Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
    Gij zorgt er ook voor dat ge terug schakelt alvorens iemand in te halen?

Het is toch niet fijn rijden... 110 km/u taffelen omdat pé sloomsloom met z'n Opel Zafira denkt dat z'n achterliggers niet sneller gaan en hij dus niet naar rechts hoeft. Je moet al echt agressief achter iemand aan komen jagen vooraleer ze realiseren dat dat rechts rijden niet optioneel is, en als je er langs rechts voorbij gaat hebben ze het nog niet door of worden ze kwaad omdat ze verschoten zijn .

En dat heb je dus met CC aan 127 km/u aan de hand eh...
    Hangt ervan af hoe gehaast ik ben om erover te gaan.
    Maar het gebeurt wel af en toe... De reacties die je dan krijgt zijn heel uiteenlopend.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
      Die mogen toch niet inhalen? Allez, op de E19 toch niet. Ik heb er vanmorgen nog ene gehad, van mechelen noord tot zemst op max een halve meter van mijn achterbumper terwijl ik echt wel 70 reed. Maar hij bleef wel mooi achter mij rijden, heeft me niet ingehaald, dat dan weer wel ... Degoutant rijgedrag, echt. Dan heb ik nog liever dat hij mij inhaalt, als hij zo dicht achter mij rijdt begaat hij sowieso een overtreding en als ik ineens moet remmen kan ik met een nekbrace (of erger) naar huis, no thanks.
      Als ze op de E19 ter hoogte van Vilvoorde ongeveer (denk ik toch) richting Mechelen eens staan te flitsen aan die werken ga ik het eens serieus vlaggen hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
        Als die andere persoon dan al een echte flik zou zijn, en die wilt dat voor de rechtbank halen, dan verklaart ge gewoon dat ge dat NOOIT gezegd hebt.
        Dat ge enkel een opmerking maakte over zijn rijstijl, en dat toen je tegen hem sprak de drankgeur rook dat je d'r bijna zelf zat van werd! (dat de dien flik dus serieus gezopen had), eens zien of ze daar nog gevolg aan zullen geven
        Dan gaan ze er voor jouw wsl nog wat extra bijdoen ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Boba Bekijk Berichten
          Dan gaan ze er voor jouw wsl nog wat extra bijdoen ...
          Wat dan?
          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
            Wat dan?
            Omdat ik ondertussen beroepsmatig al heel wat ervaring heb met Politierechters, en ze een dergelijk opgedisd verhaal niet goed verteren. Bovendien is liegen op een rechtbank geen goed idee.

Een fout toegeven en spijt betuigen brengt je trouwens al een heel eind, geloof me.

Trouwens, een politieman/vrouw doet een vaststelling, dit is alles wat zintuigelijk wordt waargenomen. De door u gedane uitspraak kan je dus moeilijk ontkennen, en op dat ogenblik begin je al te liegen voor een rechter. Bovendien zal het andere verhaaltje dat je naar voren brengt weggelachen worden, denk je nu echt dat men de reden daarvoor niet zal doorzien. Een politierechter is wel wat meer gewoon hoor
            Last edited by ; 02/09/2009, 20:14.

Comment

Omdat ik ondertussen beroepsmatig al heel wat ervaring heb met Politierechters, en ze een dergelijk opgedisd verhaal niet goed verteren. Bovendien is liegen op een rechtbank geen goed idee.

Een fout toegeven en spijt betuigen brengt je trouwens al een heel eind, geloof me.
              Wie zegt dat dat een opgedist verhaal is? Kan even goed de waarheid zijn!
              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• als we ervan uitgaan dat flikken liegen bestaat de rechtstaat niet meer, en das een ramp

99% van de allochtonen hebben geen vertrouwen in de politie

onderzoek van de gva (?)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                  Gisteren in de wegenwerken te Affligem ... Er was een Alfa 159 met corpulente besnorde veertiger achter het stuur; die continu zat te zigzaggen en te slalommen in het verkeer; wat uiteraard niets uithaalt in die situatie.

Ik rijd op het meest rechtse vak, en wil een vakje opschuiven naar links, om een vrachtwagen voorbij te gaan. Ik zag dat die Alfa sneller aan kwam; maar het was geen enkel probleem om nog in te voegen zonder die persoon te hinderen. Ik schuif dus een vak op; en een paar seconden later komt mr. Alfa in mijn gat rijden; met phares, toeterend en ondertussen wild gesticulerend.

Ik besteed er geen aandacht aan en wanneer ik de vrachtwagen voorbij ben, ga ik netjes terug naar rechts en met een overdreven gebaar maak ik hem duidelijk dat de weg terug vrij is Dat schoot blijkbaar in een verkeerd keelgat; want hij vond er niets beter op dan schijnbewegingen te maken; alsof hij mij wilde rammen. Zeer fascinerend.
                  Vervolgens ging hij voor me rijden en stampte herhaaldelijk op zijn rem. Wanneer ik terug een vak naar links ging om niet meer achter hem te rijden; zwalpt hij onmiddellijk ook naar links; hup, terug op zijn rem ... Achterlijken type.

