Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
    Een koppel keer kort en lichtjes op u rempedaal drukken, zal wel wat afstand houden
    Of hij rijdt in uw gat en klopt op uw bakkes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
      Inderdaad, en dat soort heeft dikwijls wel een mes ofzo in hun wagen liggen. Groot risico indien je zelf niet gewapend bent.

Hoewel, pepperspray is het minimum wel om hedendage in uw wagen bij te hebben met al dat soort, is niet veel maar beter dan niks.

Comment

In mijn gat rijden?? Nee, want ik rem niet he!
        Als ik lichtjes op mijn rempedaal druk werken mijn remlichten al, maar ik rem dan nog NIET.

En op men bakkes kloppen, dan moeten ze eerst aan mij kunnen he.
        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door magnum Bekijk Berichten
          Hoewel, pepperspray is het minimum wel om hedendage in uw wagen bij te hebben met al dat soort, is niet veel maar beter dan niks.
          Paranoïa Ahoy!

Comment

Inderdaad, en dat soort heeft dikwijls wel een mes ofzo in hun wagen liggen. Groot risico indien je zelf niet gewapend bent.

Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
            Paranoïa Ahoy!
            ik ken nog mensen die gewapend in hun wagen zitten tegen het uitschot op de weg.
            Last edited by Timmie; 30/06/2009, 22:12.

Comment

achterlijke R&B, dus zeer agressief volkje achter het stuur.

wist ik niet

Comment

Comment

• Vandaag op de R0 : ik rijd van "beneden" (Anderlecht) naar "boven". Daar waar de E40 erbij komt verdwijnt het linkervak en moet je dus rechts invoegen. Was rond 16u, dus file daar, +/- stapvoets verkeer. Ik voeg redelijk op tijd rechts in en schuif langzaam aan, langs links komen nog enkele helden me voorbij die werkelijk op het allerlaatste nippertje willen invoegen. Ik maak me niet druk en respecteer de "ritsregels" en laat er dus eentje tussen, een A3. De volgende die na de A3 komt, een Noord-Afrikaan in een oude Volvo V70, wil echter óók nog voor mij ertussen en begint, hoewel hij met de neus nooit vóór mij raakt, aardig te pushen. Ik gebaar van krommenaas en laat hem er niet tussen. Begint meneer te claxonneren! Ik kijk ongeïnteresseerd opzij, zit hij zich wat druk te maken op mij. Ik probeer met mijn handen uit te leggen wat ritsen betekent (1 voor 1), niet makkelijk, en rijd dan maar gewoon door en de auto achter mij laat het heethoofd er gewoon tussen. What was he thinking ?

Comment

Hij heeft het over een rotonde he , dat is geen rotonde!

Knooppunt Lummen is een rotonde. 't zijn toch dezelfde verkeersregels?!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Igor Bekijk Berichten
                      What was he thinking ?
                      Ga eens cruisen in Brazzaville, dan begrijp je het misschien beter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Igor Bekijk Berichten
                        Vandaag op de R0 : ik rijd van "beneden" (Anderlecht) naar "boven". Daar waar de E40 erbij komt verdwijnt het linkervak en moet je dus rechts invoegen. Was rond 16u, dus file daar, +/- stapvoets verkeer. Ik voeg redelijk op tijd rechts in en schuif langzaam aan, langs links komen nog enkele helden me voorbij die werkelijk op het allerlaatste nippertje willen invoegen. Ik maak me niet druk en respecteer de "ritsregels" en laat er dus eentje tussen, een A3. De volgende die na de A3 komt, een Noord-Afrikaan in een oude Volvo V70, wil echter óók nog voor mij ertussen en begint, hoewel hij met de neus nooit vóór mij raakt, aardig te pushen. Ik gebaar van krommenaas en laat hem er niet tussen. Begint meneer te claxonneren! Ik kijk ongeïnteresseerd opzij, zit hij zich wat druk te maken op mij. Ik probeer met mijn handen uit te leggen wat ritsen betekent (1 voor 1), niet makkelijk, en rijd dan maar gewoon door en de auto achter mij laat het heethoofd er gewoon tussen. What was he thinking ?
                        Netjeuhzzz .
                        Tis e Afrikaan... Wa wilt ge

Comment

Hij heeft het over een rotonde he , dat is geen rotonde!
                          Toch wel !

Comment

Toch wel !

Bedankt om m'n vermoeden te bevestigen.

@ night rijder, kom eens wat vaker uit boerenhol Velm.

Comment

• @ Aalter-Knokke 90km/h kwestie

wel, ik woon in knesselare. Ik vind het ook vrij bizar dat het nu 90 is.
                              Argument over de rolgeluiden: ja jonges, ga ergens anders wonen (zelfde voor die zeveraars die tegen luchthavens zijn, die luchthaven was er eerst dus jij hebt er voor gekozen).

