Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Double A Bekijk Berichten
    Muggezift modus --

de bestuurder zit wel nog in de auto, dus hij staat stil, niet geparkeerd

--/

Ik keur het niet goed, maar al bij al valt die plaats nog mee, der is nog genoeg plaats tot je aan het kruispunt zit (volgens mij is er daar iets verder rechts een parking )
    Kijk de regels van stilstaan en parkeren maar eens na, het is niet omdat de bestuurder d'r nog in zit dat hij gewoon stilstaat.

Zoveel tussen die plaats en het kruispunt is d'r niet meer he (6 à 7 meter misschien)
    En ja, d'r staat vermeld dat er iets verder inderdaad een parking is, maar de mensen zijn tegenwoordig lui he, ze zouden maar een paar meterkes verder moeten gaan.
    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
      Is gewoon gevaarlijk om die wagen voorbij te steken, want als d'r iemand uit die straat enkele meters verder de hoek komt ingedraaid zit je d'r gewoon op.
      Pakken ze die bocht tegen 100 per uur mss?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
        Achterlijke associale norskijkende mongolen die site's starten over mensen die hun auto niet binnen de lijntjes parkeren
        Het zal niet lang duren of automobilisten maken een site met alle asociale fietsers die rijden zonder kijken, met 5 naast elkaar rijden, zonder lichten,...

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
        Stel een kind wandeld op het voetpad, d'r staat een auto op en het moet over de straat gaan omdat er geen plaats meer is op het voetpad en op die moment komt er een andere wagen voorbij gevlamd.

Dan heeft die foutparkeerder dat wel op zijn geweten he!
        Dat is inderdaad ellendig en van mijn part mogen ze foutparkeerders die te lui zijn om 100m te wandelen hun wagen optakelen en midden in een wei dumpen. Maar het gebeurd best vaak dat je van het voetpad of fietspad moet ook door andere obstakels, zoals slechte wegdek, hekken werken, trage oudjes voor je,...

Maar een zwakke automobilist moet weten dat hij/zij een zwakke weggebruiker is en niet de indruk geven dat ze sterk zijn, wat de overheid met z'n regeltjes doet. Als je moet uitwijken (te voet of met de fiets) vertraag je best even om achter je te kijken naar het verkeer. Maar dat is voor velen blijkbaar niet vanzelfsprekend en vliegen zonder boe of ba op de rijbaan.

Comment

• Maar ik snap het wel dat zo'n dingen storen. Het gaat mij gewoon over de manier waarop. In de plaats van iets constructief te doen, zijn we weer bezig met alles en iedereen in groepjes te stoppen en elkaar een beetje te haten.

Maar dit is blijkbaar de nieuwe manier.
          Hoffelijkheid is een zeldzaamheid geworden

Comment

't zijn net die mensen die op fietspaden, voetpaden, zebrapaden en degelijke parkeren dat de achterlijke associale mongolen zijn!
            Met dit kan ik akkoord gaan.

Om nog te zwijgen van het arrogante en associale uitschot dat te pas en te onpas op invalideplaatsen parkeert zonder in het bezit te zijn van een daartoe bestemde parkeerkaart.
            Voor dat uitschot hoop ik dat ze nooit zo een kaart echt nodig zullen hebben( of misschien net wel....)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
              Pakken ze die bocht tegen 100 per uur mss?
              Ongelukken kunnen ook tegen minder dan 100 per uur gebeuren zunne.
              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

Ongelukken kunnen ook tegen minder dan 100 per uur gebeuren zunne.
                Enkel als ze die bocht tegen 100 per uur nemen kan je niet op tijd die wagen inhalen.

Comment

Enkel als ze die bocht tegen 100 per uur nemen kan je niet op tijd die wagen inhalen.
                  Man, ik weet niet waar jouw verstand zit, maar allersinds niet waar het hoort te zitten!
                  Ik heb ooit een ongeval zien gebeuren op een plaats waar een auto zo geparkeerd stond, en die reed zeker geen 100.
                  Ik weet dus waarover ik spreek.

Comment

Man, ik weet niet waar jouw verstand zit, maar allersinds niet waar het hoort te zitten!
                    Ik heb ooit een ongeval zien gebeuren op een plaats waar een auto zo geparkeerd stond, en die reed zeker geen 100.
                    Laten we eerlijk zijn, als er hier één iemand vooral niet veel moet zeggen over anderen hun verstand ben jij het wel hé kerel. No offence, maar Jacky Lafon lijkt zelf slim naast u.

Comment

Laten we eerlijk zijn, als er hier één iemand vooral niet veel moet zeggen over anderen hun verstand ben jij het wel hé kerel. No offence, maar Jacky Lafon lijkt zelf slim naast u.
                      Ik zeg hier nooit zaken waarvan ik niet weet of ze waar zijn, ik zeg enkel iets als ik het zeker weet. Terwijl jij zaken probeert te beweren waar je niks van weet.

En wat die vergelijking met Jacky Lafon betreft, mijn IQ ligt tussen 128 en 134, bij de laatste test die ik gedaan heb was het 132.
                      Iets waar jij lan niet aan komt, dat is duidelijk!
                      En op verkeerstesten (om het bij het onderwerp te houden) scoor ik bijna altijd het maximum!

Comment

• Comment

Ik zeg hier nooit zaken waarvan ik niet weet of ze waar zijn, ik zeg enkel iets als ik het zeker weet. Terwijl jij zaken probeert te beweren waar je niks van weet.

En wat die vergelijking met Jacky Lafon betreft, mijn IQ ligt tussen 128 en 134, bij de laatste test die ik gedaan heb was het 132.
                          Iets waar jij lan niet aan komt, dat is duidelijk!
                          En op verkeerstesten (om het bij het onderwerp te houden) scoor ik bijna altijd het maximum!
                          IQ-tests zeggen niet alles. Het beste is om je IQ te meten op een standaardtest zoals deze

mgv
                          1963 Land Rover Series IIa
                          1994 Mercedes SL320
                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• alex die zijn vespa niet showt

Comment

Is gewoon gevaarlijk om die wagen voorbij te steken, want als d'r iemand uit die straat enkele meters verder de hoek komt ingedraaid zit je d'r gewoon op.
                              Ik keur het parkeren van deze persoon niet goed, want het is nu eenmaal niet wettelijk ... maar je moet nu ook niet overdrijven he.
                              Ford Focus RS Mk3
                              Mitsubishi Lancer Evolution VI RS2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fatsie Bekijk Berichten
                                Ik keur het parkeren van deze persoon niet goed, want het is nu eenmaal niet wettelijk ... maar je moet nu ook niet overdrijven he.

Copyright knight-rider

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                  alex die zijn vespa niet showt
                                  mijn vriendin rijdt er mee, het is een crèmekleurige met bruin zadel
                                  1963 Land Rover Series IIa
                                  1994 Mercedes SL320
                                  2015 Land Rover Discovery SDV6
                                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Ik heb ooit een ongeval zien gebeuren op een rechte weg.
                                    Moet ik nu een website starten met foto's van rechte wegen om deze aan te klagen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door crepusculum Bekijk Berichten
                                      Ik heb ooit een ongeval zien gebeuren op een rechte weg.
                                      Moet ik nu een website starten met foto's van rechte wegen om deze aan te klagen?
                                      www.wegmetrechtewegen.be!!!
                                      2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
                                        Even ridicuul in mijn ogen dan www.flitsservice.be
                                        '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                        '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                          IQ-tests zeggen niet alles. Het beste is om je IQ te meten op een standaardtest zoals deze

mgv
                                          Ik ben NIET over IQ begonnen he

Comment

Working...
                                          X