Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door MCS163 Bekijk BerichtenMijn raadsman in de famillie wist mij dit te vertellen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MCS163 Bekijk BerichtenMijn raadsman in de famillie wist mij dit te vertellen...
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MCS163 Bekijk BerichtenVandaag een flitsboete ontvangen,
gemeten snelheid: 129km/u
gecorrigeerde snelheid: 121km/u
toegelaten snelheid: 120km/u
Voor 1km/u = 50euro
ronduit belachelijk
Da's nog pijnlijker
Comment
-
Daarstraks ook zo'n eikel.
Ik steek de Plateustraat in Gent over en op dat kruispunt geldt voorrang van rechts.
Komt daar van links zo'n typische gehaaste carrièreman afgevlogen in zijn audi. In de veronderstelling dat hij voorrang verleent begin ik over te steken maar ik zie dat hij toch erg snel rijdt en defensief en hoffelijk als ik ben stop ik net op het kruispunt ben zodat hij me eventueel nog voorbijkan.
Dan zie ik dat hij in zijn vaart een kwaad gebaar doet alsof ik een fout maakte.
Ben dan gewoon rustig overgestoken zodat hij zijn ABS eens kon testen en hij stond nog net op tijd stil.
Ik erger mij normaalgezien nooit maar kwaad worden op iemand die zo vriendelijk is om alsnog te stoppen terwijl hij voorrang heeft is wel erg arrogant.
Comment
-
Ergernis van de dag:
Een Alfa Mito die 20 km/u rijdt waar 50 geldt. Meneer gaat de putten van de weg voorzichtig en zigzaggend voorbij, en ik maak teken door in zijn gat te plakken. Dan moet hij afslaan en neemt expres heel langzaam zijn afslag, halverwege dat hij afslaat scheur ik hem voorbij (scheelde enkele centimeters). Daar stond hij nog altijd half op de weg naar mij kijkend
Die kan zijn Mito ding in zijn kont steken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik reed met de smart richting breda
komt daar een hollandse cayenne rechts voorbijgestoken
Comment
-
jaaaaa
achter een hele reeks auto's, cayenne stak iedereen rechts voorbij tss 2 vrachtwagens en ik was het slachtoffer dat net ter hoogte van de truck reed
wel belachelijk, zitten gesticuleren als ze je toch niet zien zitten door het getinte glas, ik zag alleen een waas
Comment
-
Alsof de wagen waarin men rijdt belang heeft bij het meer of mindere rechten hebbende op de baan ?? Mensen in die dikke wagens zouden zelfs wat meer verkeersvriendelijkheid aan de dag mogen leggen. Als de baan vrij komt volstaat het om met hun Porsche Cayenne wat gas bij te geven en ze zijn die "last" direct vergeten (of het zou moeten zijn dat ze op LPG bollen ??), waar het voor andere chauffeurs wat meer tijd (afstand) behoeft om terug "mee" te kunnen.
Comment
-
maar de baan was niet vrij will, voor die cayenne, er hingen een stuk of 3000 auto's links voor hem
je kent dat wel zo'n 2-vaksautostrade rechts vrachtwagens tegen 90, links in treintje tegen 120 de luxe-voituren en de witte kammionetten
sommige mensen met porsches eisen dat iedereen stuk voor stuk opschuift voor hen tss de vrachtwagens, want die zijn belangrijker he
en dat smartje duwen we maar opzij want zij zijn sterker in hunne suv
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenmaar de baan was niet vrij will, voor die cayenne, er hingen een stuk of 3000 auto's links voor hem
je kent dat wel zo'n 2-vaksautostrade rechts vrachtwagens tegen 90, links in treintje tegen 120 de luxe-voituren en de witte kammionetten
sommige mensen met porsches eisen dat iedereen stuk voor stuk opschuift voor hen tss de vrachtwagens, want die zijn belangrijker he
en dat smartje duwen we maar opzij want zij zijn sterker in hunne suv
Comment
-
Waarom moet iedereen zijnen toer afwachten? Het is niet omdat 7 andere idioten links in een file zitten te sukkelen achter een bonobo aan 110, dat de rest van ons dat ook moet doen eh... Liever had ik dat al dat volk dat niet doorrijdt gewoon naar rechts gaat zoals gevraagd, maar dat is blijkbaar ook teveel...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenWaarom moet iedereen zijnen toer afwachten? Het is niet omdat 7 andere idioten links in een file zitten te sukkelen achter een bonobo aan 110, dat de rest van ons dat ook moet doen eh... Liever had ik dat al dat volk dat niet doorrijdt gewoon naar rechts gaat zoals gevraagd, maar dat is blijkbaar ook teveel...
voor mij mag iedereen asociaal rijden en rechts voorbij gaan, maar het bevordert geenszins de veiligheid en blijft een typisch belgisch fenomeen
Comment
Comment