Oorspronkelijk geplaatst door Glenn
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenHeb je geclaxonneerd?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk BerichtenOnmiddellijk politie bellen ja. Ze zullen het snel leren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenBen je er dan overgesprongen ? Van het linkerrijvak direct naar de helft van de pechstrook ? (Of ligt die pechstrook ginder aan de linkerkant ??)
snok nekeer aan uw stuur tegen 90 naar rechts en je zult zien hoe snel je daar bent, maar dat weet je ongetwijfeld wel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenHeb je geclaxonneerd?
Oorspronkelijk geplaatst door Seth Bekijk BerichtenOwkeej, ik rijd zelf met de koersfiets, maar dat is er wel over.
En dan nog zonder helm zo te zien?
Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk BerichtenBestelwagen of niet, volgens mij moeten die fietsers gewoon op het fietspad rijden daar.Oorspronkelijk geplaatst door jmke Bekijk Berichtenyup, die mogen niet op de rijbaan als er fietspad voorzien is
Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk Berichtenda's idd om u dood te ergeren! Ik probeer die baan zoveel mogelijk te vermijden, nergens kans om voorbij te gaan en ge hebt ALTIJD wel een of andere pipo die de rest ophoudt. En nee, ook al hoopt ge dat die op één van de 2 rotondes afslaat, ze moeten altijd rechtdoor
Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk BerichtenOnmiddellijk politie bellen ja. Ze zullen het snel leren.Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk BerichtenJa dan springen die metéén in hun combi om die fietsers een zware boete te geven!
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenDie gaan zich haasten om ter plekke te komen..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn Bekijk BerichtenVeel gaat dat niet uithalen he.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenIs toch serieus irritant voor hun als je je claxon de hele tijd in gedrukt houdt, ze zullen het wel leren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten2-vaksautostrades i.c.m. Franse bestuurders
bah.
In België hebben ze zo'n schrik precies niet...
"Zie Maria, daar komt weer zo'n weekendongeval aangevlamd, die peist toch ni da'k aan de kant ga zekers???"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk erger me de laatste tijd meer in België dan in Frankrijk....in Frankrijk werkt de "scare"-techniek nog wel redelijk...gewoon op ze afknallen en dan gaan ze uit schrik aan kant.
In België hebben ze zo'n schrik precies niet...
"Zie Maria, daar komt weer zo'n weekendongeval aangevlamd, die peist toch ni da'k aan de kant ga zekers???"
Frankrijk by night ...
Oudenaarde -> Flassans-sur-isole ... 2 keer remmen voor voorligger
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenSo true !
Frankrijk by night ...
Oudenaarde -> Flassans-sur-isole ... 2 keer remmen voor voorligger
Ben zo onder de 6 uur gedoken van La Plagne naar Leuven
En dan nog niet eens overdreven hard, max 200-210 (kleine aan boord)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenBen zo onder de 6 uur gedoken van La Plagne naar Leuven
En dan nog niet eens overdreven hard, max 200-210 (kleine aan boord)
Ik zeg hetzelfde, maar in mijn Golfe was het :
niet overdreven hard 160 op teller (kleine aan boord)
Comment
-
eergisteren aan auto's die zich pal voor de uitrit van een parkeergarage parkeren, om vervolgens in het naastliggende hotel te gaan inchecken.
En vanmorgen aan mensen die zo laaghartig zijn om banden van SUV's af te laten en geen signatuur achterlaten behalve een papiertje (op de venster gekleefd) met een hele uitleg, getekend "de volgende generatie" .
Dan sta je daar, met twee platte banden, net voor je belangrijke afspraak.
Ze waren in een hele buurt aan het werk geweest. Een Hyundai Santa Fe en een Land Rover Discovery waren luchtloos.
Blij dat ikzelf niet met een SUV rij, maar met een simpele koekendoos.
Comment
-
pfff, t is altijd iets hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichteneergisteren aan auto's die zich pal voor de uitrit van een parkeergarage parkeren, om vervolgens in het naastliggende hotel te gaan inchecken.
En vanmorgen aan mensen die zo laaghartig zijn om banden van SUV's af te laten en geen signatuur achterlaten behalve een papiertje (op de venster gekleefd) met een hele uitleg, getekend "de volgende generatie" .
Dan sta je daar, met twee platte banden, net voor je belangrijke afspraak.
Ze waren in een hele buurt aan het werk geweest. Een Hyundai Santa Fe en een Land Rover Discovery waren luchtloos.
Blij dat ikzelf niet met een SUV rij, maar met een simpele koekendoos.
Comment
-
mensen die denken dat ze iemand een dienst bewijzen door voetgangers laten over te steken., da's levensgevaarlijk.
om te beginnen, achterliggende auto's zien dat niet dat er wordt gestopt om iemand over te laten, dus steken de stilstaande auto voorbij, heb het maar voor dat daar net iemand achteruitkomt.
+ de voetgangers zelf hebben dan geen zicht op het verkeer meer.
ik vind het veel veiliger om nog es extra te claxoneren en met mijn lichten te flitsen als ik iemand zie die wil oversteken, dan blijven ze tenminste braaf aan de kant staan tot ik voorbij ben, als nu iedereen dat eens deed vielen er veel minder doden.
Comment
Comment