Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• goed bezig paul.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door paul_ulrix Bekijk Berichten
      ik vind het veel veiliger om nog es extra te claxoneren en met mijn lichten te flitsen als ik iemand zie die wil oversteken, dan blijven ze tenminste braaf aan de kant staan tot ik voorbij ben, als nu iedereen dat eens deed vielen er veel minder doden.
      Of de voetganger denkt: 'Oh, wat een vriendelijk mens, die gaat me doorlaten.. Waarom zou ie anders met zijn lichten knipperen'

Luttele seconden later ligt die voetganger dood te bloeden onder of op uw auto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JoriS1 Bekijk Berichten
        Of de voetganger denkt: 'Oh, wat een vriendelijk mens, die gaat me doorlaten.. Waarom zou ie anders met zijn lichten knipperen'

Luttele seconden later ligt die voetganger dood te bloeden onder of op uw auto
        Da's werk voor Wax-it.be.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jmke Bekijk Berichten
          goed bezig paul.
          ²²²²

Als je nog niet kunt zien dat een auto voor een voetganger stopt dan blijf je best van de baan.

Comment

• aha daar ligt het aan.. ik zal stoppen met flitsen dan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichten
              En vanmorgen aan mensen die zo laaghartig zijn om banden van SUV's af te laten en geen signatuur achterlaten behalve een papiertje (op de venster gekleefd) met een hele uitleg, getekend "de volgende generatie" .
              Dan sta je daar, met twee platte banden, net voor je belangrijke afspraak.
              Ze waren in een hele buurt aan het werk geweest. Een Hyundai Santa Fe en een Land Rover Discovery waren luchtloos.

Blij dat ikzelf niet met een SUV rij, maar met een simpele koekendoos.
              In Antwerpen hebben tientallen mensen hun terreinwagen woensdagmorgen teruggevonden met lekke banden. Een onbekende actiegroep heeft zeker 40 terreinwagens laten 'leeglopen', omdat ze te vervuilend zijn.
              AutoMinded.be

Comment

• "Het is misschien allemaal wel heel goed bedoeld, maar voor ons blijven dat strafbare feiten",
                van iemand anders materiaal blijf je af. punt. is nooit "goed bedoeld".
                zet eender de banden plat van auto's van meer dan 10-15 jaar oud, die vervuilen meer dan een recente SUV. tis nu echt niet dat die mensen die een SUV hebben die gaan verkopen omdat iemand er de banden van plat gezet heeft. dus is zinloos.

ik hoop dat ze die te pakken krijgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                  Die boomknuffelaars toch

Eerst steken ze banden plat, en dan laten ze een briefje achter met de vraag 'of je even wil nadenken om geen andere wagen te komen'.

Denken ze dat ze met die tactiek ver gaan komen?
                  Demonstratief die band ter plekke in brand steken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                    Demonstratief die band ter plekke in brand steken
                    Terwijl ie rond de nek van de boomknuffelaar hangt bedoel je toch?
                    AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
                      Terwijl ie rond de nek van de boomknuffelaar hangt bedoel je toch?
                      Nee, die mag blijven leven en aanschouwen wat voor een Co2 disaster hij veroorzaakt heeft.

Pas daarna draaien we een dreadlock rond z'n nek

Comment

mensen die denken dat ze iemand een dienst bewijzen door voetgangers laten over te steken., da's levensgevaarlijk.

om te beginnen, achterliggende auto's zien dat niet dat er wordt gestopt om iemand over te laten, dus steken de stilstaande auto voorbij, heb het maar voor dat daar net iemand achteruitkomt.

