Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik had het over zoiets:

2015 Volvo V60 D2 aut.
    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Gisteren bijna iemand omver gereden. Fucking hell

Het was omstreeks 04.00 uur s'ochtends op de baan van Waregem naar Wielsbeke. Waar het ziekenhuis ligt. Ik reed 90-100 en ik zie in de verte twee schaduwen wandelen. Geen probleem ze wandelen op het voetpad en ik had ruimte. Ik nader op zo'n 50-100 meter, opeens springt één van die twee gasten midden op het straat en wil me doen stoppen door middel van autostop.
      Had gelukkig nog voldoende tijd om te reageren, anders kon het wel slechter afgelopen zijn.
      De persoon die vlak achter me reed heeft wel zwaarder gepiept en uitgeweken, omdat hij niet direct het probleem zag. Aan de lichten hebben we nog een woordje uitgewisseld. We waren beide enorm geschrokken en beseften beiden dat het veel erger kon zijn .
      Eikels!

Oja ik heb me ook geërgerd aan katten die staan kijken aan de kant en dan opeens voor uwe neus over te steken. Zeker 5 stuks gehad en dan ook nog een konijn.

Comment

• Ik kwam gisteren terug van de ardennen, en ik ree op de autostrade ongeveer 150 en kome der zo 2 hollanders plakken. Ik ging ni opzij omda ik een rij auto's aan het inhale was, derna ging ik wel opzij en die gast draait zich direct voor mij zoda ik hard in de remme moest gaan, en dan racen ze tussen al die mensen slalommend door.
        BMW X5 45e

Comment

• de werken aan de liersesteenweg in Mechelen
          inclusief wegenwerkers die de linten vlak voor uwe neus over het straat spannen als je voor de verkeerslichten staat te wachten

Comment

• continu telefonerende mensen in de auto's

2015 Volvo V60 D2 aut.
            2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• werken liersesteenweg ?
              wat heb ik gemist :S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                continu telefonerende mensen in de auto's
                Agenten die al rijdend eten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
                  werken liersesteenweg ?
                  wat heb ik gemist :S
                  bij het uitrijden van uw wijk (passeer daar 2x daags dus zie u altijd geparkeerd, goeien binnendoor ) stond alles al stil om aan te schuiven voor de lichten aan de "4 wegen", stuk van daar tot de R6 is afgesloten richting Mechelen, en ge kunt ook van geen enkele zijstraat meer op de liersesteenweg zelf geraken denk ik... dus als ge in mechelen noord moet zijn like me, you're pretty fucked

Comment

• tege woordig rijde de manne van Ups ( koeriers) met blauw zwaailicht

donker grijze fiat scudo nieuw model !!!!

a 12 richting brussel wit bestelwagen - blauw zwaailicht !!!
                    Last edited by ; 09/10/2009, 21:24.

Comment

• Uh?

Het labo rijdt vaak in witte of grijze bestelwagens met zwaailicht en sirene...

Comment

• www.ubs.com voor al uw bestellingen

Comment

• Ik dacht al.... 't Is uPs met de P van Punten, Puntkommas, sPelling en Pleestekens

Comment

• Helemaal geen ergernis vandaag;

vandaag was er voor mij een rijstrook gereserveerd op de autosnelweg.
                            Toch vriendelijk als iedereen opzij gaat voor u en zelf de rechtste rijstrook niet gebruikt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DR.DOOM Bekijk Berichten
                              www.ubs.com voor al uw bestellingen
                              lol zou hij dat nu er niet voor doen?
                              2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

• In een van de wachtzalen van het UZ-Jette zitten en een paar jonge "drukke zakenmannen" die zo gefrusteerd zijn dat ze, niettegenstaande het constante openen en sluiten van hun gsm'eke, noch telefoontjes noch sms-berichtjes krijgen en dan maar beginnen met zelf een paar keer hun beltoontje op te zetten, waarschijnlijk om na te zien of hun "gereedschap" niet kapot is. Alsof de mensheid op zoiets zit te wachten.

Comment

• ik erger mij aan het feit dat ik:
                                  nooit vooraan in de rij voor een kruispunt sta
                                  als het dan eens voorkomt niemand wilt sprinten

vandaag nog bij het oprijden van de universiteitslaan vanaf Genk. ik zet me direct links al overgeschakelt op benzine om hem eens uit te laten zit er toch wel geen rotte mondeo clipper extreem traag op te trekken op het linkse vak om rechts een nog tragere chevrolet voorbij te steken. ik wou dan langs rechts gaan omdat hij na die chevrolet nog steeds links reed aan nauwlijks 110 op teller. toen ik al rechts stond merkte ik pas op dat de hele linkse strook dicht zat met deze types en heb me maar aan 90 rechts gehouden
                                  bij het invoegen wel alles en iedereen links voorbij gestoken en voor de verandering een vriendelijke chauffeur die me liet invoegen

Comment

• Welk labo?
                                    MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• ik ergerde mij aan de mensen van "Parkeren in Antwerpen", die tussen het lustig schrijven door lekker voor mijn neus door het rode licht overstaken ("kom, we kunnen snel door").
                                      Het wringt een beetje dat je mensen die in overtreding zijn beboet en vervolgens zelf een overtreding begaat.
                                      autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk Berichten
                                        bij het uitrijden van uw wijk (passeer daar 2x daags dus zie u altijd geparkeerd, goeien binnendoor ) stond alles al stil om aan te schuiven voor de lichten aan de "4 wegen", stuk van daar tot de R6 is afgesloten richting Mechelen, en ge kunt ook van geen enkele zijstraat meer op de liersesteenweg zelf geraken denk ik... dus als ge in mechelen noord moet zijn like me, you're pretty fucked
                                        ook speciaal voor u dan ff den binneweg.
                                        ge rijd naast de brug, en naast de spoorweg.
                                        ge rijd da toch een goeie 2km af totdat ge onder de spoorweg kunt passeren.
                                        nadat je de 3 bruggetjes bent gepasseerd ga je om de hoek het eerste straatje links in.
                                        beetje verder passeer je al onder de brug van de R6.
                                        rij deze baan af ( small weggetje pas op bij nen tegenligger )/
                                        en ga opt einde van deze weg naar rechts.

als ge dees opt einde zou rijden moet ge normaal op de liersesteenweg komen tussen de R6 en mechelen noord.

andere weg, rij richting heisbroekweg ( waar die veilingen zijn )

rij de heisbroekweg af totdat je een bord tegenkomt dat de weg verderop onderbroken is maar "aveve "bereikbaar is.
                                        rij hier voorbij totdat je rechts van u aveve hebt liggen.
                                        links van u is een klein baantje.
                                        pak dit baantje en rij het tot het einde.
                                        normaal moet je uitkomen achter den auto special.
                                        als ge nu naar rechts gaat edde den oprit van den R6

btw.

ahzo 2x daags passeren en genen goeien dag zegge.

kzalt onthoude.
                                        Last edited by Timmie; 06/10/2009, 22:39.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davyke78 Bekijk Berichten
                                          lol zou hij dat nu er niet voor doen?
                                          swat, ik denk niet van niet, allee, kweenie ze ma oe oe oe

Comment

Working...
                                          X