Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn Bekijk Berichten
    Komende van Berlaar?
    Nee als ge op de ring zelf rijdt, komende van de Carrefour riching kruispunt Aarschotsesteenweg, om daar linksaf richting De Mol & centrum te rijden.

Comment

• ergernis van de dag: m'n gps die van m'n ruit valt. Tot drie maal toe

Oprit Massenhoven, richting Hasselt, E313 vanmorgen: hilarisch en beangstigend. Een vrachtwagen op het eerste, ik ernaast op het tweede. Ineens hoor ik die gast claxonneren met zijn hoorn ongelooflijk. In m'n spiegel zie ik dan waarom: een Toyota Carina (daar begint het al ) rijdt de autostrade op aan een slakkegangetje en wil tegen die camion rijden. Door dat geclaxonneer dikke paniek en ik zie die Toyota verder sukkelen. INEENS GAAT DIE OP DE OPRIT AAN DE KANT STAAN. Durfde gewoon de autostrade niet meer op
      Alsjeblieft, blijf dan van de autstrade als je niet durft.

2015 Volvo V60 D2 aut.
      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Rijbewijs afnemen voor onbepaalde tijd!!

Vandaag ook te gemakzuchtig, maar toch goed gelachen met een fiat bestelwagen met bak van achteren die constant 140-150 rechts aan het rijden was op de e403.
        Last edited by ; 30/09/2009, 18:29.

Comment

• Mensen die denken dat ze overal mogen parkeren

Comment

• Ook eens gemeld op foutparkeerders.be

Comment

• vandaag een m3 op de kiezelstrook 3 wagens voor me
              heel toevallig dat het gister al passeerde

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk Berichten
                Nee als ge op de ring zelf rijdt, komende van de Carrefour riching kruispunt Aarschotsesteenweg, om daar linksaf richting De Mol & centrum te rijden.
                Juist, dat is daar ook verschrikkelijk! In de andere richting is het ook maar een boeltje.

Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
                Rijbewijs afnemen voor onbepaalde tijd!!

Vandaag ook te gemakzuchtig, maar toch goed gelachen met een fiat bestelwagen met bak van achteren die constant 140-150 rechts aan het rijden was op de e403.
                Rechts rijden is toch goed?

Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                Mensen die denken dat ze overal mogen parkeren
                Ook al een tijdje een ergernis van me, echt overal parkeren waar het (volgens hun) kan. Op het voetpad, het fietspad, (half) op de opritten, voor garagepoorten, bij de mensen achter, .... .

Comment

• Blijkbaar is er ergens een bestuurder die na een zwaar accident opnieuw mag rondrijden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmw alpina Bekijk Berichten
                    Ik rijd ze meestal gewoon langs rechts voorbij op de invoegstrook terwijl zij aan 70 per uur aan het invoegen zijn bij het uiterste begin van de onderbroken lijn.
                    Dit tot die aan 70 per uur aan het invoegen zijnde chauffeurs plots van iets op de autostrade verschieten en naar rechts uitwijken.........

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn Bekijk Berichten

Rechts rijden is toch goed?
                      Crap Ik bedoelde dus volledig links

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                        Dit tot die aan 70 per uur aan het invoegen zijnde chauffeurs plots van iets op de autostrade verschieten en naar rechts uitwijken.........
                        Dat is dan hun fout, niet? Je mag zomaar niet van rijvak wijzigen als daar iemand rijdt. Enfin, het type chauffeurs dat tegen 70 invoegt op de snelweg rijdt daar meestal van begin tot einde op hetzelfde rijvak dus snel gaan die niet naar rechts gaan.

Comment

• @ Alexanderr

Deze morgen ook zo een zweettepelteef die het nodig vond om in het rijtje dat 70 per uur rijdt constant (dus echt om de drie seconden) te remmen. Zo van die gasten die meer remlichten dan remmen verslijten.
                          Bijzonder ergerlijk.
                          Dus ik laat m'n 140 paardjes galopperen en ik kruip voor. UITERAARD zal ze weer geremd hebben.

Ze rijdt nog 10 minuten achter mij, en wat doet de laffe slet? Net voor ze een straat indraait, knipper ende claxonneer. Grr, ik kon niet stoppen, want ze reed weg
                          Gow zeg, 10 minuten later op moment da'k nie meer aan haar kan. Zo laag

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

Dat is dan hun fout, niet? Je mag zomaar niet van rijvak wijzigen als daar iemand rijdt. Enfin, het type chauffeurs dat tegen 70 invoegt op de snelweg rijdt daar meestal van begin tot einde op hetzelfde rijvak dus snel gaan die niet naar rechts gaan.
                            Bij mijn weten zijn er toch geen rijvakken aangegeven op een oprit ??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                              Bij mijn weten zijn er toch geen rijvakken aangegeven op een oprit ??
                              Neen, maar ik rijd ze dan ook pas voorbij wanneer ze op de autosnelweg zijn ingevoegd, gewoon langs rechts via de oprit heb je meestal nog plaats en tijd genoeg om die slakken voorbij te rijden.

Comment

Neen, maar ik rijd ze dan ook pas voorbij wanneer ze op de autosnelweg zijn ingevoegd, gewoon langs rechts via de oprit heb je meestal nog plaats en tijd genoeg om die slakken voorbij te rijden.
                                Dat verandert de zaak natuurlijk. Doe ik soms ook want automatisch komt er voor die trage invoegers een deel van de rijweg vrij waar meerdere wagens inkunnen.

Comment

• Audi A6 break die voor de poorten van de winkel/magzijnen kwam parkeren. Na veel tamtam heeft hij zich verzet voor de poorten van een ander bedrijf
                                  daar hebben ze het net in hun staar gekregen en ze hebben de audi met een transpallet opgekrikt en dwars over het straat gezet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
                                    daar hebben ze het net in hun staar gekregen en ze hebben de audi met een transpallet opgekrikt en dwars over het straat gezet
                                    hoe doe je dat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                                      hoe doe je dat?
                                      toch simpel?

die transpaletten voor twee achter elkaar kunnen gemakkelijk 2T dragen. (elektrisch)

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Was ik daarnet gaan tanken en wil ik de parking verlaten.
                                        Het licht stond op rood en er stond al auto's aan te schuiven. Ik moet naar links en ik zie een gaatje waar ik door kan. Ik geef gas (pinker op naar links) en opeens schiet die kérèl als een gek vooruit om mij toch maar niet tussen te laten. Ik doe teken naar hem dat ik naar links wil en dus niet zal voorkruipen. Hij in achteruit en liet me ertussen. Uiteindelijk heeft hij me geen enkele blik gegund en staarde recht voor hem uit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                                          hoe doe je dat?
                                          Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                                          Heb dat vroeger ook nog gedaan met de Golf van ons ma .
                                          Denk dat Jevee wel een vorklift bedoelt ipv transpalet.

Wel niet gezond voor de bodemplaat/uitlaat/enz
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                                          toch simpel?

die transpaletten voor twee achter elkaar kunnen gemakkelijk 2T dragen. (elektrisch)
                                          een transpallet hoor, geen vorklift.
                                          twee naast elkaar en elke transpallet kan 2ton dragen

Comment

Working...
                                          X