Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Sorry, het was Duffel, niet Kontich. Vind het allemaal een erg ongezellige streek om te rijden, maar het is tenminste niet Mortsel .

Comment

• Ik mag niet klagen over gisteren: 7:20 vertrokken in Massenhoven en 7:55 stond ik in Deurne (Luchthaven). Mijn vriendin daarentegen: 7:10 vertrokken in Massenhoven en was om 8:50 in Borgerhout. Ik ben binnendoor gereden (Broechem, Ranst, Wommelgem, Borsbeek), zij heeft de E313 genomen (en me niet gewaarschuwd trouwens).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
        Sorry, het was Duffel, niet Kontich. Vind het allemaal een erg ongezellige streek om te rijden, maar het is tenminste niet Mortsel .
        Geen haar op mijn hoofd dat er aan denkt om na 7u nog Mortsel te proberen hoor ... maar rond 6u30 viel het nog goed mee.
        AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ro80 Bekijk Berichten
          Mensen die het verkeersreglement niet kennen, dus geachte mevrouw, in uw monovolumer, wanneer ik al 500 gereden heb in een moeilijke doorgang ( plaats voor één wagen) en u nog maar 100 meter, niet meewarend van neen schudden, de volgende keer rij ik niet meer achteruit, maar blijf ik staan en u rijdt achteruit!!!!
          Ik heb vorige zomer net hetzelfde voorgehad maar met een landbouwvoertuig (in de volksmond nen trakteur):

Ik rijd in een stuk landweg waar maar plaats is voor 1 voertuig, de traktor ziet me al van ver aankomen en waar hij dan rijdt is er plaats & ruimte genoeg om met 2 voertuigen te rijden. Hij wacht echter niet maar komt recht op me afgereden, zodat we op'n bepaald moment beide strop zitten en hij vies aan't kijken is vanuit zijn hoge ivoren troon. Ik doe teken dat ik niet zomaar aan de kant kan, en hij zegt dat ik achteruit moet rijden, terwijl hij met enorm gemak op het naastliggende veld kon oprijden met zijn banden met gigaprofiel. Ik ben als een stomme aap achteruit gereden, want als je zo een of andere joekel van'n Mercedes-traktor voor je hebt staan ben je lichtjes onder de indruk.
          De volgende keer zal hij mij niet meer hebben, denk ik dan.

Nog een ambetanterik vanmorgen: dat je bang bent van snelheid en op een autostrade geen 120 maar 100 wil rijden kan ik ergens nog wel inkomen (alhoewel, neem dan eerder de secundaire baan), maar als je in een zone 30 dan ook plots 10km/h begint te rijden, dat gaat er gewoon LOS over. Spijtig dat je op zo'n moment niks kan ondernemen. Inhalen is immers uit den boze, wegens gevaar voor loslopende kinderen.

Comment

• Vanochtend een kalf die achter een vrachtwagen de oprit nam. Ik nam rustig mijn tijd en liet de mensen door die van eerste naar tweede gingen. Schiet die klote polo wel niet onmiddellijk naar tweede. Aan 70 ofzo. Goed dat ik afstand hield dat ik nog rustig kon remmen. Die twee voertuigen voor mij waren met piepend geluid.

Comment

• Gisteren reden we met de fiets op een 3m brede betonbaan ergens tussen de velden, geen "verkavelingsbaan" hoor , en van ver zie ik een zware vrachtwagen op de linkerkant van de baan staan, met zijn voorste naar ons gericht, toen we naderbij (op zo'n goeie 100 m) kwamen vertrok die en kwam onze richting uit, waar er plaats genoeg was voor hem om opzij te gaan, lag zo'n kleine meter steengruis langs zijn rechterkant, vertikte hij het toch om te stoppen en reed nog 10 meter verder, tot waar er allerhande struikgewas stond op de rechterkant en hij dus niet meer kon "aftrekken", die gast wou ons precies verplichten om van de baan te gaan voor hem en door het steengruis, dat ook rechts lag, te gaan crossen. Ben dan gewoon voor hem gestopt en heb mijn vrouw laten doorrijden waarna ik ook langs de 30-40 cm plaats naast de vrachtwagen doorgereden ben. Hij zag ons toch ook van ver afkomen ? Waarom bleef hij dan niet wachten tot we gepasseerd waren ? En als hij toch moest vertrekken, waarom wacht hij dan niet waar hij ne meter extra had om opzij te gaan ? Neen, hij wou zo wat "dringen" om ons opzij te dwingen. Waarschijnlijk zal hij gedacht hebben van : Ik moeten werken en die twee op hun gemak met de fiets uitrijden, het zal hier ne keer niet waar zijn ...... (Of anders heb ik sterke twijfels aangaande die chauffeur zijn vermogen om een situatie te overzien).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten
                Ik mag niet klagen over gisteren: 7:20 vertrokken in Massenhoven en 7:55 stond ik in Deurne (Luchthaven). Mijn vriendin daarentegen: 7:10 vertrokken in Massenhoven en was om 8:50 in Borgerhout. Ik ben binnendoor gereden (Broechem, Ranst, Wommelgem, Borsbeek), zij heeft de E313 genomen (en me niet gewaarschuwd trouwens).
                Daar zou ik mij aan ergeren!

