Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door MCS163 Bekijk Berichten
    Mijn raadsman in de famillie wist mij dit te vertellen...
    en dit is uw raadsman?

Comment

Familiewijsheden

Comment

Dan is hij toch niet sterk in goede 'raad' geven in ieder geval, ik hoop dat hij niet teveel in 'verkeers'zaken pleit!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
          en dit is uw raadsman?

Prachtig ! :-)

Comment

Vandaag een flitsboete ontvangen,
            gemeten snelheid: 129km/u
            gecorrigeerde snelheid: 121km/u
            toegelaten snelheid: 120km/u

Voor 1km/u = 50euro

ronduit belachelijk
            Euhm... een gedeelte van mijn eerste loon van twee weken geleden heb ik meteen moeten afstaan voor mijn boete van 110 euro, ik had met 152 km/u gereden

Da's nog pijnlijker

Comment

• ik reed met de smart richting breda
              komt daar een hollandse cayenne rechts voorbijgestoken, wild gesticulerend, kon het ni zien want in hollland mogen ze vooraan verduisteren

en drukt me van de weg
              ik leek alex wel

Comment

• Daarstraks ook zo'n eikel.

Ik steek de Plateustraat in Gent over en op dat kruispunt geldt voorrang van rechts.
                Komt daar van links zo'n typische gehaaste carrièreman afgevlogen in zijn audi. In de veronderstelling dat hij voorrang verleent begin ik over te steken maar ik zie dat hij toch erg snel rijdt en defensief en hoffelijk als ik ben stop ik net op het kruispunt ben zodat hij me eventueel nog voorbijkan.
                Dan zie ik dat hij in zijn vaart een kwaad gebaar doet alsof ik een fout maakte.

Ben dan gewoon rustig overgestoken zodat hij zijn ABS eens kon testen en hij stond nog net op tijd stil.

Ik erger mij normaalgezien nooit maar kwaad worden op iemand die zo vriendelijk is om alsnog te stoppen terwijl hij voorrang heeft is wel erg arrogant.
                2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Ergernis van de dag:

Een Alfa Mito die 20 km/u rijdt waar 50 geldt. Meneer gaat de putten van de weg voorzichtig en zigzaggend voorbij, en ik maak teken door in zijn gat te plakken. Dan moet hij afslaan en neemt expres heel langzaam zijn afslag, halverwege dat hij afslaat scheur ik hem voorbij (scheelde enkele centimeters). Daar stond hij nog altijd half op de weg naar mij kijkend

Die kan zijn Mito ding in zijn kont steken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                    ik reed met de smart richting breda
                    komt daar een hollandse cayenne rechts voorbijgestoken
                    Dus jij was links aan het plakken met je brooddoos?

Comment

• jaaaaa
                      achter een hele reeks auto's, cayenne stak iedereen rechts voorbij tss 2 vrachtwagens en ik was het slachtoffer dat net ter hoogte van de truck reed

wel belachelijk, zitten gesticuleren als ze je toch niet zien zitten door het getinte glas, ik zag alleen een waas

Comment

• Sorry eh, maar Smart < Cayenne

Ik zou mij als Cayenne-eigenaar daar ook druk om maken

Comment

• ja, ik denk dat het niet de eerste en de laatste keer zal zijn geweest met die koekedoos zo'n voorval

Comment

• Alsof de wagen waarin men rijdt belang heeft bij het meer of mindere rechten hebbende op de baan ?? Mensen in die dikke wagens zouden zelfs wat meer verkeersvriendelijkheid aan de dag mogen leggen. Als de baan vrij komt volstaat het om met hun Porsche Cayenne wat gas bij te geven en ze zijn die "last" direct vergeten (of het zou moeten zijn dat ze op LPG bollen ??), waar het voor andere chauffeurs wat meer tijd (afstand) behoeft om terug "mee" te kunnen.

Comment

• maar de baan was niet vrij will, voor die cayenne, er hingen een stuk of 3000 auto's links voor hem

je kent dat wel zo'n 2-vaksautostrade rechts vrachtwagens tegen 90, links in treintje tegen 120 de luxe-voituren en de witte kammionetten

sommige mensen met porsches eisen dat iedereen stuk voor stuk opschuift voor hen tss de vrachtwagens, want die zijn belangrijker he

en dat smartje duwen we maar opzij want zij zijn sterker in hunne suv

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                maar de baan was niet vrij will, voor die cayenne, er hingen een stuk of 3000 auto's links voor hem

je kent dat wel zo'n 2-vaksautostrade rechts vrachtwagens tegen 90, links in treintje tegen 120 de luxe-voituren en de witte kammionetten

sommige mensen met porsches eisen dat iedereen stuk voor stuk opschuift voor hen tss de vrachtwagens, want die zijn belangrijker he

en dat smartje duwen we maar opzij want zij zijn sterker in hunne suv
                                Dat is het wat ik bedoelde, dat hij begot met zijne kloddenbak zijnen toer afwacht zoals iedereen moet doen en als hij het gat daarna vrij heeft dat hij dan wat gas bijgeeft. Zo'n aso geval die met zijne patserige pimpmobiel links wat gaat voorbijsteken en daarbij het janhagel in smartjes wat vuil jeanettegebaren gaan tonen?. (Waar de geviseerde persoon dan nog zo 'gentil' is om te zeggen dat hij alleen maar een waas zag.). Ze moesten hem castreren. (Niet de "Slim" chauffeur natuurlijk, maar den 'Ollander).

Comment

• Waarom moet iedereen zijnen toer afwachten? Het is niet omdat 7 andere idioten links in een file zitten te sukkelen achter een bonobo aan 110, dat de rest van ons dat ook moet doen eh... Liever had ik dat al dat volk dat niet doorrijdt gewoon naar rechts gaat zoals gevraagd, maar dat is blijkbaar ook teveel...

Comment

• gewoon rechts voorbij en niets van aantrekken, alleen opletten dat het geen anonieme wagen is
                                    1963 Land Rover Series IIa
                                    1994 Mercedes SL320
                                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                      Waarom moet iedereen zijnen toer afwachten? Het is niet omdat 7 andere idioten links in een file zitten te sukkelen achter een bonobo aan 110, dat de rest van ons dat ook moet doen eh... Liever had ik dat al dat volk dat niet doorrijdt gewoon naar rechts gaat zoals gevraagd, maar dat is blijkbaar ook teveel...
                                      treintje ging tegen 125, zat geen trage bonobo tss

voor mij mag iedereen asociaal rijden en rechts voorbij gaan, maar het bevordert geenszins de veiligheid en blijft een typisch belgisch fenomeen

Comment

• Het is niet alleen in België zo, Bobo

Hier valt het in vergelijking met andere landen eigenlijk super mee!
                                        Maar gaat steeds de ergere kant op..

Comment

Working...
                                        X