Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
    snap dat ook niet, er hangt een pritske mist en t'is al van dat.
    als het nog eens goed regent is het toch ook weer van dat (vind ik trouwens nog erger dan, wordt alles troebel)
    De remlichten vallen ook veel minder op zo, dus 't is nog gevaarlijk ook.
    AutoMinded.be

Comment

• Ik heb mijn achtermistlicht vanmorgen ook gewoon laten aanstaan in de file.

Wat veel erger is, is dat er vrijdag nog altijd mensen rondrijden met hun mistlicht aan...
      Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk Berichten
        Ik heb mijn achtermistlicht vanmorgen ook gewoon laten aanstaan in de file.
        Why? Om je achterligger schele koppijn te geven?
        AutoMinded.be

Comment

• ja, als je het niet uitdoet uit nonchalanche totdaartoe, maar bewust

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
            Why? Om je achterligger schele koppijn te geven?
            Nee, zodat ik het niet zou vergeten weer aan te zetten wanneer de file voorbij was.

Maar je hebt gelijk. Je kan het beter uitzetten, is niets prettig aan.
            Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
              Bij mij is rechts inhalen een vaste gewoonte geworden. Ik zeg het openlijk tegen iedereen

En soms speel ik het spelletje zelf. Ik ga 100 km/u rijden op de linkerrijstrook maar dan worden zij ook furieus hoor. Als ik vind dat het weldra is, gas ik dan door tot de snelheid die ik wil.
              Waauw! Tof!
              AutoMinded.be

Comment

• ik reed met mijn voorste mistlampen aan. Had geen nut volgens mij .
                De achterste vond ik hier op de e403 soms wel nodig. Ge zag sommige auto's gewoon niet rijden, zelfs als ze hun achter mistlamp aanligt.
                In de file heb ik netjes mijn johny lichtjes uitgedaan

Comment

• ik heb op nog geen enkele auto nut ondervonden van mistlampen vooraan.
                  Esthetisch is een bumper mooier als ze erin zitten. Als ze branden ben je in de mist iets beter zichtbaar, maar daar stopt het voor mij.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                  2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• die spotjes in de bumper geven niet veel extra zicht, ook bij mijn sterremerk niet

maar die in de blokken bij oude benzen, sorry geven écht wel een pak extra licht
                    maar in de geburen waar ik meestal rij is de straatverlichting al meestal ruim voldoende

Comment

• awel, in m'n 940 zaten ze ook ingebouwd in de koplampunits (standaard). Raar maar waar, ook daar gaven die nog 't meeste licht. Lekker groot en rechthoekig, da's waarschijnlijk de truuk.
                      Alleen veel geknipper van tegenliggers die denken dat uw zwakke verstralers aanstaan, ook al waren ze perfect afgeregeld

2015 Volvo V60 D2 aut.
                      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Het geeft wel een bredere lichtstraal, wat soms wel gemakkelijk is op smalle boerebaantjes om de grachten te kunnen zien.

Maar zelf heb ik die voorste mistlichten nog maar 2 keer gebruikt ofzo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                          ik heb op nog geen enkele auto nut ondervonden van mistlampen vooraan.
                          Esthetisch is een bumper mooier als ze erin zitten. Als ze branden ben je in de mist iets beter zichtbaar, maar daar stopt het voor mij.
                          Voor mij helpen ze wel effectief. Ik heb ze vrijdagnacht nog nodig gehad. De plaatsing van de mistlampen in de bumper is een belangrijk aspect. De mijne staan niet zo mooi vind ik persoonlijk, maar ze zijn effectief.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                            ik heb op nog geen enkele auto nut ondervonden van mistlampen vooraan.
                            Ik ken maar 1 situatie waarin ze nut hebben, en dat is bij hele dichte mist op boerenwegels waar geen verlichting is.
                            In die vijf jaar dat ik rij heb ik ze nog nooit gemist (pun intended)
                            1963 Land Rover Series IIa
                            1994 Mercedes SL320
                            2015 Land Rover Discovery SDV6
                            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Ze staan zalig samen met mijn led's

Comment

• ergernis in het kwadraat voor velen

Comment

• mens-erger-je-niet
                                  het spel van voorbijsteken en voorbijgetsoken worden

Comment

• Ik ben ook niet zo voor die mistlampenhandel. Gisteren was er wel wat mist, maar je kon nog duidelijk verder dan 100m kijken. Ik heb eigenlijk nog maar 1 keer mee gemaakt dat dit niet het geval was. Ik gebruik dus maar heel zelden mijn mistlichten.

Comment

• Ergernis van vanmorgen: ik rij op de E19 op de linkerrijstrook aan zo'n 120km/h als ik in Mechelen aan die linkse oprit kom. Een trutje in een Corsa is de oprit aan het nemen aan zo'n 80-90km/h, en maakt geen aanstalten om te versnellen, ze heeft ook nog een dikke 200 meter oprit voor zich. Nu laat ik daar altijd ruimte voor invoegers, maar ik verdom het van in de remmen te duiken om er iemand tussen te laten die veel trager rijdt. De invoegers zijn nog altijd voorrangsplichtig en het is aan hen om de ruimte te vinden en hun snelheid aan te passen. Dat trutje in de Corsa dacht er duidelijk anders over, want ze moet per se voor mijn neus kunnen invoegen aan haar sukkelsnelheid terwijl er achter mij nog plaats zat was.
                                      AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
                                        Dat trutje in de Corsa dacht er duidelijk anders over, want ze moet per se voor mijn neus kunnen invoegen aan haar sukkelsnelheid terwijl er achter mij nog plaats zat was.
                                        Herkenbaar! En 't is al even vervelend om dan achter zo iemand de autosnelweg op te moeten rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                                          Herkenbaar! En 't is al even vervelend om dan achter zo iemand de autosnelweg op te moeten rijden.

nu dat is pas een ergernis.
                                          mensen die terwijl je erachter rijd, tegen 90 soms zelfs tegen 70 de snelweg gaan oprijden.

Comment

Working...
                                          X