Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
    Daarnet op de noorderlaan moesten wij bij bij een badkamerwinkel zijn, en moeten we op af te slaan 2sec over de busstrook.
    En er kwam een bus aan, maar wij waren ruuuim optijd! zit dien domme kloot nog te claxoneren ook! dikke vinger
    Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
    bobo, niet zagen éh, binnenkort NOG ne propere forummer extra erbij....
    Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
    Zolang je niemand hindert toch geen probleem

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichten
      Idioten in BMW's...

+ YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Jongens toch...

die bmw was gestole
      en voor die gaste maakte da nu echt niks uit ze

Comment

• aaah, oké

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door boozer Bekijk Berichten
          ze moesten op da stuk ne flik zetten die alle mensen die daar op rijden een ferm boete geven!
          kben daar daarstraks ook gepasseerd met de camion en ik moest rechts afslaan om zo naar de E19 te rijden, dus ik kijk of er een bus aan komt of niet, het enigste wat daar reed was van die onnozele kloten die denke dat ze evenveel mogen dan een bus kheb daar al het verkeer moete ophouden omdat die strook vol met auto's reed
          Als je daar aan een bedrijf moet zijn, of de carwash of whatever? dan mag je daar toch "oversteken" , wij hebben geen 5min op die strook zitten rijden hé! gewoon even afgedraaid. Anders geraak je daar niet

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
          vertel je nou dit alex omdat je weet det jullie de ergernis waren
          Neen, het stoort mij dat al die bus en tramchauffeurs beginnen claxoneren voor niets
          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Gisteren akkefietje gehad met zo'n belbus geval.

Ik reed 80 waar 70 mocht en NOG komt meneer gigantisch in mijn gat plakken. Bon, op den duur ben ik het beu en stamp ik op mijn rem. Scheelde geen haar..

Volgende lichten zijn rood, ik moet rechtdoor en hij naar links op een afzonderlijk vak. Bijgvolg komen we naast elkaar te staan en zit 'ie van zijn oren te maken dat ik een halve zot ben

Comment

• verkeersregels tellen idd niet voor bussen.
              hier mag je 50 rijden op de steenweg en iedereen doet dat. en dan komt er opeens een bus je voorbij gereden op het middenvak (busvak). bussen moeten zich blijkbaar niet aan de verkeersregels houden.
              het is wel vooral lachen als je ergens staat en de chauffeur van zo'n bus die z'n rijbewijs met een doos cornflakes gekregen heeft begint van zijn oren te maken omdat hij moeilijk kan passeren. dan zet ik men dwaaste smoel op en blijf gewoon kijken.
              wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                de chauffeur van zo'n bus die z'n rijbewijs met een doos cornflakes gekregen heeft begint van zijn oren te maken omdat hij moeilijk kan passeren. dan zet ik men dwaaste smoel op en blijf gewoon kijken.
                ja idd, in Deurne heb je dat veel, dan moet je om af te slaan over de tramsporen. Als er dan een tram aankomt kan je er niets aan doen.
                Beginne die manne vollenbak te claxoneren zich druk te maken.
                Men pa: rijd er dan tegen he!

Comment

• [quote=Alexx;3465768]Als je daar aan een bedrijf moet zijn, of de carwash of whatever? dan mag je daar toch "oversteken" , wij hebben geen 5min op die strook zitten rijden hé! gewoon even afgedraaid. Anders geraak je daar niet

ja, opt laatste moet je er een stukje over rijden om af te draaien, maar er zijn er die daar al een heel eind op zitten te rijden waardoor op den duur alles vast geraakt omdat de mensen die zich proberen aan de regels te houden moeten wachten op al die auto's die al een tijdje over die busstrook rijden om "over te steken".
                  want niemand laat u daar voorsteken, en zeker niet als ge met de camion op de baan bent.
                  stads mentaliteit zeker

Comment

• [QUOTE=boozer;3465933]
                    Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                    Als je daar aan een bedrijf moet zijn, of de carwash of whatever? dan mag je daar toch "oversteken" , wij hebben geen 5min op die strook zitten rijden hé! gewoon even afgedraaid. Anders geraak je daar niet

ja, opt laatste moet je er een stukje over rijden om af te draaien, maar er zijn er die daar al een heel eind op zitten te rijden waardoor op den duur alles vast geraakt omdat de mensen die zich proberen aan de regels te houden moeten wachten op al die auto's die al een tijdje over die busstrook rijden om "over te steken".
                    want niemand laat u daar voorsteken, en zeker niet als ge met de camion op de baan bent.
                    stads mentaliteit zeker
                    dar heb je gelijk in, maar als je gewoon oversteekt en ruim optijd bent, en die buschauffeur begint dan te claxoneren.. pff loser en 't is niet de enigste zo zijn er veel.

