Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Fuck jong die klotewerken in Antwerpen
    Die blokken aan de zijkant die soms echt krom en scheef zijn, waardoor je soms echt op het andere vak moet. In het vervolg neem ik de a12, moet echt een hel zijn als het druk verkeer is .

Comment

• dit weekend nacht van zaterdag op zondag om 1u snachts.....
      ....File
      in mechelen noord eropgegaan. tegen een gemiddelde snelheid van 10km/u tot aan kontich gereden en toen reed het terug.
      op de terugweg wil ik in antwerpen de ring op voor naar de A12 te gaan.
      blijkt die op en afrit gesloten te zijn.
      man man man. werken en omleidingen dat ik die nacht gezien heb, en files.
      ik dacht op een kwartiertje in antwerpen te zijn.
      Noppes dus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
        Als het er van de lokale politie zijn, gewoon voorbij peren. Die hebben toch niks te zoeken op de snelweg
        Sure

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
          Stérk bezig, kerel...

Niet echt eh

Los daarvan, bestuurders die een gemarkeerd dienstvoertuig voorbijrijden tegen 140 km/u vragen ook gewoon om aan de kant gezet te worden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Boba Bekijk Berichten
            Sure
            Hypothetisch:

de lokale van politiezone BliBluBla rijdt met zijne combi net de E187 op, en gij komt daar langsgevlogen aan 220+.
            Wat dan?

Comment

Niet echt eh

Los daarvan, bestuurders die een gemarkeerd dienstvoertuig voorbijrijden tegen 140 km/u vragen ook gewoon om aan de kant gezet te worden
              Ja dat zijn dan ook de grootste criminelen die er bestaan.
              140 per uur. Moordenaars!

Comment

Hypothetisch:

de lokale van politiezone BliBluBla rijdt met zijne combi net de E187 op, en gij komt daar langsgevlogen aan 220+.
                Wat dan?
                Verrassing eh, vergeet niet dat er in België veel te veel op- afritten zijn en veel te veel politie op de baan

Comment

Neen, verre van, maar het getuigt van enige arrogantie. (net zoals ik het relaas van Wooter ook helemaal niet goedkeur, integendeel)

Comment

Verrassing eh, vergeet niet dat er in België veel te veel op- afritten zijn en veel te veel politie op de baan
                    ik zou het al niet proberen in de buurt van het viaduct van Gentbrugge in elk geval.

Comment

ik zou het al niet proberen in de buurt van het viaduct van Gentbrugge in elk geval.

Of rijd gewoon de maximumsnelheid tot het politievoertuig verdwenen is, en je zal nooit problemen hebben. Er zijn er altijd die het proberen natuurlijk

Comment

't is algemeen gekend he, de flikken pakken lieven de "brave" burgers die eens wat te snel rijden, dan de echte bandieten, want daarvan gaan ze lopen
                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Of rijd gewoon de maximumsnelheid tot het politievoertuig verdwenen is, en je zal nooit problemen hebben. Er zijn er altijd die het proberen natuurlijk
                          Als zij net de snelweg oprijden als jij daar voorbij komt is dat nogal moeilijk he.

Hypothetisch gesproken dus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                            't is algemeen gekend he, de flikken pakken lieven de "brave" burgers die eens wat te snel rijden, dan de echte bandieten, want daarvan gaan ze lopen
                            Natuurlijk jongen, natuurlijk ...

Comment

Als zij net de snelweg oprijden als jij daar voorbij komt is dat nogal moeilijk he.

Hypothetisch gesproken dus.
                              Mja, tegen 140 zal dat niet zo opvallen, tegen 220 vrees ik ervoor

Comment

Opvallen zal het wel.
                                Denk alleen niet dat ze nog op tijd iemand op de snelweg krijgen om je te intercepteren. (Ge moet dat natuurlijk ni gaan doen om 18h als de baan nog vol verkeer zit, dan ga je rap vastzitten).

Comment

Natuurlijk jongen, natuurlijk ...
                                  Gij gelooft dat misschien niet, maar d'r zijn agenten die het zelf zeggen.
                                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Neen, verre van, maar het getuigt van enige arrogantie. (net zoals ik het relaas van Wooter ook helemaal niet goedkeur, integendeel)
                                    Doet me denken aan wat mijn zus gisteren meemaakte in Zwitserland, op terugweg van Italia. Ze was compleet de weg kwijt, de gps wist ook niet meer waar naartoe, en plots zag ze aan de overkant een agent staan. Keiblij draait ze haar auto, en rijdt naar de agent, om de weg te vragen. Krijgt ze een boete van 260 euro, onmiddellijk te betalen, voor terugdraaien over de volle witte lijn...
                                    Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

Getuige het krel waar onze Witse mee rijdt is het pakken van iemand aan 140 makkelijker dan aan 220

Voor zover ik weet gaan zelfs die drieliter V6'en van de WPR maar maximum een 210 km/u. Meer schrik moet ge van die Volvo's hebben die toch een 250 moeten halen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                        Getuige het krel waar onze Witse mee rijdt is het pakken van iemand aan 140 makkelijker dan aan 220

Voor zover ik weet gaan zelfs die drieliter V6'en van de WPR maar maximum een 210 km/u. Meer schrik moet ge van die Volvo's hebben die toch een 250 moeten halen.
                                        Of van de XJR's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
                                          Middenvakrijders vind ik ook vervelend, maar ik doe dat ook en dan kan het me niet veel bommen...

Ik rij 125 en er rijdt een snellere in me kont geen probleem. Ik ga effe naar rechts en rij dan terug naar links. Dan heb ik al vaak meegemaakt dat die duwer mij dan voorbijsteekt aan 128 en dat is zo tergend traag.... Dan moet ik remmen voor de vrachtwagen en nadien wachten tot ik een gaatje heb en dan volle bak terug optrekken. Als hij echt voorbij wilt dan moet hij maar op derde gaan!!

Of je gaat opzij en dan komt er een treintje die iets sneller gaat en waardoor jij dan een eindje achter die vrachtwagen mag gaan schuilen...

Wanneer je 120 rijdt overdag dan mag je gerust in twee blijven. Het is soms vervelend , maar het is ook voor hem vervelend om op te trekken en af te remmen.
                                          Wanneer er een eerste vak volledig opent ligt, dan vind ik dat vervelender...
                                          Beetje verdraagzaam zijn zeg ik dan.
                                          getuigt van geen inzicht in het verkeer.

Ik rijd zo goed als altijd constante snelheid. Als ik zie dat ik zal moeten afremmen, ga ik naar het andere vak.
                                          Als ik zie dat ik iemand zal moeten hinderen (lees: iemand zal moeten afremmen tot 120 of 125 km/u), wacht ik niet tot het laatste, maar doe ik het ruim op voorhand.

Als ik moet remmen, is het voor inzichtloze mensen waarop je geen staat kan maken wegens onverwachte maneuvers.

Al de rest is flauwe excusen.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Working...
                                          X