Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenGratisrijbewijsonline:
http://www.gratisrijbewijsonline-for...7d112162c4b35aOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vipdriver Bekijk Berichtenik had die allang van de baan gerede die 2
wa zijn me da voor toere
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vipdriver Bekijk Berichtenik had die allang van de baan gerede die 2
wa zijn me da voor toere
Comment
-
wa zijn me da voor toere
Werkt altijd
Comment
-
Ik ben vanmorgen de meest asociale trut ooit tegengekomen.
Madam stond op de weg geparkeerd met haar deur open om wat glas in een glasbol te gooien. Héél die weg stond dus geblokkeerd. Nu is het daar vrij afgelegen, maar er was plaats genoeg in de graskant om te blokkeren. En dat mens deed gewoon door i.p.v. haar deur dicht te doen
Toen ik uitstapte deed ze wel snel haar deur open, misschien goed of ik had die deur eruit gestampt...
Ik heb haar wel eens goed mijn gedacht gezegd en doorgereden. Hopelijk valt dat mens morgen dood.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenHet was misschien een Waal!
Maar zou wel straf zijn. Walen die in Vlaanderen komen sluikstorten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Seth Bekijk BerichtenDe slechte fiestpaden.
Juist dubbel plat geleden in Heist 30 km van mijn deur.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Seth Bekijk BerichtenDe slechte fiestpaden.
Juist dubbel plat geleden in Heist 30 km van mijn deur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenToen ik uitstapte deed ze wel snel haar deur open, misschien goed of ik had die deur eruit gestampt...
Comment
-
Politiemensen met een machtsprobleem.
Ik weet niet ofdat de auto met nummerplaat FNI353 voor verkeersdiensten gebruikt wordt, maar de inzittende van deze anonieme politiewagen maakte het deze morgen wel erg bont op de E40 tussen Leuven en Brussel... En vanaf het moment dat je als agent met je anonieme je gaat bemoeien met het verkeer, en ostentatief met zwaailicht en sirene gaat spelen, verlies je in mijn ogen alle recht op anonimiteit.
Ik merkte op de E314 ter hoogte van Leuven in de verte al deze zilveren Peugeot 406, die een heel treintje ophield en geen aanstalten maakte om naar de rechter rijstrook te gaan. We naderen de aansluiting met de E40 en even lijkt het erop dat ie gaat doorrijden richting Luik, maar op het laatste voegt ie toch in in de stroken om naar Brussel te rijden. Daar blijft hij ook links rijden en ik ben inmiddels genaderd tot vlak achter hem, waarvan ik kan zien dat die tweede antenne niet direct op een ASTRID-antenne lijkt en de nummerplaathouder van een tweedehandsdealer in Halle. Pas als ik het Sirena GDO zwaailicht op het dashboard zie ben ik zeker: dit is een anonieme, alhoewel hij niet hard probeert. Er zit maar één inzittende in, een Witse-type...
Ter hoogte van Bertem kan ik hem voorbij maar aan 120 km/u loop ik niet erg hard weg van hem. Vooraan zie ik geen grillelichten, of een dashboardlicht.
Een snellere BMW nadert, terwijl ik op de linker rijstrook op punt sta een bestelwagen in te halen. Ik ga naar rechts, laat de BMW passeren, en herneem mijn inhaalpoging. De Peugeot-rijder is plots wakker en komt achter mij bumperkleven. En ik bedoel dus echt zwaar achter op mijn gat rijden. Inmiddels zit ik naast de bestelwagen dus naar rechts kan ik niet, en hoef ik ook niet. Pas als ik naar rechts ga laat ie plots zijn zwaailicht aan, en probeert te accelereren, maar die BMW is natuurlijk al lang verdwenen.
Koppig blijft hij op de linker rijstrook rijden tegen iets sneller dan toegelaten en zonder zwaalicht, waarna hij plots naar rechts gaat en 2 voertuigen rechts inhaalt. Ik denk eerst dat ie langs een paar vrije rijstroken wil inlopen op de BMW, maar plots zet ie zijn sirene aan en gaat ie ostentatief naast een Audi A4 op de rechter rijstrook rijden. Hij laat z'n snelheid zakken tot trager dan 90 km/u en dwingt de bestuurder van de A4 dit ook te doen. Vervolgens zet ie zijn sirene en zwaailicht af en accelereert terug naar sneller dan 120 km/u, en haalt mij terug in en rijdt door richting Brussel. Ik blijf achter hem en hij blijkt nogal laat met vertragen naar 100 km/u, 90 km/u en 80 en 50 km/u in de tunnel zat er niet meer in... Ik ben hem dan ook kwijt geraakt.
Stérk bezig, kerel...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
Flikken tegenkomen op autostrade
Endan is dat zo een spelletje om die voorbij te geraken.
Vrachtwagengewijs1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenMa echt he!
Vrachtwagengewijs
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenAls het er van de lokale politie zijn, gewoon voorbij peren. Die hebben toch niks te zoeken op de snelweg
Daarna en vooral daarvoor was't tempo 1301982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
Comment