Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk Berichten
    De laatste keer dat ik dat meegemaakt heb, begon ik m'n krant te lezen.
    Krant lag thuis, en nieuwe Humo was nog niet uit
    Is wel een goed idee!!!!
    truth is in the eye of the beholder

Comment

• Vandaag:
      Cruise op 125, op derde vak, en op 't tweede een stel madammen in een berlingo. Ik was ze aan 't voorbijgaan met miniem snelheidsverschil.
      Er komt enen vanop het derde af en nadert ook stilletjes. Ik geef geen gas bij, hij lijkt me niet gehaast.
      Madam op 't tweede wel
      Daardoor zit die achter mij gevangen. (madam bleef naast mij en ging ineens zelfs ietske sneller).

Ik vertikte het om m'n cruise aan te passen... Ik heb dan m'n pinker uitgestoken naar rechts
      Dat vrouwmens panikeerde ineens Ze remde redelijk ...
      Stomme koebeeste!
      En dan zo verwonderd praten tegen elkaar....

Verder nog heel veel gezien maar me niet in geërgerd, 't zou anders niet ontspannen meer geweest zijn, die 5u in de auto

2015 Volvo V60 D2 aut.
      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• overkomt me elke dag, mensen zonder cc die hun snelheid ni houden

Comment

• Zo vervelend hè. Maak ik ook dagelijks mee. Gisteren haalde een of ander grietje me in met een Frod Fiesta. Redelijk gezwind, voegt voor mij in, nog geen 10 seconden later hing ik alweer langs haar omdat ze haar gas loste.

Welkom in de wondere wereld van CC!
          Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• ik maak het al jaren mee, maar 't wordt wel erger met 't jaar...
            Het valt echt op: mensen kunnen niet constant meer rijden. En wat mij ook opvalt: sommigen staren zo maar voor hen uit en weten niet eens dat ze voorbijgestoken worden...
            Want zeg nu zelf; als je ziet dat je voorbijgestoken gaat worden, dan let je daar dan toch extra op? Of denken die dan allemaal dat zij constant rijden en ik niet?

Vanmorgen op de E40 naar Luik: idem voor een ML en een Jag XJ. Die hebben toch cc???? En dat op een bijna lege autostrade .... Die gebruiken dat waarschijnlijk alleen voor op reis te gaan ofzo

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• nu ik eraan denk; nog eentje:
              Ik zat op het eerste, op 't tweede een bomma met een - hoe kan het ook anders - een Golf. Ik kruip ervoor door tijdig m'n pinker uit te steken en dan op te schuiven... Derde is vrij, maar mete knippert met haar pharen...
              Daar word ik triest van

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Vandaag ook nog een dikke vinger gehad van een oude sok van +- 80 jaar met een oude BMW 7
                Ik was aan het rijden op de Bredabaan in Braschaat met de mcs. Toen ik stopte aan de lichten op het rechtervak kwam er links van mij dus die oude 7 staan met een nog veel oudere man als bestuurder. Het wordt groen en hij trekt redelijk door...ik vertrek ook maar blijf juist ter hoogte van zijn koffer hangen. Komt die zonder zijn richtingaanwijzer aan te zetten toch wel opzij zeker. Ik claxoneer en steek hem voorbij juist voor de volgende lichten en hij begint volop met zijn lichten te flashen, ik zet mij ernaast doe men raampje open en roep "hey gij moet niet pinken zeker".
                Hij antwoorde iets wat ik niet verstond(door zijn vals gebit denk ik) en steekt zijn middelvinger op naar mij. Op dat moment wordt het groen en rijden we terug door. Ik trek even goed door zodat ik een stuk voor ben en die begint wederom te flashen met zijn lichten. Volgende lichten komt hij terug naast mij staan en ik vraag of hij een probleem heeft. Mompeld nog iets en doet dan teken met de beide wijsvingers met een tussenspatie dat zo groot is als Gio zijn penis (5cm dus) en wijst naar mijn autoke en begint te lachen. Zo 2 maal heeft hij dat gedaan en is dan doorgereden.
                Eigenlijk moest ik hierom wel lachen dat zo'n oude zak dat lef heeft om zoiets te doen Moest dat iemand anders geweest zijn had ik mss mijn Bullock tegen zijn tanden geslagen.
                2014 Bmw 118d Estorill //M
                2000 Bmw 320d
                2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
                2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
                https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
                Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
                http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
                Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

• Paar weken hetzelfde meegemaakt op de snelweg in Duitsland, oude man ramt me bijna tegen de vangrail en steekt nadien ook nog z'n middelvinger op .

