Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Op de Grote Markt in Sint-Truiden daarstraks eene zot met eenen zwarte Honda NSX die ineens naast mij door gevlamd komt, zijnen achterbumper was al aan elkaar geplakt met tape
    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Mensen die niet kunnen/willen ritsen (snelweg, 3 naar 2 rijstroken met druk verkeer)
      Opel Astra Sports Tourer, 1.3CDTi ecoFLEX:
      BMW E90 320d:

Comment

• Joepie. 't Is van dat: gans de baan Knokke-Aalter van 120 naar 90 km/u (de helft van mijn woonwerktraject in tijd).
        Last edited by Seth; 25/06/2009, 00:23. Reden: link
        2004: Golf II 1.9 TDI — 2007: Ford Fiesta 1.4 TDCI — 2008: SEAT Altea 1.9 TDI — 2012: BMW 318d — 2016: BMW 430d Gran Coupé — 2021: ?

Comment

• Fuck!!!!
          Twas weer een dag dat alles net niet mis ging vandaag in het verkeer

Ik had nog maar een week mijn nieuwe voorruit en vandaag vliegt er een vogel zonder kijken knal aan 140 op mijn ruit
          Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooo Godver doemeuh!! Nog een geluk geen Barst OEF!!!!

Dan rij op de r8 van Kortrijk. Ik kom aangestoven aan een goeie snelheid van 160-170 een 500 m voor de tweesprong voor centrum en richting het ei.
          Op het eerste vak reed er in de verte een bus met kindjes en deze had ik in de gaten of ze nog niet naar links ging gaan. Toen de witte lijn begon gooit ze opeens over de volle witte lijn over naar links.

Ik had het op dat moment niet echt meer verwacht, want ik was ondertussen al genadert tot op een 40 meter ofzo. Ik vol in de remmen.... Uitwijken ging te gevaarlijk zijn wegens zij nog half op het eerste en tweede vak. Hopen dat ik niet in haar poep zat al biddend

Het scheelde werkelijk maar een paar cm. Wel cut als je zo die kindjes verdwaasd achter hun ziet kijken(piepende banden van 160 tot 90 zeker) met zo'n ogen van " in de dood kijken".
          Nadien op het gemak de bus voorbijgereden en eens gekeken naar de jonge niet onknappe bestuurdster. Ze keek recht voor haar uit dus ze zal wel weten dat zij iets gevaarlijk deed . (ik ook trouwens, ik praat men eigen niet goed)

Nuja er is niets gebeurd en je kan zo goed inschatten als je wilt, een domme actie van een ander kan je niet inschatten. En ja ik weet dat ik veel te snel reed

Comment

• ik wil 3 rijstroken op de E313 en E314

Comment

• Ik wil die ouwe kloot in zijn Toyo Avensis bedanken om heel het verkeer vol in de remmen te laten gaan door de rotonde in Lummen tegen max. 50km/h te nemen waar 90 is toegestaan. D'r was ene met een BMW 3 die er niet mee kon lachen, iedereen rechts voorbijstak tot bij die debiel en duidelijk maakte dat hij met de hele situatie niet gelukkig was. In het voorbij gaan heeft zo goed als iedereen liggen claxonneren op die gast. Kreeg er ocharme compassie mee.

Comment

• richtingaanwijzers...worden die pas geactiveerd bij volledige betaling van de auto????

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reys Bekijk Berichten
                  richtingaanwijzers...worden die pas geactiveerd bij volledige betaling van de auto????
                  da's inderdaad soms erg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Seth Bekijk Berichten
                    Joepie. 't Is van dat: gans de baan Knokke-Aalter van 120 naar 90 km/u (de helft van mijn woonwerktraject in tijd).
                    Op sommige stukken vind ik dat gerechtvaardigd die 90, vooral in dat stuk vanaf Speeckaert tot aan het kruispunt met Knesselare staan er veel huizen. Daar zou het zelfs maar 70 mogen zijn. Ook daarna tot in Maldegem vind ik 90 km/h ok.

Maar je hebt echt wel stukken waar die 90, voor een 2 X 2 weg met middenberm, toch slaapverwekkend is. Meer naar Damme toe is dat gewoon weiland.

Ik hoor het al, de rijke mensen zullen met hun sjiek masjien 120 of meer blijven rijden en wij gaan weer op onze teller mogen kijken. * Zucht*

Maar ja, alles voor de veiligheid

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichten
                      Op sommige stukken vind ik dat gerechtvaardigd die 90, vooral in dat stuk vanaf Speeckaert tot aan het kruispunt met Knesselare staan er veel huizen. Daar zou het zelfs maar 70 mogen zijn. Ook daarna tot in Maldegem vind ik 90 km/h ok.

Maar je hebt echt wel stukken waar die 90, voor een 2 X 2 weg met middenberm, toch slaapverwekkend is. Meer naar Damme toe is dat gewoon weiland.

Ik hoor het al, de rijke mensen zullen met hun sjiek masjien 120 of meer blijven rijden en wij gaan weer op onze teller mogen kijken. * Zucht*

Maar ja, alles voor de veiligheid
                      Jep, mee eens. Daar in Knesselare en is er niks mis met 90. Maar bijvoorbeeld het stuk vanaf Aalter-Brug tot aan de tunnel in Aalter: twee keer twee brede vakken, brede beplante middenberm, dubbele vangrails, geen fietspad en geen op- en afritten: 90 km/u. Dat slaat gewoon op niets en daarom lijkt die ganse aanpassing voor mij meer op een zoethoudertje onder het mom van veilighed i.p.v. een correcte aanpassing van de maximumsnelheid.

