Oorspronkelijk geplaatst door Timmie
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Ik geef gewoon gas bij en naargelang de oprit ga ik er op de oprit zelf links of rechts voorbij.
da's een overtreding; maar minder gevaarlijk dan aan 70 kmh op een autostrade te moeten invoegen. ongelooflijk dat sommige mensen dat niet door hebben ... je ziet soms mensen aan 30 per uur op een invoegstrook; met hun neus quasi tegen hun linkerbuitenspiegel gedrukt, badend in't zweet om op te rijden.
leer rijden verdomme!1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichtennu dat is pas een ergernis.
mensen die terwijl je erachter rijd, tegen 90 soms zelfs tegen 70 de snelweg gaan oprijden.
Ik durf dan wel eens haasje over te spelen op de oprit, over die witte lijnen die in driehoek op een punt uitlopen waar je de autosnelweg op mag . Moet je ook pk's voor hebben__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtenkom je echt meer en meer tegen vind ik, de laatste tijd.
Ik durf dan wel eens haasje over te spelen op de oprit, over die witte lijnen die in driehoek op een punt uitlopen waar je de autosnelweg op mag . Moet je ook pk's voor hebben
Comment
-
De laatste weken erger ik mij aan mensen die niet tegen hun verlies kunnen en dan maar langs rechts voorbijsteken of door het rood rijdend op het allerlaatste nippertje nog invoegen en mensen hun weg afsnijden... Linksrijders zijn uiteraard ook vreselijk. Of bompa's die op een tweevaksbaan een inhaalmanoeuvre willen maken en niet eens doorhebben dat er naast hun ook nog een auto rijdt! Vandaag twee keer meegemaakt, één keer bij mijzelf, waardoor ik bijna op een rij auto's reed die stonden te wachten om naar links te gaan, in een poging hem te ontwijken, en één keer zag ik het bij iemand anders...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenDe laatste weken erger ik mij aan mensen die niet tegen hun verlies kunnen en dan maar langs rechts voorbijsteken of door het rood rijdend op het allerlaatste nippertje nog invoegen en mensen hun weg afsnijden....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIk aan mensen die beginnen temmelen vanaf ze een kruispunt naderen, om dan het licht op oranje te zien springen en zelf er natuurlijk nog door rijden.
Happens all the time.
Vlak voor ik aan mijn werk aankom, moet ik over een kruispunt waarbij er afzonderlijke lichten zijn om af te slaan; en waar een flitspaal staat. Wanneer het licht op groen springt, is er net genoeg tijd voor drie à vier auto's om in te draaien, echt verschrikkelijk. Als er een bus of een vrachtwagen voor je staat is die hun achterkant nog niet voorbij de lichten wanneer het alweer rood is; om zot van te komen.
Hoeveel keer het al niet gebeurd is dat ik als tweede aan de lichten stond; maar dat die voor mij stond te dromen waardoor ik opníeuw voor het rood kom te staan ... aargh! 't is voor ongelukken van te doen ...1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichtenstaan ... aargh! 't is voor ongelukken van te doen ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
Happens all the time.
Vlak voor ik aan mijn werk aankom, moet ik over een kruispunt waarbij er afzonderlijke lichten zijn om af te slaan; en waar een flitspaal staat. Wanneer het licht op groen springt, is er net genoeg tijd voor drie à vier auto's om in te draaien, echt verschrikkelijk. Als er een bus of een vrachtwagen voor je staat is die hun achterkant nog niet voorbij de lichten wanneer het alweer rood is; om zot van te komen.
Hoeveel keer het al niet gebeurd is dat ik als tweede aan de lichten stond; maar dat die voor mij stond te dromen waardoor ik opníeuw voor het rood kom te staan ... aargh! 't is voor ongelukken van te doen ...
ergernis van de dag: alle lichten die op rood springen met een pak friet aan boord
Comment
-
Mensen met een aanhangwagen die het vertikken van hun verlichting aan te sluiten, of gewoon een aanhangwagen met kapotte lichten hebben. Derstraks achter een camionette waarvan de aanhangwagen zijn lichten kapot waren. En de lichten van de camionette zelf zag je ook niet branden met alle rommel dat er op stond. Daarna stond ik er naast aan de verkeerslichten, en zag ik dat zen lichten gewoon niet instaken .
Daar mogen ze van mij wat strenger gaan op controleren, want kan echt wel gevaarlijk zijn als je daar achter rijd..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk BerichtenVandaag was ik te gemakzuchtig om te ergeren.
Ergernis van de dag: nen blackie in een caddy-vw die wegens gebrek aan inzicht in het verkeer moet remmen omdat hij achter een camion zit en ik afkom op de volgende rijstrook. Had hij iets eerder zijn plaats opgeëist ging ik hem zeker doorgelaten hebben. Daarna zit hij op 't tweede in m'n gat te kotteren aan 140 ofzo, en als hij voorbij is, steek ik hem, na x minuten en met nog steeds dezelfde constante cruise-control-snelheid, voorbij aan 125. Dwoaz'n erpel!__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk BerichtenOp de ring van Lier hebt ge ook zo'n geweldig kruispunt, mijn hand staat zowiezo klaar op mijne claxon wanneer ik weet dat het groen gaat worden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenIk geef gewoon gas bij en naargelang de oprit ga ik er op de oprit zelf links of rechts voorbij.
da's een overtreding; maar minder gevaarlijk dan aan 70 kmh op een autostrade te moeten invoegen. ongelooflijk dat sommige mensen dat niet door hebben ... je ziet soms mensen aan 30 per uur op een invoegstrook; met hun neus quasi tegen hun linkerbuitenspiegel gedrukt, badend in't zweet om op te rijden.
leer rijden verdomme!
Maandag reed ik achter een bestelwagen die overal maximum de helft van de toegelaten snelheid reed. 't Was zo'n heel smal ~en hoog ding dat vervaarlijk ging overhangen bij elke bocht. Mijn advies: als je met zo'n ding niet normaal het verkeer kan volgen blijf dan gewoon thuis of koop iets waar je wel veilig mee op de baan kan.
Comment
-
Van de week moest ik ineens alles uit de kast halen om nog te kunnen stoppen voor een voorligger. Ik dacht bij mezelf: amai die stond precies zo plots stil? Bleek even verder dat die zijn remlichten gewoon niet werkten.
Comment
Comment