Argument over de staat van het wegdek: jup, beton van aalter tot maldegem, dikke shit. Ze zouden idd beter asfalt leggen, maar op dat gebied is goed nieuws. Sommige stukken zijn als asfalt en andere zullen nog vernieuwd worden, echter tussen knesselare en maldegem, waar geen huizen staan, zal alles normaal het zelfde blijven maar daar hebben we ook geen last

Algemeen gezaag van mijn kant: ik snap het ook niet, het is al 50 jaar 120, en net nu de auto's veiliger, stiller en efficienter zijn, moet de snelheid omlaag. Dit vind ik dikke zever en ik heb gelijk, de reden waarom ik gelijk heb kon ik deze morgen al merken. Het zwaar vervoer richting zeebrugge passeerd via deze wegen. Die vrachtwagens produceren de meeste uitstoot en het meeste lawaai, maar toch rijden ze nog altijd even snel. Dat vind ik niet echt logisch. Een bijkomend punt is dan nog dat wanneer een auto 90 rijdt op de teller, en een vrachtwagen 90 op een geijkte speedo, dan is de truck meestal sneller en dat heeft gevaarlijke inhaalbewegingen (wederom deze morgen gemerkt) tot gevolg. Ikzelf rij al jaren 140+ op die baan, en dat ben ik niet van plan te veranderen TENZIJ veel mensen zich gaan houden aan de beperking, dan vind ik inhalen aan die snelheden toch wat gevaarlijk gezien het grotere snelheidsverschil, maar ik voorspel dat ik niet van m'n gas zal moeten afgaan.
                              Bovendien stond team Polizei deze week reeds te flitsen om de niet zo wakkere bestuurder alweer te pesten :'(

schandalig!
                              Captain Turbo
                              General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                              Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yoda007 Bekijk Berichten
                                Knooppunt Lummen is een rotonde. 't zijn toch dezelfde verkeersregels?!
                                Ik weet niet wat jij onder een rotonde verstaat, maar een rotonde is dit: http://nl.wikipedia.org/wiki/Rotonde_(verkeer)
                                en word aangegeven voor het volgende bord:

Denk NIET dat het klaverblad in Lummen daaraan voldoet

Het type word soms wel "zwevende rotonde" genoemd, dat wel, maar de juiste naam is "verkeerswisselaar", "klaverblad" en in de toekomst een "turbineknoppunt".
                                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yoda007 Bekijk Berichten

Bedankt om m'n vermoeden te bevestigen.

@ night rijder, kom eens wat vaker uit boerenhol Velm.
                                  Ik zit meer buiten dan in dat boerenhol!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                                    Nog beter is nen blaffer om de stront uit dat klotenvolk hunne kop te knallen, dat is pas grappig

Enfin, voor het gemiddelde belgische klootjesvolk is agressie in het verkeer toch normaal want dat zit hier in de genen bij de meesten

Comment

Nog beter is nen blaffer om de stront uit dat klotenvolk hunne kop te knallen, dat is pas grappig

Enfin, voor het gemiddelde belgische klootjesvolk is agressie in het verkeer toch normaal want dat zit hier in de genen bij de meesten
                                      Rij naar Duitsland, Nederland of eender waar en je weet wat ik bedoel, NERGENS vind je meer agressie dan in belgie, bumperkleven hoort hier bij de ongeschreven wet, evenals met de gsm aan het oor door het verkeer zwalpen, door rood rijden, de pinkers niet gebruiken, de pas afsnijden, en ga zo maar even door

Ik begrijp wel dat het gemiddelde gehersenspoelde gebroed al deze verkeersacties als volkomen normaal beschouwen, maar ik hoor daar niet bij.

Niet voor niks moet belgie de vergelijking doorstaan met 1 of ander achterlijk oostblokland waar iedereen denkt boven de wet te moeten leven.

Zelfs de hoofdredacteur van De Autogids haalde de extreme agressie in belgie aan als de ergste binnen europa, en dat wil ook al wat zeggen.

Comment

bumperkleven hoort hier bij de ongeschreven wet, evenals met de gsm aan het oor door het verkeer zwalpen, door rood rijden, de pinkers niet gebruiken, de pas afsnijden, en ga zo maar even door
                                        Bizenes ass joesjewal

Comment

• Vandaag weer eens een sterk staaltje meegemaakt van verkeersagressie.

We rijden vrolijk aan 120 over de E40 thv afrit Nieuwpoort op het linkervak, kleine 50 meter voor ons nog een auto en dikke 100m verder een vrachtwagen op het rechtervak.
                                          Plotseling komt een grijze golf ons langs rechts inhalen. Pa had het net te laat gezien, toch nog volle pétard gegeven, helaas 220CDI 163pk, dus net niet snel genoeg om zijn plan te verhinderen. Die Golf voegt in aan 150/160 voor ons neus (10 meter, maximum) om vervolgens alles dicht te smijten door de trager rijdende voorligger. Lang leve Mercedes remmen en de klaarstaande linkervoet.
                                          Probleem voor die gast. Chauffeur van de E heeft + 1,5 mio km rijervaring. Verkeerde persoon om te kl*ten op de baan. Zodra de auto voor hem aan de kant is versneld hij, maar pa wil voorbij om toch even verhaal te halen. Hij gaat niet terug naar rechts. Geen probleem, even schijnmaneuver doen dat we hem rechts gaan inhalen en vervolgens links ernaast komen (Onderstel E-klasse kan tegen een eland-testje aan +120 per uur, itt mijn ma ). Probleem voor die gast: nog een truck op het eerste vak en wij hangen al naast hem. Afstand was te klein om nog te remmen of hij zat er op, dus restte hem enkel nog de pechstrook. Hij nam vervolgens de afrit Middelkerke.
                                          Mss best voor hem, want pa begon behoorlijk in form te geraken. Zulke idioten leert hij nl. maar al te graag een lesje, dat is pure ontspanning voor hem .

Moraal van het verhaal: E klasse koop je in minimum 320CDI .

Comment

Working...
                                          X