Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Gisteren een kutmongool tegengekomen die aan de flitspaal op de E19 in Rumst plots alles dichtgooide van net onder de 120 op de teller naar < 70, waardoor ik ook vol in de remmen moest. Nog een geluk dat die bestelwagen achter mij ook nog tijdig kon remmen.
Voor de werken heb ik ook zoiets voorgehad op de E19: een Saab bestuurder die voor een flitspaal alles toegooide van 120 naar ongeveer 65-70
Mensen die in uw dode hoek zitten. Heb de afgelopen maand bijna 2 keer prijs gehad met de range... elke keer iemand die in m'n dode hoek hangt/ nadert en als ik van rijvak wil verwisselen zo snel mogelijk gas geeft om me voor te zijn.
ergernis van de dag.
mensen die er als de kippen bij zijn om je op spelfouten te wijzen, maar eigenlijk voor de rest geen nuttige informatie kunnen posten.
Mensen die in uw dode hoek zitten. Heb de afgelopen maand bijna 2 keer prijs gehad met de range... elke keer iemand die in m'n dode hoek hangt/ nadert en als ik van rijvak wil verwisselen zo snel mogelijk gas geeft om me voor te zijn.
yups, en alst kan liefst van die mensen die zo in dien dode hoek blijven hangen he.
en dan nog van hun oren durve maken als ge dan toch ineens van rijbaan verandert.
Ik erger mij aan al die mensen die gewoon 70km/u blijven bollen op de Mechelsesteenweg tussen Lier en Duffel ook wanneer je daar het bord passeert waarbij 70km/u is doorstreept. Vroeger kon ik mij daar al aan ergeren maar ik begrijp dat niet iedereen voldoende wakker is om door te hebben dat je 90 mag als de 70km/u borden plots niet meer herhaald worden, maar met die nieuwe signalering is er echt geen enkele reden meer om als een hersenloze idioot overal 70 te blijven bollen en toch: echt iedereen doet het.
Aan de persoon die ik waarschijnlijk een ergernis heb bezorgd in Wemmel door hem/haar de pas af te snijden: mijn excuses. Ik weet niet waar je plots vandaan kwam want een halve seconde voor ik de baan opreed was deze nog volledig vrij.
Het is niet verboden, maar dat maakt het niet minder dwaas imho. Ik zie eigenlijk niet in waarom je met standlichten zou rondrijden...
Als je zichtbaar wil zijn voor iedereen en zelf meer wil zien, gebruik je dimlichten.
Het is schijnbaar een virus bij de oude Audi chauffeurs (oud met betrekking tot de wagen natuurlijk) om ook wat te willen opvallen door hun standlichten aan te zetten gedurende de dag want gisteren ben ik er nog zo eentje tegengekomen, het was ne gewone deze keer, dus geen break. (Spijtig genoeg voor die gast ook zonder angel eyes daarom dus standlichten).
yups, en alst kan liefst van die mensen die zo in dien dode hoek blijven hangen he.
en dan nog van hun oren durve maken als ge dan toch ineens van rijbaan verandert.
mja, ze hebbe me ook al is gezegd dat er van duffel naar lier een 90 bord niet staat. vergeten te plaatsen ofzoiets.
Wanneer er buiten de bebouwde kom geen bord staat mag men 90 rijden en 120 op een rijbaan waar in beide richtingen twee rijstroken beschikbaar zijn en de twee rijrichtingen gescheiden zijn door een middenberm.
Comment