Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten(Ik heb evenwel mijn twijfels over de functionaliteit/veiligheid van zulke breinaalden als dakstijl?).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenleren ze niet meer van over de schouder te kijken
ik heb wel degelijk een hoek waar ik niets zie door mijn achteruitrijspiegels, en ook niets door mijn raam.
ik denk dat het daarom ook dode hoek noemt , denk je niet ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenleren ze niet meer van over de schouder te kijken
als je genoeg het verkeer in de gaten houdt, en als je dodehoekspiegels hebt, en als je spiegels deftig staan, dan is het zinloos om achterom te kijken
Kijk je toch achterom, is minstens een van vorige voorwaarden niet ok.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
blijkbaar toch niet he nikske, zie hierboven
en op de spiegels van de 124 moet ik niet vertrouwen
ff gekeken, ik heb geen dodehoek als ik over de schouder kijk, de vw caddy van het werk heeft een beer van een dode-hoek, maar das een gesloten cammionnete
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenIk vraag me af wrm men afgestapt is van het princiepe de spiegels op de capeau te plaatsen, zou toch niks dan voordelen hebben...
Een spiegel halverwege de voorvleugel, die hetzelfde bereik toont als ene ter hoogte van de zijruit/A-zuil, zou een halve m² groot moeten zijn bijna...
Comment
-
Schouderkijken.
Ik dacht ook dat dat onzin was, totdat ik eens een keertje iemand niet had gezien die op de linker rijstrook naast me reed.
Sindsdien kijk ik terug over m'n schouders, of alleszins even een blik naar links of rechts. Zelfs met dodehoekspiegels kan er nl. tijdens druk verkeer altijd wel een motorrijder doorheen je dode hoek glippen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenSchouderkijken.
Ik dacht ook dat dat onzin was, totdat ik eens een keertje iemand niet had gezien die op de linker rijstrook naast me reed.
Sindsdien kijk ik terug over m'n schouders, of alleszins even een blik naar links of rechts. Zelfs met dodehoekspiegels kan er nl. tijdens druk verkeer altijd wel een motorrijder doorheen je dode hoek glippen.
een keertje iemand niet gezien en retehard verschoten, sindsdien kijk ik altijd over mn schouder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichtendito!
een keertje iemand niet gezien en retehard verschoten, sindsdien kijk ik altijd over mn schouder
Fuck da was close
Comment
-
kan jij je auto is ff keren en in de goeie richting plaatsen, dank bij voorbaat.
Comment
-
Het is een straat met verkeer in twee richtingen, er zijn enkele parkeerplaatsen aan de linkerkant van de baan en ik parkeer me langs die kant. Dat omwille van het feit dat er nergens in omstreken daarvan een andere parkeerplaats is (dat ze eerst eens zorgen voor voldoende parkeerplaats rondom een station).
Ze beboeten mij niet omdat mijn parkeertijd verstreken is, nee, ze beboeten mij omdat ik aan de verkeerde kant van de baan sta geparkeerd terwijl ik absoluut geen idee heb van de ratio legis achter deze regel?!
Ale kom, als jij niet vindt dat dat tijd verlullen is. Dat ze wat boeven gaan pakken ofzo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichtenratio legis
Ik zie soms mensen proberen uit hun parkeerplaats te geraken, en dan lastig zijn als mensen agressief reageren als ze al voor de helft op de doorgaande weg staan maar nog altijd voorrangsplichtig zijn.
En vergeet het risico voor fietsers niet die vaak kortbij geparkeerde voertuigen fietsen, en plots geconfronteerd kunnen worden door een automobilist die zijn parkeerplaats wil verlaten maar geen aankomend verkeer kan zien.
True, er zijn grotere problemen dan het in tegenrichting parkeren... Maar de keerzijde van de medaille (zie Brussel) werkt ook niet (tripleren, dubbel parkeren, busstrook/spookrijden, roodlichtnegatie, fietspadnegatie, voorrangsnegatie, ...)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIk kijk altijd over mijn schouder bij het van rijvak veranderen.
Of je kan een Volvo met BLIS kopen natuurlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenhoe zit het in de rijschool, wordt dat nog aangeleerd, schouderkijken, of gaan ze er idd van uit dat je met moderne spiegels haast geen dode hoek nog hebt ?
Oorspronkelijk geplaatst door ksirk Bekijk BerichtenOf je kan een Volvo met BLIS kopen natuurlijk
Comment
Comment