Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bepaalde taxibestuurders. Zijn er ook gewoon vlotte en correcte bij, maar er rijden daar ook een hoop agressieve gevaarlijke individuen mee rond...
    Onlangs nog zo eentje eens aangesproken. 't Was al heel wat minder.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sparrow Jack Bekijk Berichten
      Bepaalde taxibestuurders. Zijn er ook gewoon vlotte en correcte bij, maar er rijden daar ook een hoop agressieve gevaarlijke individuen mee rond...
      Onlangs nog zo eentje eens aangesproken. 't Was al heel wat minder.
      Ben jij zo'n beer?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
        Ben jij zo'n beer?
        Ja hoor. Een teddy.

't Was in Hasselt.

Ik steek zebrapad over, taxi komt aangevlogen, stopt niet, rijdt me bijna om op een paar centimeters na. Fel van hem, nog feller was dat ik zijn midenvinger zag verschijnen in opgestoken toestand.

Ik even 't beeld van hem en de wagen gememoriseerd.

Wie kom ik 's avonds aan het station van Hasselt tegen terwijl 'ie er op de taxistandplaats staat? Juist ja...

Ik er naar toe.

*Tikt op raam en doet portier aan passagierskant open*
        Taxichauffeur (met bril): Goeiedag naar w...
        Ik: Hallo. Is het de gewoonte dat je mensen half omrijdt op 't zebrapad, en vervolgens stoer je mindenvinger opsteekt?
        Tc: Euhm er rijden veel taxi's rond hier...
        Ik: Veel Laguna's met een bestuurder met bril achter 't stuur?
        Tc: Euhm rond hoe laat was het?
        Ik: Rond kwart na 9
        Tc: Kan niet toen zat ik in Genk ( wagen kwam ik tegen toen hij uit de richting van Genk kwam, dus kon kloppen, maar hij was het volgens mij echt, en zal wel terug geweest zijn toen)
        Ik: Ahzo. Toch vreemd, leek toch echt op jou. Prettige dag nog.
        Tc: Euhm ok prettige dag (heel kalm)

Bon, zo moet je dergelijke dingen dus oplossen volgens mij. Beleefd blijven, maar toch mooi zeggen wat je ervan vindt. Als het hij was, zal hij nog wel extra nadenken voor 'ie het nog doet, en als hij 't niet was, zullen de collega's 't verhaal wel gehoord hebben van hem.

Comment

Als het hij was, zal hij nog wel extra nadenken voor 'ie het nog doet, en als hij 't niet was, zullen de collega's 't verhaal wel gehoord hebben van hem.

Denk je dat nu echt?

Ijdele hoop imo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
            Denk je dat nu echt?

Ijdele hoop imo
            Waarschijnlijk vliegt 'ie nu al weer zo rond ja.

Comment

• Mijn ergernis van vandaag: het gore stinkhol dat Mortsel heet. Ik kwam uit Brussel via de E19, en door een ongeval op de Antwerpse Ring stond er al file van vóór de Craeybeckxtunnel. Tegen beter weten in ("Ach 't is vakantie, en 't is nog maar net 16u, hoe druk kan het zijn?") besluit ik een poging te wagen om langs Mortsel door te steken naar de Krijgsbaan en zo verder naar Wommelgem om daar de E313 terug op te gaan. Dat had ik beter niet gedaan, wat voor een perfect georchestreerde chaos is me dat daar Enkel en alleen al aan het kruispunt met de Antwerpse straat heb ik een half uur verloren. Elke keer het groen werd, stond er wel een of andere pipo met zijn bus/camionet/vrachtwagen op het midden van het kruispunt waardoor er vanuit mijn richting slechts 2-3 voertuigen door de groenfase konden. Uiteindelijk heb ik pas zo'n 45 minuten later de E313 bereikt.
              AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
                Mijn ergernis van vandaag: het gore stinkhol dat Mortsel heet. Ik kwam uit Brussel via de E19, en door een ongeval op de Antwerpse Ring stond er al file van vóór de Craeybeckxtunnel. Tegen beter weten in ("Ach 't is vakantie, en 't is nog maar net 16u, hoe druk kan het zijn?") besluit ik een poging te wagen om langs Mortsel door te steken naar de Krijgsbaan en zo verder naar Wommelgem om daar de E313 terug op te gaan. Dat had ik beter niet gedaan, wat voor een perfect georchestreerde chaos is me dat daar Enkel en alleen al aan het kruispunt met de Antwerpse straat heb ik een half uur verloren. Elke keer het groen werd, stond er wel een of andere pipo met zijn bus/camionet/vrachtwagen op het midden van het kruispunt waardoor er vanuit mijn richting slechts 2-3 voertuigen door de groenfase konden. Uiteindelijk heb ik pas zo'n 45 minuten later de E313 bereikt.
                Mortsel is een ramp, wat ze daar gemaakt hebben tart elke verbeelding.

Comment

Waarschijnlijk vliegt 'ie nu al weer zo rond ja.
                  Je had beter op zijn capeau gekakt.

