Oorspronkelijk geplaatst door Glenn
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
ergernis van de dag: m'n gps die van m'n ruit valt. Tot drie maal toe
Oprit Massenhoven, richting Hasselt, E313 vanmorgen: hilarisch en beangstigend. Een vrachtwagen op het eerste, ik ernaast op het tweede. Ineens hoor ik die gast claxonneren met zijn hoorn ongelooflijk. In m'n spiegel zie ik dan waarom: een Toyota Carina (daar begint het al ) rijdt de autostrade op aan een slakkegangetje en wil tegen die camion rijden. Door dat geclaxonneer dikke paniek en ik zie die Toyota verder sukkelen. INEENS GAAT DIE OP DE OPRIT AAN DE KANT STAAN. Durfde gewoon de autostrade niet meer op
Alsjeblieft, blijf dan van de autstrade als je niet durft.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk BerichtenNee als ge op de ring zelf rijdt, komende van de Carrefour riching kruispunt Aarschotsesteenweg, om daar linksaf richting De Mol & centrum te rijden.
Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk BerichtenRijbewijs afnemen voor onbepaalde tijd!!
Vandaag ook te gemakzuchtig, maar toch goed gelachen met een fiat bestelwagen met bak van achteren die constant 140-150 rechts aan het rijden was op de e403.
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenMensen die denken dat ze overal mogen parkeren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmw alpina Bekijk BerichtenIk rijd ze meestal gewoon langs rechts voorbij op de invoegstrook terwijl zij aan 70 per uur aan het invoegen zijn bij het uiterste begin van de onderbroken lijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn Bekijk Berichten
Rechts rijden is toch goed?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenDit tot die aan 70 per uur aan het invoegen zijnde chauffeurs plots van iets op de autostrade verschieten en naar rechts uitwijken.........
Comment
-
@ Alexanderr
Deze morgen ook zo een zweettepelteef die het nodig vond om in het rijtje dat 70 per uur rijdt constant (dus echt om de drie seconden) te remmen. Zo van die gasten die meer remlichten dan remmen verslijten.
Bijzonder ergerlijk.
Dus ik laat m'n 140 paardjes galopperen en ik kruip voor. UITERAARD zal ze weer geremd hebben.
Ze rijdt nog 10 minuten achter mij, en wat doet de laffe slet? Net voor ze een straat indraait, knipper ende claxonneer. Grr, ik kon niet stoppen, want ze reed weg
Gow zeg, 10 minuten later op moment da'k nie meer aan haar kan. Zo laag__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmw alpina Bekijk BerichtenDat is dan hun fout, niet? Je mag zomaar niet van rijvak wijzigen als daar iemand rijdt. Enfin, het type chauffeurs dat tegen 70 invoegt op de snelweg rijdt daar meestal van begin tot einde op hetzelfde rijvak dus snel gaan die niet naar rechts gaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenBij mijn weten zijn er toch geen rijvakken aangegeven op een oprit ??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmw alpina Bekijk BerichtenNeen, maar ik rijd ze dan ook pas voorbij wanneer ze op de autosnelweg zijn ingevoegd, gewoon langs rechts via de oprit heb je meestal nog plaats en tijd genoeg om die slakken voorbij te rijden.
Comment
-
Audi A6 break die voor de poorten van de winkel/magzijnen kwam parkeren. Na veel tamtam heeft hij zich verzet voor de poorten van een ander bedrijf
daar hebben ze het net in hun staar gekregen en ze hebben de audi met een transpallet opgekrikt en dwars over het straat gezet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichtendaar hebben ze het net in hun staar gekregen en ze hebben de audi met een transpallet opgekrikt en dwars over het straat gezet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichtenhoe doe je dat?
die transpaletten voor twee achter elkaar kunnen gemakkelijk 2T dragen. (elektrisch)__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
Comment
-
Was ik daarnet gaan tanken en wil ik de parking verlaten.
Het licht stond op rood en er stond al auto's aan te schuiven. Ik moet naar links en ik zie een gaatje waar ik door kan. Ik geef gas (pinker op naar links) en opeens schiet die kérèl als een gek vooruit om mij toch maar niet tussen te laten. Ik doe teken naar hem dat ik naar links wil en dus niet zal voorkruipen. Hij in achteruit en liet me ertussen. Uiteindelijk heeft hij me geen enkele blik gegund en staarde recht voor hem uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichtenhoe doe je dat?Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenHeb dat vroeger ook nog gedaan met de Golf van ons ma .
Denk dat Jevee wel een vorklift bedoelt ipv transpalet.
Wel niet gezond voor de bodemplaat/uitlaat/enzOorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtentoch simpel?
die transpaletten voor twee achter elkaar kunnen gemakkelijk 2T dragen. (elektrisch)
twee naast elkaar en elke transpallet kan 2ton dragen
Comment
Comment