Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Middenvakplakkers

Comment

• Dat koppel potentiële kindermoordenaars in hun onnozele buggy. Zo van die hedendaagse buggy's met twee zitplaatsen naast elkaar met een paar buizen om het dak uit te beelden en een buisje vanvoor als schokbreker. Ze zaten er alletwee in, goed geëquipeerd met helm, aan het vlammen op een baan zone 50 met voorrang van rechts-regels waar verschillende straten op uitkomen doch aan een snelheid bijna het dubbele van de toegestane snelheid. Tot daar aan toe geen probleem, is er ne crash zou het toch voor hun zijn maar wat me doet omhoogvliegen was het feit dat ne kleine van zo'n 3 à 4 jaar oud op de schoot van dat stom vrouwmens zat met de veiligheidsgordel dwars over die kleine gespannen. Bij ne straffe remstoot of bij ne crash met een wagen komende uit een van die van rechts komende voorranghebbende straten vrees ik voor het leven van die kleine. Zo'n stommerikken moesten ze kunnen uit het verkeer plukken en ze strafrechterlijk vervolgen.

Comment

• Will...

Mij lijkt me dat Darwin in actie.

Of wil jij dat zo een kleine opgroeit onder het toeziend oog van zijn ouders en later even grote stommiteiten doet?

Nee, dan liever op jonge leeftijd al door mama platgeperst worden en voorkomen dat dat soort amoebes voortplant.

Goed ja, die kleine heeft er natuurlijk niet voor gekozen om uit zo een domme doos te moeten kruipen, maar het effect van de minderwaardige genen is blijvend.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
          Will...

Of wil jij dat zo een kleine opgroeit onder het toeziend oog van zijn ouders en later even grote stommiteiten doet?

Nee, dan liever op jonge leeftijd al door mama platgeperst worden en voorkomen dat dat soort amoebes voortplant.

Goed ja, die kleine heeft er natuurlijk niet voor gekozen om uit zo een domme doos te moeten kruipen, maar het effect van de minderwaardige genen is blijvend.

Comment

• Mensen die op een kruispunt hun voorrang van rechts nemen, zonder dat ze zelf effectief naar rechts kijken of er niemand afkomt. Die vrouw zat bijna aan mijn deur in laatst

Comment

• Voorrang van rechts ... 't ergste op dat gebied zijn de zogezegd "voorzichtige" chauffeurs. Ik kom ze vaak tegen op binnenbaantjes, ze durven niet harder dan 50-60, maar elk kruispunt rijden ze los over zonder te vertragen. Ik hang er dan vaak achter als "jo-jo": inhouden om te kunnen kijken bij het kruispunt, en 100 meter verder heb ik ze weer bijgehaald.
              AutoMinded.be

Comment

• maar elk kruispunt rijden ze los over zonder te vertragen.
                zo zijn er spijtig genoeg veel te veel, ofdat het nu binnenbaantjes, bebouwde kom, of centrum stad is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
                  Voorrang van rechts ... 't ergste op dat gebied zijn de zogezegd "voorzichtige" chauffeurs. Ik kom ze vaak tegen op binnenbaantjes, ze durven niet harder dan 50-60, maar elk kruispunt rijden ze los over zonder te vertragen. Ik hang er dan vaak achter als "jo-jo": inhouden om te kunnen kijken bij het kruispunt, en 100 meter verder heb ik ze weer bijgehaald.
                  en dan schudden ze "neen" naar u omdat je volgens hen onregelmatig aan't rijden bent
                  hekel aan…

Comment

• Fietsers die op de rijbaan rijden terwijl er geen reden voor is. Het valt echt op vandaag.

Comment

Comment

• of mensen die in elke bocht remmen ipv terug te schakelen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
                          Is dat daar dan een speciale t-splitsing?
                          Ja, er staat daar een bordje dat ze voorrang moeten verlenen, maar deze staat een beetje verborgen achter een verlichtingspaal

Comment

Will...

Het is soms godgeklaagd als ge sommige mensen(morons) bezig ziet (en leest wat ze durven schrijven, zie in verband de draad waar men met de functie van het oranje licht goochelt dat het niet schoon meer is).

Comment

• Dit heeft mij toch even geërgerd: 2 fietsers die aan het trainen waren achter een kleine bestelwagen. Bestelwagen reed constant met 4 pinkers op, snelheid varieerde tussen de 30 en de 50 op een baan van 90 waar nergens mogelijkheid is om in te halen. Baan van Berlaar - Heikant richting Lier.

Bestaat hier eigenlijk wetgeving rond? Ik neem aan dat dat niet mag, 2 fietsers die op een paar centimeter van de bumper van het bestelwagentje rijden, of wel? Het verkeer ophouden deden ze in ieder geval, foto's zijn genomen rond 13u.

Het grappige was wel dat een mevrouw uit een zijstraat kwam opgereden voor de bestelwagen en gewoon 20 bleef rijden.

Ik zie dit trouwens de laatste tijd wel meer, dit is al de derde.

Comment

• Heb je geclaxonneerd?

Comment

• Owkeej, ik rijd zelf met de koersfiets, maar dat is er wel over.
                                  En dan nog zonder helm zo te zien?
                                  2004: Golf II 1.9 TDI — 2007: Ford Fiesta 1.4 TDCI — 2008: SEAT Altea 1.9 TDI — 2012: BMW 318d — 2016: BMW 430d Gran Coupé — 2021: ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn Bekijk Berichten
                                    Bestaat hier eigenlijk wetgeving rond? Ik neem aan dat dat niet mag, 2 fietsers die op een paar centimeter van de bumper van het bestelwagentje rijden, of wel?
                                    Bestelwagen of niet, volgens mij moeten die fietsers gewoon op het fietspad rijden daar.
                                    AutoMinded.be

Comment

• yup, die mogen niet op de rijbaan als er fietspad voorzien is

Comment

• pff, vanmorgen bijna tikkertje gedaan.
                                        Ik reed op't linker vak mijnheer met de grote jeep op het rechtervak kwam ineens op 2vakken rijden
                                        heb alles mogen dichtkletsen en uitwijken naar rechtervak/half over pechstrook.
                                        m0ngool

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door piet-snot Bekijk Berichten
                                          pff, vanmorgen bijna tikkertje gedaan.
                                          Ik reed op't linker vak mijnheer met de grote jeep op het rechtervak kwam ineens op 2vakken rijden
                                          heb alles mogen dichtkletsen en uitwijken naar rechtervak/half over pechstrook.
                                          m0ngool
                                          Ben je er dan overgesprongen ? Van het linkerrijvak direct naar de helft van de pechstrook ? (Of ligt die pechstrook ginder aan de linkerkant ??)

Comment

Working...
                                          X