Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
    Opdracht:
    - Tel de middenvakrijders
    - Rangschik ze op basis van het land waar het voertuig is ingeschreven
    En als ge daar ni mee toekomt, tel het aantal mensen dat van vak verandert zonder richtingaanwijzers te gebruiken

(daar kan ik me echt blauw aan ergeren, jij komt sneller afgereden, smijten ze zich gewoon voor je neus zonder op voorhand aan te geven dat ze van vak willen veranderen.....)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
      En als ge daar ni mee toekomt, tel het aantal mensen dat van vak verandert zonder richtingaanwijzers te gebruiken

(daar kan ik me echt blauw aan ergeren, jij komt sneller afgereden, smijten ze zich gewoon voor je neus zonder op voorhand aan te geven dat ze van vak willen veranderen.....)
      Of ze wachten tot de laatste moment..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
        Opdracht:
        - Tel de middenvakrijders
        - Rangschik ze op basis van het land waar het voertuig is ingeschreven
        oh, jammer, heb dit te laat gezien....

Een gokje: 15.
        Buitenlanders: 14 inlandse egoïstische oetlullen en 1 import.

1 iemand van Henegouwen ... zou het .... nee laat maar ...

2015 Volvo V60 D2 aut.
        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

En dat dan nog bewust doen!

Gisteren nog meegemaakt. Tegen de tijd dat hij dan terug aan de kant ging, was hij übercool aan het wuiven met het handje à la 'doe maar rustig aan'.

Fucker.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
            Ik dacht dat de moderne kilometertellers o.a. gebruik maakten van de ABSsensoren om de snelheid uit te rekenen. In zo'n geval is het aantal toeren van de wielen toch de parameter die van belang is, dit in combinatie van de bandenmaat natuurlijk, of de snelheid hoger of lager ligt zou in zo'n geval toch geen variërende kilometertellerwerking mogen geven ?
            snelheid word berekent aan de hand van de uitgaande as van de boite. NIET aan de banden, NIET aan de abs sensoren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
              snelheid word berekent aan de hand van de uitgaande as van de boite. NIET aan de banden, NIET aan de abs sensoren.
              Daar zou ik nog niet zo zeker van zijn. Bij oudere wagens werd dit meestal gedaan met een sensor op de uitgaande as van de versnellingsbak.
              Bij moderne wagens echter (en zeker die met een manuele versnellingsbak) wordt meestal de snelheid berekend door het gemiddelde te nemen van de ABS-signalen van de voorste wielen. Waarom zou je trouwens nog een sensor steken in de versnellingsbak als je de ABS sensoren kan gebruiken om de wagensnelheid te berekenen ?

Comment

• Ik rij met een 1994 W124 E250d en als ik op sneeuw volgas geef, dan zie ik de naald van de snelheid mee omhoog gaan (terwijl ik maar 2 of 3 kmh doe).
                Bij mij zit de sensor op de versnellingsbak.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
                  Ik rij met een 1994 W124 E250d en als ik op sneeuw volgas geef, dan zie ik de naald van de snelheid mee omhoog gaan (terwijl ik maar 2 of 3 kmh doe).
                  Bij mij zit de sensor op de versnellingsbak.
                  als die op de achterste wielen zou zitten zou je het ook zien denk ik

Comment

• Bussen van de Lijn die ongegeneerd vlak voor u inrijden als ze van hun bushalte komen. En dat zelfs als jij al naast hen aan't rijden bent en ze hun pinker nog niét op hadden.
                    Mij is verteld geweest dat ze dat enkel mogen en dus voorrang hebben IN de bebouwde kom en niet BUITEN de bebouwde kom?

