor hun auto. Ik ben zelfs Pro voor een punten rijbewijs.
Hij had zelfs medeleven met een chauffeur die door slagbomen had geslalomd. Euh eigen schuld ja. Spijtig voor de familie en de omstaanders dat ze door zijn stommiteit mogen boeten.
Ik ga stoppen want eigenlijk heb ik me vaak geërgerd/gelachen . Zelfs ritsen leerde hij verkeerd aan
Gisteren middernacht meegemaakt dat een VW Passat Variant met man en vrouw erin me geen plaats liet terwijl ik de oprit aan het oprijden was. Het scheelde niet veel of ik zat bijna op de barriere aan het einde van de oprit Ik ben die Passat echt bijna rakelings achtergegaan Amai wat was me dat. Ik werd echt kwaad Snap niet waarom ze daar een barriere hebben gezet, domme kloten (E40 Drongen tankstation richting kust) Ik heb de gewoonte altijd full pull te vertrekken op oprits. ALs mensen mij zien aankomen, moeten ze wegschuiven.
Toen ben ik één minuut langs die Passat gaan rijden met mijn raam open, maar zowel de man als de vrouw keken voor zich uit. Ik had echt zin om die man achter het stuur uit te schelden maar jah hij nam het lef niet om naar mij te kijken en zicht te verontschuldigen.
Nu ik dit lees moet ik toch ook even reageren op uw rijstijl.
Ik heb u eens bezig gezien op de grote ring in Hasselt, niet vorige week vrijdag, maar de week daarvoor om ergens in de namiddag en toen deed je mij toch even schrikken.
Je reed op het rechterrijvak, stak je je voorligger voorbij, het kwam allemaal redelijk aggresief over. En direct gooi je je terug op het rechterrijvak en moet je nogal wat toeren uithalen om nog rechts af te kunnen slaan.
Nu ik dit lees moet ik toch ook even reageren op uw rijstijl.
Ik heb u eens bezig gezien op de grote ring in Hasselt, niet vorige week vrijdag, maar de week daarvoor om ergens in de namiddag en toen deed je mij toch even schrikken.
Je reed op het rechterrijvak, stak je je voorligger voorbij, het kwam allemaal redelijk aggresief over. En direct gooi je je terug op het rechterrijvak en moet je nogal wat toeren uithalen om nog rechts af te kunnen slaan.
ok da's zeker niet goed te spreken maar je zegt vrijdag,
awel dan kwam ik helemaal uit de kuststreek en had ik al meer dan 2 uren autosturen achter de rug. Ik neem speciaal niet de knooppunt in Lummen en de E314 omdat die dan massaal druk zijn maar rij ik ietsje verder en ga ik via Hasselt langs binnenwegen naar huis, ook omdat je snelweg na een tijdje beu wordt. En dan kun je mij idd op ongelukkige wijze daar spotten ...
ok da's zeker niet goed te spreken maar je zegt vrijdag,
awel dan kwam ik helemaal uit de kuststreek en had ik al meer dan 2 uren autosturen achter de rug. Ik neem speciaal niet de knooppunt in Lummen en de E314 omdat die dan massaal druk zijn maar rij ik ietsje verder en ga ik via Hasselt langs binnenwegen naar huis, ook omdat je snelweg na een tijdje beu wordt. En dan kun je mij idd op ongelukkige wijze daar spotten ...
dus iemand die twee uur achter het stuur zit mag rare streken uithalen?
Database error.
The database has encountered a problem.
Daarnet op de noorderlaan moesten wij bij bij een badkamerwinkel zijn, en moeten we op af te slaan 2sec over de busstrook.
En er kwam een bus aan, maar wij waren ruuuim optijd! zit dien domme kloot nog te claxoneren ook! dikke vinger
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Daarnet op de noorderlaan moesten wij bij bij een badkamerwinkel zijn, en moeten we op af te slaan 2sec over de busstrook.
En er kwam een bus aan, maar wij waren ruuuim optijd! zit dien domme kloot nog te claxoneren ook! dikke vinger
ze moesten op da stuk ne flik zetten die alle mensen die daar op rijden een ferm boete geven!
kben daar daarstraks ook gepasseerd met de camion en ik moest rechts afslaan om zo naar de E19 te rijden, dus ik kijk of er een bus aan komt of niet, het enigste wat daar reed was van die onnozele kloten die denke dat ze evenveel mogen dan een bus kheb daar al het verkeer moete ophouden omdat die strook vol met auto's reed
Comment