Comment

Mijn ergernis van vandaag: het gore stinkhol dat Mortsel heet. Ik kwam uit Brussel via de E19, en door een ongeval op de Antwerpse Ring stond er al file van vóór de Craeybeckxtunnel. Tegen beter weten in ("Ach 't is vakantie, en 't is nog maar net 16u, hoe druk kan het zijn?") besluit ik een poging te wagen om langs Mortsel door te steken naar de Krijgsbaan en zo verder naar Wommelgem om daar de E313 terug op te gaan. Dat had ik beter niet gedaan, wat voor een perfect georchestreerde chaos is me dat daar Enkel en alleen al aan het kruispunt met de Antwerpse straat heb ik een half uur verloren. Elke keer het groen werd, stond er wel een of andere pipo met zijn bus/camionet/vrachtwagen op het midden van het kruispunt waardoor er vanuit mijn richting slechts 2-3 voertuigen door de groenfase konden. Uiteindelijk heb ik pas zo'n 45 minuten later de E313 bereikt.
                    Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk Berichten
                    Idd, dat mijd ik liefst zo veel mogelijk... Nochtans zijn er daar "binnenwegen", ken ze alleen nog niet allemaal

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
                      Aah wat is dat dan?
                      Ik haat zo'n auto's en ze zijn levensgevaarlijk. Daarop boven kennen ze het verkeersreglement niet.

Ik heb al zeker zo'n 4 stuks gezien van mensen die ik toevallig bij vrienden zag, hoe ze stonden te wachten aan hun raam van hun huis constant kijken of ze hem voor geen meter dichter voor hun deur kunnen zetten
                      Dan ruzie beginnen maken, omdat iemand net daar wilde parkeren en hij net buitenkwam.
                      De liga van DMC'ers bedoel je ??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                        Je had beter op zijn capeau gekakt.
                        Had niet genoeg druk.

Heb wel ooit een brandje kunnen uitplassen, dat was wel na avondje stappen, dus Ultra High Pressure.
                        Last edited by ; 06/07/2009, 23:15.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk Berichten
                          Mortsel is eigenlijk het perfecte voorbeeld waarom een mens nooit voor Groen! mag stemmen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gunter Bekijk Berichten
                            Mortsel is eigenlijk het perfecte voorbeeld waarom een mens nooit voor Groen! mag stemmen
                            De ironie.....is dat het dan nog is zeer onveilig is voor fietsers en voetgangers, al heel wat drama's...

Ah, en die mannen met die kranen, die mogen op die trambaan, die nemen af en toe is een bushokje mee, omdat het nog te smal is, dan is het echt totale chaos.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk Berichten
                              Donderdag reed ik met de fiets in het dorp. Ik kom aangereden aan een straatje waar een Saab 9-3 Cabrio komt uitgereden, wacht netjes tot de bestuurder mij gezien heeft en stopt, en steek het zebrapad over. Bestuurder toetert 1ste keer. Ik rijd 30 meter verder tot aan de verkeerslichten waar ik moet wachten tot ik groen licht krijg. De jongere gast in de Saab rijdt gewoon door het groene licht, stopt dan plots, kijkt naar mij en rijdt terug achteruit tot achter het stoplicht. Ik krijg groen licht, dus steek over. Bestuurder toetert 2e maal. De bestuurder stapt uit zijn wagen, en komt naar mij toe. Ik vraag: "wat?" Plots begint hij onverstaanbaar dingen te zeggen als 'janet' en 'fuck you' terwijl ik gewoon niets verkeerd gedaan heb... Dan roept hij tegen een andere voorbijganger ongeveer hetzelfde. Ik denk, "wa scheelt er me die gast?" De bijrijder stapt uit en zegt vriendelijk tegen mij: "rij gewoon door" Dus ik rijd gewoon door...

nu vraag ik mij af, wat was die gast zijn probleem?
                              zat, zot of aan de drugs?
                              Of mensen die met hun fiets over het zebrapad rijden?

Comment

Mortsel

Mijn madam werkt daar en ik moet daar dikwijls door, dat is daar echt een ramp en het strafste is dat ze gwn blijven verderdoen met het autoverkeer zo tegen te werken...

Je moet daar echt de sluiproutes kennen of zelfs de meest doorwinterde Brusselse taxichauffeur verliest daar z'n zenuwen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                                  Mortsel

Mijn madam werkt daar en ik moet daar dikwijls door, dat is daar echt een ramp en het strafste is dat ze gwn blijven verderdoen met het autoverkeer zo tegen te werken...

Je moet daar echt de sluiproutes kennen of zelfs de meest doorwinterde Brusselse taxichauffeur verliest daar z'n zenuwen...
                                  Ze zouden er een grote muur rond moeten bouwen zodat er geen auto meer binnen kan en ook geen auto meer buiten. Laat ze dan maar eens hun plan trekken in hun "groene paradijs".
                                  AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                                    Mortsel

Die groene rakkers denken dat als ze de automobilisten hard genoeg kl*ten ze wel met de fiets gaan rijden, of het openbaar vervoer nemen. Helaas is de realiteit net iets anders dan hun groene droomwereld. Resultaat is dat iedereen die niet absoluut in Mortsel moet zijn die kutstad compleet vermijdt, en wie echt niet anders kan lang moet aanschuiven.

Comment

Ze zouden er een grote muur rond moeten bouwen zodat er geen auto meer binnen kan en ook geen auto meer buiten. Laat ze dan maar eens hun plan trekken in hun "groene paradijs".
                                      daar teken ik voor
                                      ik hoop wel dat m'n kar buiten de cirkel veilig gestalt staat en ik daar makkelijk met de openbare shuttle of navette geraak

Comment

• Om even verder te borduren op Mortsel... Vandaag gelezen in de gazet dat men de Antwerpsestraat in Mortsel (die baan met trambedding in het midden, bomen, 1 rijbaan langs elke kant, tweerichtingsfietspad lang elke kant en een voetpad van 4 meter) als voorbeeld gaat gebruiken voor het eilandje in Antwerpen, meer bepaald voor de Londonstraat...

Pfffff... tis erg tegenwoordig...

Comment

• Achterlijke associale norskijkende mongolen die site's starten over mensen die hun auto niet binnen de lijntjes parkeren

Comment

Working...
                                          X