Comment

• zo heb ik het ook geleerd tijdens m'n theorie.
                      Tijdens die bijna 20j praktijk nadien heb ik geleerd sowieso een bus voor te laten. Iedereen heeft graag dat die op tijd zijn.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                        Bussen van de Lijn die ongegeneerd vlak voor u inrijden als ze van hun bushalte komen. En dat zelfs als jij al naast hen aan't rijden bent en ze hun pinker nog niét op hadden.
                        Mij is verteld geweest dat ze dat enkel mogen en dus voorrang hebben IN de bebouwde kom en niet BUITEN de bebouwde kom?
                        Inderdaad, maak ik ook vaak mee.
                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                          zo heb ik het ook geleerd tijdens m'n theorie.
                          Tijdens die bijna 20j praktijk nadien heb ik geleerd sowieso een bus voor te laten. Iedereen heeft graag dat die op tijd zijn.

Tja, anderzijds sta je er, vanwege het alsmaar toenemend aantal haltes op de rijbaan, daarna wel nog een aantal keer achter... En dan stapt er iemand op die lastig doet om te betalen...

Comment

• Altijd opletten met die bussen. De chauffeurs zijn trouwens dankbaar als je ze voorlaat. Er is bovendien toch veel kans dat ze even later weer een halte hebben zodat je ze daar kan inhalen.

Comment

• voila ErikF, gij weet waarover we klappen

fieldmarshall, ik kom zo goed als dagelijks in Oostende, waar een paar buslijnen passeren en inderdaad, die gasten zijn zo goed als altijd dankbaar.
                              En meestal zijn het haltes weg van de baan toch?

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                                Bussen van de Lijn die ongegeneerd vlak voor u inrijden als ze van hun bushalte komen. En dat zelfs als jij al naast hen aan't rijden bent en ze hun pinker nog niét op hadden.
                                In Antwerpen denken ze zelfs dat ze voorrang hebben als ze van rijvak veranderen. Als je dan claxonneert omdat ze je bijna van de baan vegen, krijg je even later een mooie middelvinger terug, als je ze dan toch kan inhalen.
                                autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Ik zoek overigens ook snel een buschauffeur die niét aan het bellen is... Soms denk ik dat die kerels tijdens het rijden nog een bijjob onderhouden, want die telefoneren aanzienlijk meer dan ik.

Wat is dat trouwens ook met al die dure nieuwe auto's waar de bluetooth van kapot is? Of zijn we zo schraperig dat we 3000€ uitgeven aan een ingebouwde GPS, maar geen 600€ aan de bijbehorende bluetooth verbinding?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                    Wat is dat trouwens ook met al die dure nieuwe auto's waar de bluetooth van kapot is? Of zijn we zo schraperig dat we 3000€ uitgeven aan een ingebouwde GPS, maar geen 600€ aan de bijbehorende bluetooth verbinding?

Ik heb enkel een carkit met simkaart.
                                    Ik heb er dan ook een simkaart ingestopt, maar die vindt hij niet.
                                    En hoe krijg ik in godsnaam mijn contacts allemaal op die 2e simkaart.

Eigenlijk is dat ook maar brol

Comment

Ik heb enkel een carkit met simkaart.
                                      Ik heb er dan ook een simkaart ingestopt, maar die vindt hij niet.
                                      En hoe krijg ik in godsnaam mijn contacts allemaal op die 2e simkaart.

Eigenlijk is dat ook maar brol

Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                      Gaat niet over jou.

Heb je al een (nieuwe) 128kB SIM kaart?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten
                                        Gaat niet over jou.

Heb je al een (nieuwe) 128kB SIM kaart?
                                        WAUW !!! 128kB !
                                        Echt niet meer normaal hoeveel ze op zo een klein kaartje krijgen de dag van vandaag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                                          WAUW !!! 128kB !
                                          Echt niet meer normaal hoeveel ze op zo een klein kaartje krijgen de dag van vandaag
                                          Zot hé!

Misschien eens bellen naar de klantendienst en vragen naar de 8GB versie. Blijven aandringen, plezier verzekerd.

Comment

Working...
                                          X