Comment

• [QUOTE=Alexx;3465938]
                      Oorspronkelijk geplaatst door boozer Bekijk Berichten

dar heb je gelijk in, maar als je gewoon oversteekt en ruim optijd bent, en die buschauffeur begint dan te claxoneren.. pff loser en 't is niet de enigste zo zijn er veel.
                      idd. de bredabaan richting kapelle is heraangelegd en busse moet van rechts elemaal naar het midde gaan.
                      denk da er veel problemen van gaan komen
                      BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten

idd. de bredabaan richting kapelle is heraangelegd en busse moet van rechts elemaal naar het midde gaan.
                        denk da er veel problemen van gaan komen
                        Zwijg me over die heraanlegging Dat hebben ze weer vernieuwd en zorgt voor meer verkeersellende dan dat er al was...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                          Zwijg me over die heraanlegging Dat hebben ze weer vernieuwd en zorgt voor meer verkeersellende dan dat er al was...
                          idd da licht aan de kant van vdborre dare en die busstrook. en die doorlopende streep voor naar links af te slage enal
                          BMW X5 45e

Comment

• Op een minuut tijd bijna 2 achterlijke beesten onder de auto gehad

Eerst een fazant die de steenweg op het laatste moment oversteekt, minuut later een wielrenner.
                            Hier in de buurt is vandaag een rit bezig en op verschillende plaatsen staan seingevers op kruispunten, ik rij tegen 70 op de steenweg en zie 50 meter voor mij zo iemand teken doen op fietsers in een zijstraat. Opeens komt daar een spandex-aap recht voor m'n auto ingevlogen en doet de moeite niet om op het (vers-aangelegde, ongeveer 1 week oude) fietspad te gaan rijden. Het midden van de steenweg leek hem comfortabeler blijkbaar.
                            Ben ff langs hem gaan rijden, raampje naar beneden gedaan en hem proficiat gewenst met zijn voornemen human dummy (toepasselijke benamingen) te spelen.
                            Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                            Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                              Op een minuut tijd bijna 2 achterlijke beesten onder de auto gehad

Eerst een fazant die de steenweg op het laatste moment oversteekt, minuut later een wielrenner.
                              Hier in de buurt is vandaag een rit bezig en op verschillende plaatsen staan seingevers op kruispunten, ik rij tegen 70 op de steenweg en zie 50 meter voor mij zo iemand teken doen op fietsers in een zijstraat. Opeens komt daar een spandex-aap recht voor m'n auto ingevlogen en doet de moeite niet om op het (vers-aangelegde, ongeveer 1 week oude) fietspad te gaan rijden. Het midden van de steenweg leek hem comfortabeler blijkbaar.
                              Ben ff langs hem gaan rijden, raampje naar beneden gedaan en hem proficiat gewenst met zijn voornemen human dummy (toepasselijke benamingen) te spelen.

ja die me hun spannende pakskes denke ook wel daze alles mogen he. kwas is ant fietse langs de vaart en er ree iemand naast mij en we hore in achter ons roepe, dus wij gan opzij op ons rustig tempo 20km ong.. en die gast komt ons voorbij al roepend en kelend dawe ni rap genoeg op zij gaan
                              BMW X5 45e

Comment

Koers op de Rode Kruislaan? Niks van gemerkt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door somers_j Bekijk Berichten
                                  Koers op de Rode Kruislaan? Niks van gemerkt
                                  Kwamen uit Rijkhoven, Membruggen in, over Millen en dan zo richting Wallonië geloof ik.

@kefkie: Niet iedereen over dezelfde kam scheren, fiets zelf ook regelmatig (inclusief koers-outfit) maar ik rij meestal in m'n eentje en geef zelfs voorrang van rechts (de gemiddelde autobestuurder is dat precies niet gewend van een fietser, meestal kijken ze vreemd en doen dan na een paar seconden teken dat ik mag doorrijden).
                                  Gewoon dit soort exemplaren (samen met de seingever die mij duidelijk zag afkomen) zorgen voor een slechte naam
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                  Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

Kwamen uit Rijkhoven, Membruggen in, over Millen en dan zo richting Wallonië geloof ik.

@kefkie: Niet iedereen over dezelfde kam scheren, fiets zelf ook regelmatig (inclusief koers-outfit) maar ik rij meestal in m'n eentje en geef zelfs voorrang van rechts (de gemiddelde autobestuurder is dat precies niet gewend van een fietser, meestal kijken ze vreemd en doen dan na een paar seconden teken dat ik mag doorrijden).
                                    Gewoon dit soort exemplaren (samen met de seingever die mij duidelijk zag afkomen) zorgen voor een slechte naam
                                    janee was ni op iedereen bedoeld zelf rij ik ook en outfit. er zijn altij mense die het verpeste he
                                    BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                                      Ik HAAT busstroken!! Hier in Roeselare hebben ze er ook een cirque van gemaakt . Ik rij daar meestal los over wanneer er geen auto's in de buurt zijn.

Comment

• gisteren chaos op de snelweg, dacht dat iedereen op elkaar ging inrijden
                                        een stelletje onnozele gekken die met hun tractoren op de snelweg reden.

je ziet die tractoren en je denkt, WTF?
                                        en plots staat da voor uwe neus hé, ff een verschil van 90km/u

Comment

Die laatste moet ik onthouden!!!

Comment

Working...
                                          X