Comment

• Ik heb me derjuist(05:00 - 06:00) weer op laten jutten door die Johnny's met hun nageplaatste xenons...
                  Als die achter me rijden, kan dat geen kwaad, spiegels blinderen, maar als die mij kruisen

Nu mijn vorige wagen van '96 had al zo'n draaiknopje om de lichten op de grond te richten of vooruit... Dus zou ik alle johnny's met hun gepimpte mobielen willen vragen indien hun lichten niet automatisch afstellen, stel die dan zelf richting de grond in...

Dank bij voorbaat...

Comment

• je hebt daar idd gelijk in. Ik heb zelf ook aftermarket xenon steken maar heb die iets lager laten afstellen dan ze normaal staan, anders verblinden ze iets te snel.
                    Nu heeft er niemand meer op mij geflikkerd en ben ik ook gelukkiger want heb niet graag dat ik mensen stoor met mijn lichten...
                    en neen, ik ben geen sjonnie. Vorige auto had ook xenon en mijn huidige niet en kon maar niet wennen aan de gewone halogeen lampen (rij veel in de boerenbuiten zonder straatverlichting)
                    Last edited by ; 17/09/2009, 10:21.

Comment

• Ik zou niet meer zonder xenon kunnen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                        Ik zou niet meer zonder xenon kunnen
                        Ik ook niet... Maar hem moet wel OEM en adaptief zijn...

Comment

• lol, deze ochtend in Tongeren, echt een marginaal geval: een BMW E30, mistlichten aan, ledstrips onder de koplampen, ook aan, geen enkel van de koplampen aan, blauwe sproeierlampjes op de kapo, tribals tot op z'n dak .... en 't was file en ik dwong een klein beetje m'n plaats af (was ondertussen weer rood en stond midden op het kruispunt). Man, die schoot daar in een colère, en gebaren en al, wahahaha, ik had echt weer compassie. Meneer kwam ook eens buiten ze, ik had tegen 9:00 al 210 km achter m'n kiezen, hij 2 ofzo en wou me eens de les spellen

2015 Volvo V60 D2 aut.
                          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Daarstraks op de kleine ring in Brussel ook ene die flipte, maar den deze was een behaarde expat met zijn gillende vrouw die zijn rijgedrag maar niks vond . Waarom ie zo deed weet ik niet, want even later kon ik 'm zo voorbij

Comment

• LEDjes op oudere modellen, hoe belachelijk.Dit hoort waarschijnlijk in een ander topic thuis:" john,johnny,johnnest" Maar het werkt wel serieus op mijn zenuwen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                              truth is in the eye of the beholder

Comment

• Tijdje terug kwam ik een recente BMW tegen met daytime angeleyes én aftermarket LED strips

Comment

• straks ook een redelijk recente cl350 of cl500 met zo'n ledstrip in de bumper
                                  Database error.
                                  The database has encountered a problem.

Comment

• Knapste tot nu toe vond ik een Opel Corsa A met 4 ledstrips
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• das geen ergernis maar een grote smile

mensen die erover gaan is fantastisch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                        das geen ergernis maar een grote smile

mensen die erover gaan is fantastisch
                                        Het strafste wat ik zo ooit gezien heb is een Audi 80 met single frame grille. Het leek nét echt.
                                        AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ro80 Bekijk Berichten
                                          Mensen die het verkeersreglement niet kennen, dus geachte mevrouw, in uw monovolumer, wanneer ik al 500 gereden heb in een moeilijke doorgang ( plaats voor één wagen) en u nog maar 100 meter, niet meewarend van neen schudden, de volgende keer rij ik niet meer achteruit, maar blijf ik staan en u rijdt achteruit!!!!
                                          De laatste keer dat ik dat meegemaakt heb, begon ik m'n krant te lezen.
                                          AutoMinded.be

Comment

Working...
                                          X