Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Daarstraks van hier naar Neerpelt gereden en terug ( ongeveer 280 km) op vijf uur

File op de Antwerpse ring en zowat heel de E313 30 km/u gereden vervolgens vanaf de E313 tot in Neerpelt op gewestwegen ook niets anders dan aanschuiven en dan moest ik nog terug en was het natuurlijk net hetzelfde.

Mensen die dat elke dag doen zijn ziek
    2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
      hehehe, ik vrees dat ik die ook zien passeren heb. Echt degoutant.
      Zat er geen dame naast, rechts?

Hij stak een middenvakrijder op voorbij op 't eerste vak, en moest alles toesmijten omdat er enen van 't derde naar 't tweede ging juist op het moment dat hij weer naar 't tweede ging. Dan heb ik hem verder nog alles en iedereen zien ambeteren
      't Was een 530 dacht ik.
      ja, dat was'm
      dan moet jij mij ook zien hebben passeren ik reed ofwel voor, ofwel achter die britten van een hondenkennel (zwart buske met zilveren viper strepen, ik reed in een zilvere lancer)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
        Daarstraks van hier naar Neerpelt gereden en terug ( ongeveer 280 km) op vijf uur

File op de Antwerpse ring en zowat heel de E313 30 km/u gereden vervolgens vanaf de E313 tot in Neerpelt op gewestwegen ook niets anders dan aanschuiven en dan moest ik nog terug en was het natuurlijk net hetzelfde.

Mensen die dat elke dag doen zijn ziek
        Ja, gisteren was het weer erg. Tussen Ranst en Antwerpen-Oost heb ik meer dan 35 minuten over gedaan en dat voor een namiddag.

Ik heb niet vaak een ergernis in het verkeer maar vandaag die zot in zijn A6 die 5x maal probeerde om langs rechts in te halen ... Hoe die zijn rijbewijs gehaald heeft is mij een raadsel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
          ja, dat was'm
          dan moet jij mij ook zien hebben passeren ik reed ofwel voor, ofwel achter die britten van een hondenkennel (zwart buske met zilveren viper strepen, ik reed in een zilvere lancer)
          Dat was echt een gek. Ik liet hem maar...
          Ik heb wel getwijfeld hem efkes te volgen, uit nieuwsgierigheid wat hij nog allemaal ging uitspoken, maar ik reed mooi 125, hij meestal sneller (140 schat ik).

Die kenneldinges zegt me wel vaag iets. De Lancer niet, hoewel ze mij wel meestal opvallen, de nieuwe Lancers
          Ik reed tussen Aalter en Nevele toen ik hem zag passeren (Volvo V70, zandbeige)

2015 Volvo V60 D2 aut.
          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BeFour Bekijk Berichten
            Ik heb niet vaak een ergernis in het verkeer maar vandaag die zot in zijn A6 die 5x maal probeerde om langs rechts in te halen ... Hoe die zijn rijbewijs gehaald heeft is mij een raadsel.
            Mss reed je onnodig links?

Comment

• tegen 121 rijdt je nooit onnodig links

Comment

• hier gaan we weer....

de wet zegt: UITERST RECHTS HOUDEN.

Dit is niet gekoppeld aan gedrag van anderen.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                  tegen 121 rijdt je nooit onnodig links
                  *peut* wrong answer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                    Mss reed je onnodig links?
                    Ik reed 120-125 en op het rechtervak reed men maar 90-100. Je kan al raden op welke expressweg/autosnelweg het was.

Tussen de auto's op het rechtervak was er telkens maar 10-15 meter plaats maar in verhouding met de snelheid is dat nogal lastig. Ik ga niet even opzij en alles dichtgooien omdat hij sneller wil rijden. Die probeerde dan altijd langs rechts in te halen maar die mocht dan zelf alles dicht gooien omdat zijn voorganger maar 90-100 reed.

Toen ik voorbij die rij was van 90-100 rijders, ben ik naar rechts gegaan. Hij heeft mij dan ingehaald en iets verderop begon hij hetzelfde te doen met andere automobilisten. De bestuurder was zo bezig met zijn voorgangers dat hij vergat dat er nog een Range achter hem reed waarmee hij bijna een ongeval had.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BeFour Bekijk Berichten
                      Ik reed 120-125 en op het rechtervak reed men maar 90-100. Je kan al raden op welke expressweg/autosnelweg het was.

Tussen de auto's op het rechtervak was er telkens maar 10-15 meter plaats maar in verhouding met de snelheid is dat nogal lastig. Ik ga niet even opzij en alles dichtgooien omdat hij sneller wil rijden. Die probeerde dan altijd langs rechts in te halen maar die mocht dan zelf alles dicht gooien omdat zijn voorganger maar 90-100 reed.