In de krant was de poltie ook bezig over de storende rolgeluiden voor de omwonenden… Ten eerste: die mensen hebben er zelf voor gekozen om naast een quasi-expressweg te gaan wonen. Ten tweede: dat ze eens asfalt gieten i.p.v. die betonstroken van 50 jaar oud te laten liggen.

Last edited by Seth; 27/06/2009, 18:12.
                      2004: Golf II 1.9 TDI — 2007: Ford Fiesta 1.4 TDCI — 2008: SEAT Altea 1.9 TDI — 2012: BMW 318d — 2016: BMW 430d Gran Coupé — 2021: ?

Comment

Joepie. 't Is van dat: gans de baan Knokke-Aalter van 120 naar 90 km/u (de helft van mijn woonwerktraject in tijd).
                        kheb het ook al gemerkt ... verschrikkelijk

Ik vind het al een rot-baan om te doen, maar met de stukken aan 120kmh viel dat nog mee ... nu alles 90 :
                        1963 Land Rover Series IIa
                        1994 Mercedes SL320
                        2015 Land Rover Discovery SDV6
                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Jep, mee eens. Daar in Knesselare en is er niks mis met 90. Maar bijvoorbeeld het stuk vanaf Aalter-Brug tot aan de tunnel in Aalter: twee keer twee brede vakken, brede beplante middenberm, dubbele vangrails, geen fietspad en geen op- en afritten: 90 km/u. Dat slaat gewoon op niets en daarom lijkt die ganse aanpassing voor mij meer op een zoethoudertje onder het mom van veilighed i.p.v. een correcte aanpassing van de maximumsnelheid.

In de krant was de poltie ook bezig over de storende rolgeluiden voor de omwonenden… Ten eerste: die mensen hebben er zelf voor gekozen om naast een quasi-expressweg te gaan wonen. Ten tweede: dat ze eens asfalt gieten i.p.v. die betonstroken van 50 jaar oud te laten liggen.

Ik ken nog zo'n situaties.. België op dat vlak... *zucht*

Comment

• Afgelopen nacht was't goed geregeld in't Stad ze

Avondje Sinksenfoor met de vriendin, haar broer en diens lief. Voor een rit van 10 minuutjes bijna 3 uur onderweg geweest op de terugweg. Hééél de kaai stond vast. Fakking Navi-GAY-tion & Summerfestival
                            Ze hadden daar verdomme is controle moeten doen. Wat gasten dat er daar groggy in hun kar zaten en te geven op die muziek

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                              Ik wil die ouwe kloot in zijn Toyo Avensis bedanken om heel het verkeer vol in de remmen te laten gaan door de rotonde in Lummen tegen max. 50km/h te nemen waar 90 is toegestaan. D'r was ene met een BMW 3 die er niet mee kon lachen, iedereen rechts voorbijstak tot bij die debiel en duidelijk maakte dat hij met de hele situatie niet gelukkig was. In het voorbij gaan heeft zo goed als iedereen liggen claxonneren op die gast. Kreeg er ocharme compassie mee.
                              Wie rijd nu 90 op een rotonde
                              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                Wie rijd nu 90 op een rotonde
                                Het knooppunt in Lummen he slimme maar is het daar niet max. 70?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn Bekijk Berichten
                                  Het knooppunt in Lummen he slimme maar is het daar niet max. 70?
                                  Hij heeft het over een rotonde he , dat is geen rotonde!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                    Hij heeft het over een rotonde he , dat is geen rotonde!
                                    Ik denk toch dat hij het knooppunt bedoelt anders zou het inderdaad wel straf zijn!

Comment

• klaverblad lummen hé, das idd 70, levensgevaarlijk voor anderen om daar 50 te gaan rijden

Comment

• Met dat hete weer worden veel heethoofden helemaal oververhit.

Daarnet nog in Lokeren, een straat waar je max 50 moogt, ik reed 60 op de teller, een paljas in een donkerblauw overjaars BMW compactje die vond dat het niet snel genoeg ging, was voortdurend aan het dreigen van in mijn gat te rijden. Muziek stond ook vollenbak op van die achterlijke R&B, dus zeer agressief volkje achter het stuur.

Kan ook gewoon een gay geweest zijn die graag in iemand anders gat duwt.

Indien de agressor dit leest, val gewoon dood en breng anderen niet meer in gevaar!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door magnum Bekijk Berichten
                                          Met dat hete weer worden veel heethoofden helemaal oververhit.

Daarnet nog in Lokeren, een straat waar je max 50 moogt, ik reed 60 op de teller, een paljas in een donkerblauw overjaars BMW compactje die vond dat het niet snel genoeg ging, was voortdurend aan het dreigen van in mijn gat te rijden. Muziek stond ook vollenbak op van die achterlijke R&B, dus zeer agressief volkje achter het stuur.

Kan ook gewoon een gay geweest zijn die graag in iemand anders gat duwt.

Indien de agressor dit leest, val gewoon dood en breng anderen niet meer in gevaar!
                                          Een koppel keer kort en lichtjes op u rempedaal drukken, zal wel wat afstand houden

Comment

Working...
                                          X