Comment

• Mensen die hun pinkers niet weten staan, de knop om de mistlichten aan te zetten weten ze dan wel weer instinctief staan...

Comment

• mensen die tegen de achterste poten van je stoel lopen als ze achter jou passeren.
                      Ik HAAT dat. En dat gebeurt net heel veel.
                      Zo lomp...

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragon Bekijk Berichten
                        Vandaag ook nog een dikke vinger gehad van een oude sok van +- 80 jaar met een oude BMW 7
                        Ik was aan het rijden op de Bredabaan in Braschaat met de mcs. Toen ik stopte aan de lichten op het rechtervak kwam er links van mij dus die oude 7 staan met een nog veel oudere man als bestuurder. Het wordt groen en hij trekt redelijk door...ik vertrek ook maar blijf juist ter hoogte van zijn koffer hangen. Komt die zonder zijn richtingaanwijzer aan te zetten toch wel opzij zeker. Ik claxoneer en steek hem voorbij juist voor de volgende lichten en hij begint volop met zijn lichten te flashen, ik zet mij ernaast doe men raampje open en roep "hey gij moet niet pinken zeker".
                        Hij antwoorde iets wat ik niet verstond(door zijn vals gebit denk ik) en steekt zijn middelvinger op naar mij. Op dat moment wordt het groen en rijden we terug door. Ik trek even goed door zodat ik een stuk voor ben en die begint wederom te flashen met zijn lichten. Volgende lichten komt hij terug naast mij staan en ik vraag of hij een probleem heeft. Mompeld nog iets en doet dan teken met de beide wijsvingers met een tussenspatie dat zo groot is als Gio zijn penis (5cm dus) en wijst naar mijn autoke en begint te lachen. Zo 2 maal heeft hij dat gedaan en is dan doorgereden.
                        Eigenlijk moest ik hierom wel lachen dat zo'n oude zak dat lef heeft om zoiets te doen Moest dat iemand anders geweest zijn had ik mss mijn Bullock tegen zijn tanden geslagen.
                        Twas koning Albert toch nie?
                        2012 Opel Astra ST Ecoflex
                        2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• Oude knarren of niet, ik zou dat toch niet zomaar laten passeren. Desnoods eens volgen tot aan huis ofzo. Ze hebben hun rijbewijs mogen afhalen zonder examen, zijn op het vlak van reflexen en zicht totaal ongeschikt voor het hedendaagse verkeer en dan nog eens van hun voeten durven maken. Jawadde.
                          2.0 JTDm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
                            Oude knarren of niet, ik zou dat toch niet zomaar laten passeren. Desnoods eens volgen tot aan huis ofzo. Ze hebben hun rijbewijs mogen afhalen zonder examen, zijn op het vlak van reflexen en zicht totaal ongeschikt voor het hedendaagse verkeer en dan nog eens van hun voeten durven maken. Jawadde.
                            En wat ga je daarmee bereiken, juist, dat ze zich nog onveiliger gaan gedragen in 't verkeer omdat ze bang zijn om gevolgd te worden.