Toen ik voorbij die rij was van 90-100 rijders, ben ik naar rechts gegaan. Hij heeft mij dan ingehaald en iets verderop begon hij hetzelfde te doen met andere automobilisten. De bestuurder was zo bezig met zijn voorgangers dat hij vergat dat er nog een Range achter hem reed waarmee hij bijna een ongeval had.
                      Je hebt jezelf helemaal niets te verwijten

Comment

• Gisteren eene vrachtwagen die ineens voor mij in vloog van op de parkeerstrook langs de weg (op de N80 in Sint-Truiden), zonder gebruik van pinker
                        Goed dat ik net voor eenen anderen auto in nog kon uitwijken naar het tweede rijvak in mijn richting.
                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Niet echt een regernis, eerder iets dat ik nogal vreemd vond

Gisteren was het in Sint-Truiden discoshopping, en Delorge stond daar met een "autoshow" (3 VW's, 3 Audi's, 3 Seats en 3 Skoda's)

Gisteren avond pm 22h toen het gedaan was vertrokken ze met 5 auto's tegelijk terug naar de garage, klein detail, enkel de eerste en de laatste wagen hadden nummerplaten, de andere 3 niet
                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Ergernis van de dag: mensen die hun mistlicht opzetten ook al kan je nog dik 500 meter ver zien, of erger nog: mensen die het in de file laten aanstaan.
                            AutoMinded.be

Comment

• mensen die denken dat hun mistlichten hun dimlichten zijn. en dus alleen stand + mistlichten opzetten.

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                              Niet echt een regernis, eerder iets dat ik nogal vreemd vond

Gisteren was het in Sint-Truiden discoshopping, en Delorge stond daar met een "autoshow" (3 VW's, 3 Audi's, 3 Seats en 3 Skoda's)

Gisteren avond pm 22h toen het gedaan was vertrokken ze met 5 auto's tegelijk terug naar de garage, klein detail, enkel de eerste en de laatste wagen hadden nummerplaten, de andere 3 niet
                              hopen voor die mannen dat ze kunnen aantonen dat het om een konvooi ging ofzo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
                                hopen voor die mannen dat ze kunnen aantonen dat het om een konvooi ging ofzo.
                                En dan mag dat of zo?
                                AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
                                  Ergernis van de dag: mensen die hun mistlicht opzetten ook al kan je nog dik 500 meter ver zien, of erger nog: mensen die het in de file laten aanstaan.
                                  bedoel je achtermistlicht?

dan geef ik u gelijk
                                  ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                                    hier gaan we weer....

de wet zegt: UITERST RECHTS HOUDEN.

Dit is niet gekoppeld aan gedrag van anderen.
                                    Bij mij is rechts inhalen een vaste gewoonte geworden. Ik zeg het openlijk tegen iedereen

En soms speel ik het spelletje zelf. Ik ga 100 km/u rijden op de linkerrijstrook maar dan worden zij ook furieus hoor. Als ik vind dat het weldra is, gas ik dan door tot de snelheid die ik wil.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                                      bedoel je achtermistlicht?

dan geef ik u gelijk
                                      ...
                                      Inderdaad, het achtermistlicht stoort me. De mistlichten vooraan, daar heb ik geen last van, al vraag ik me wel af wat het nut is als er geen zware mist hangt. Beetje stoer overkomen zeker?
                                      AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                                        Bij mij is rechts inhalen een vaste gewoonte geworden. Ik zeg het openlijk tegen iedereen

En soms speel ik het spelletje zelf. Ik ga 100 km/u rijden op de linkerrijstrook maar dan worden zij ook furieus hoor. Als ik vind dat het weldra is, gas ik dan door tot de snelheid die ik wil.
                                        ik ben die fase al lang voorbij

Ik steek nog rechts voorbij als ik niet veilig genoeg van het eerste naar het derde en terug naar het eerste kan geraken. Laat ze me dan maar eens bekeuren.
                                        Maar tekens doen enz doe ik al lang niet meer. Ik let alleen goed op dat ze niet ineens toch naar rechts gaan.
                                        In de andere gevallen ga ik langs links voorbij en hoop dat ze door mijn grote slalom door hebben dat ze storen. Meestal niet dus
                                        Maar aangezien ik er niet ben om de wereld te verander op het middenvak, en mocht dit toch zo zijn het toch niet zou lukken met de legale middelen die voorhanden zijn, laat ik ze maar allemaal doen in hun stomheid.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
                                          Ergernis van de dag: mensen die hun mistlicht opzetten ook al kan je nog dik 500 meter ver zien, of erger nog: mensen die het in de file laten aanstaan.
                                          snap dat ook niet, er hangt een pritske mist en t'is al van dat.
                                          als het nog eens goed regent is het toch ook weer van dat (vind ik trouwens nog erger dan, wordt alles troebel)

Comment

Working...
                                          X