Als Mr. Alfa dit leest: volgende keer dat ik je nummerplaat in mijn achteruitkijkspiegel zie komen; zal ik ook eens mijn rem induwen
                  Ik ben ook al zo'n figuren tegengekomen.
                  Wat ik me afvraag...heeft het dan eigenlijk zin om de 101 te bellen?
                  Stel nog dat ze moeite doen en hem kunnen onderscheppen, staande houden, etc.
                  dan is het nog uw woord tegen zijn woord (en vind maar eens getuigen...)
                  2021 Taycan 4S
                  2021 Lexus UX250h

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                      als we ervan uitgaan dat flikken liegen bestaat de rechtstaat niet meer, en das een ramp

onderzoek van de gva (?)
                      99% van de politie heeft ook geen vertrouwen in de allochtonen

los daarvan en zwaar off-topic:
                      De rechtstaat is een illusie (kan hiervan tig voorbeelden geven)
                      2021 Taycan 4S
                      2021 Lexus UX250h

Comment

als we ervan uitgaan dat flikken liegen bestaat de rechtstaat niet meer, en das een ramp

onderzoek van de gva (?)
                        Ik heb ook geen vetrouwen in de politie, als ge ziet wat velen van hen uitsteken

Comment

• de polies kan niet alles oplossen

Comment

de polies kan niet alles oplossen
                            Dat zeg ik niet.
                            Maar ze maken meer problemen dan er zijn, of verergeren zaken eerder dan ze op te lossen!

Ook heb velen geen besef van wat de verkeersregels zijn, voorrang van rechts is zoiets wat velen niet kennen.

Comment

• Wat er overschiet van de Antwerpse steenweg, heb daar vandaag zelf gereden. (Wou dat altijd al eens doen)
                              Hatelijk gewoon, constant 70rijden...

Comment

• Daarnet omstreeks 17:35u van Nederland naar Antwerpen op de A12 ter hoogte van den Indaver een politiewagen van de zone Antwerpen ... ik rij daar aan 125 per uur voorbij kijk naar rechts en zie dien gast aan 't stuur gewoon met de gsm in zijn hand bellen.

Dat moet dan het goeie voorbeeld geven en andere mensen die met hun GSM bellen bekeuringen geven ?

Comment

• hatelijk, zolang ge zelf maar beseft dat het ni goe is, bellen in de auto

Comment

• Ik dacht nog te zwaaien met mijn GSM en dan naar die gast te wijzen en nee met het vingertje te doen. Maar voor hetzelfde geld hebt ge dan een boete voor "roekeloos rijgedrag" ofzo, terwijl daar niks van aan is. Anyway, kunt niks doen tegen 't woord van ne poliiiiiiieeeeeeeeees.

Comment

• allemaal blabla, doe zelf wat correct is en laat de anderen begaan, ook al zijn ze zelf agent.

Heb zo vandaag enorm genoten van een leuke agenten-actie:

Tijdelijke verkeerslichten wegens heraanleggen van de toplaag op een gewone weg. Dus alles op 1 vak en redelijk wat file.
                                      We vertrekken, 't is bijna aan ons en de tijdelijke verkeerslichten springen op oranje. Er rijden nog 3 door oranje en 2 door rood. Ik stop, ik ben de derde.
                                      Ineens komt uit een zijweg een verscholen zwaantje en rijdt achter deze 2 roodrijders aan
                                      Wanneer het voor mij weer groen is zie ik voorbij de werken die 2 mooi staan wachten bij de motard.

Is dat erg, door 't rood rijden? Ik vind van wel. Of het nu aan werken is of of het nu aan een verkeerslicht is.
                                      These are the rules...

En ja, die motard zal gerust ook wel een stuk gas bijgeven als hij daar de zondag passeert en snel naar huppeldepup wil en 't springt op oranje. Maakt allemaal niet uit vind ik.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Aangezien de meeste rechters er al vanuit gaan dat je liegt als je voor hen staat, kan je best een geloofwaardig verhaal verzinnen. Aangezien de Bende Van Koekelberg op haar woord wordt geloofd door alles en iedereen in justitie (ons kent ons, nietwaar) zorg je best ervoor dat je zo ver mogelijk van onze blauwe vrienden weg blijft. Vriendelijk glimlachen en netjes binnen de lijntjes en niet te hard wegrijden.

Comment

• Als ge met uw BMW niet harder dan 100 durft in de gietende regen, blijf dan weg van het linkerbaanvak aub, vriendelijk dank.

Comment

Working...
                                          X