Los daarvan, ik begrijp de ergernis en heb mezelf er ook al talloze malen aan gestoord.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
                              En wat ga je daarmee bereiken, juist, dat ze zich nog onveiliger gaan gedragen in 't verkeer omdat ze bang zijn om gevolgd te worden.
                              Wie zo'n stoten uithaalt moet niet verbaasd zijn als hij gevolgd wordt.
                              2.0 JTDm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                                Mensen die hun pinkers niet weten staan, de knop om de mistlichten aan te zetten weten ze dan wel weer instinctief staan...
                                eh maar dat is tegenwoordig erg! het is terug ietwat duister tijdens de spitsuren en je ziet overal standlichten+mistlampen opduiken

Comment

• gisteren op E40 een bmw 5-reeks die iedereen de pas afsneed en soms gewoon op zn rem stampte.
                                  die ket was naar iedereen aan't wuiven waar hij dat bij deed
                                  volgens mij was die gast onder invloed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragon Bekijk Berichten
                                    Vandaag ook nog een dikke vinger gehad van een oude sok van +- 80 jaar met een oude BMW 7
                                    Die oude sokken toch. In de week in Brussel nog zo iets meegemaakt. Reed op een drukke baan (naam ken ik niet) waar ik van links moest invoegen. Ik moest wat verderop rechtsaf en zet mijn pinker op. De persoon in de oude Scénic op het rechter vak laat een plaatsje en ik voeg in. Blijkbaar tegen de zin van die man. Hij begint allemaal wilde gebaren te maken en ik geef hem een 'thumbs up' terug. Waarop hij prompt zijn dikke vinger toont. Knap! Ik had veel zin om uit te stappen, maar heb mij ingehouden. Marginaal!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke Bekijk Berichten
                                      Die oude sokken toch. In de week in Brussel nog zo iets meegemaakt. Reed op een drukke baan (naam ken ik niet) waar ik van links moest invoegen. Ik moest wat verderop rechtsaf en zet mijn pinker op. De persoon in de oude Scénic op het rechter vak laat een plaatsje en ik voeg in. Blijkbaar tegen de zin van die man. Hij begint allemaal wilde gebaren te maken en ik geef hem een 'thumbs up' terug. Waarop hij prompt zijn dikke vinger toont. Knap! Ik had veel zin om uit te stappen, maar heb mij ingehouden. Marginaal!
                                      Heh van de week heb ik in Brussel ook zo'n oude sok door het lint zien gaan. Aan het einde van de wetstraat heb je op een bepaald moment een extra voorsorteerstrook om naar links af te slaan. De meeste mensen rijden daar als volgt: wie voordien uiterst links reed, schuift op naar die extra voorsorteerstrook zodat wie op het tweede vak rijdt ook een strook naar links kan opschuiven om af te slaan. Die oude reed dus links, maar weigerde dus op te schuiven bij dat extra vak, en hij wilde ook niemand van rechts er tussen laten. Mijn voorligger geraakte er met wat gewring toch tussen waarop die oude volledig door het lint gaat. Hij heeft nog een kilometer lang claxonnerend, met de lichten flashend en bumperklevend achter die auto aangereden
                                      AutoMinded.be

Comment

• Ik haat zo van die mensen die tegen de stroom willen inzwemmen zonder duidelijke reden... Op de E40, aansluiting naar de E314 is het ook altijd plezier met volk dat urenlang op het rechtervak zit te plakken, maar wel op de uitvoegstrook op het linkervak wil rijden en het rechtervak vrij laten. Het is daar bijna de ongeschreven wet dat verkeer van het middenvak invoegt op het linkervak van de E314, met inachtname van verkeer op het rechtervak dat rechtdoor wil, maar ga toch vanop je rechter rijstrook geen volk rammen dat op de linker rijstrook wil invoegen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
                                          gisteren op E40 een bmw 5-reeks die iedereen de pas afsneed en soms gewoon op zn rem stampte.
                                          die ket was naar iedereen aan't wuiven waar hij dat bij deed
                                          volgens mij was die gast onder invloed
                                          hehehe, ik vrees dat ik die ook zien passeren heb. Echt degoutant.
                                          Zat er geen dame naast, rechts?

Hij stak een middenvakrijder op voorbij op 't eerste vak, en moest alles toesmijten omdat er enen van 't derde naar 't tweede ging juist op het moment dat hij weer naar 't tweede ging. Dan heb ik hem verder nog alles en iedereen zien ambeteren
                                          't Was een 530 dacht ik.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

Working...
                                          X