+ de voetgangers zelf hebben dan geen zicht op het verkeer meer.

ik vind het veel veiliger om nog es extra te claxoneren en met mijn lichten te flitsen als ik iemand zie die wil oversteken, dan blijven ze tenminste braaf aan de kant staan tot ik voorbij ben, als nu iedereen dat eens deed vielen er veel minder doden.
                        Als ik een voetganger zie, die wil oversteken, schiet ik hem/haar dood. Mijn helikopter staat al klaar om mij op te halen uit de gevangenis.
                        Jij moet dringend verhuizen naar een " bananenrepubliek " daar staat je Stella.
                        Onnozele zot, je zal maar eens proberen oversteken met een vermoeid kind of met een gehandicapt kind ( en neen, niet alle 500 meter is er zebrapad ) iemand ziet dat je aan het sukkelen bent en laat je vriendelijk oversteken en dan komt er een weggebruiker zoals jij eraan......
                        truth is in the eye of the beholder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jmke Bekijk Berichten
                          van iemand anders materiaal blijf je af. punt. is nooit "goed bedoeld".
                          zet eender de banden plat van auto's van meer dan 10-15 jaar oud, die vervuilen meer dan een recente SUV. tis nu echt niet dat die mensen die een SUV hebben die gaan verkopen omdat iemand er de banden van plat gezet heeft. dus is zinloos.

ik hoop dat ze die te pakken krijgen.
                          Je spreekt jezelf gewoon ronduit tegen.
                          Van iemand anders materiaal blijf je af (als het een SUV is) en de banden van auto's van meer dan 10 à 15jaar mag je wel platsteken? Dat zijn tweemaal voertuigen van anderen, dus van IEDERS materiaal blijf je af, zowel SUV's als oudere wagens.
                          Het is niet ons, de gewone burgers, om de wereldverbeteraar uit te hangen, de wetgever moet er maar een mouw aan passen.

Comment

mensen die denken dat ze iemand een dienst bewijzen door voetgangers laten over te steken., da's levensgevaarlijk.

om te beginnen, achterliggende auto's zien dat niet dat er wordt gestopt om iemand over te laten, dus steken de stilstaande auto voorbij, heb het maar voor dat daar net iemand achteruitkomt.

+ de voetgangers zelf hebben dan geen zicht op het verkeer meer.

D'r zijn mensen die geen twee seconden kunnen wachten he
                            Als er iemand wilt over steken stop ik altijd!
                            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                              D'r zijn mensen die geen twee seconden kunnen wachten he
                              Als er iemand wilt over steken stop ik altijd!
                              Stoppen zonder reden noemen ze dat.

Comment

• ik stop in mijn gemeente ook ni makkelijk, tenzij er niemand achter mij is, zomaar
                                omdat er elke 50 meter wel een zebra ligt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                                  Stoppen zonder reden noemen ze dat.
                                  Stoppen om iemand te laten oversteken is NIET zonder reden!
                                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• Ik stop altijd, wat de mensen achter me denken kan me eerlijk gezegd geen zak schelen. Een goede chauffeur anticipeert, heeft die voetgangers ook gezien en weet dat ik zou kunnen stoppen.

Wat me wel stoort is het dat het vaak te moeilijk is om even je hand op te steken. Klein gebaar, maar geeft een goed gevoel.

Hier in CH is dat zowat de regel (uiteraard niet in grote steden e.d.)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                      ik stop in mijn gemeente ook ni makkelijk, tenzij er niemand achter mij is, zomaar
                                      omdat er elke 50 meter wel een zebra ligt
                                      Als d'r iemand aan het zebrapas wilt oversteken zijt ge verplicht om te stoppen!
                                      EN als er veel zebrapaden zijn, dan stop ik ook niet voor iemand die het vertikt dat te gebruiken, maar als er in een wijde omtrek geen zebrapaden te bespeuren zijn, dan doe ik dat wel.

Comment

• paul heeft gelijk dat dan vaak auto's voorbijsteken van mensen die geen verkeersinzicht hebben
                                        en zo kan je een potentieel gevaarlijke situatie creeeren

Comment

• ja het gaat hier toch wel degelijk over geen zebrapad

Comment

Working...
                                          X