Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
    *snip*
    thx voor den tip, maar dat was al de weg die ik maandagmorgend nam (en dat ging vlot, ondertussen weten meer mensen da wel natuurlijk), 't was pas in de walemstraat dat het in't honderd liep en alles gewoon geparkeerd stond En toen ik rechtsomkeers maakte spanden ze vlak voor mijne neus een lint over het kruispunt met de liersesteenweg waardoor ik me weer mocht omdraaien en terug een auto of 20 later mocht aanschuiven...

en gisterenavond was het nog grotere chaos en dan verklaart het stad zonder schaamte dat er geen deftige alternatieve route is voorzien voor de werken, goe bezig

Comment

• bedankt stomme eikel met je fiesta, weer een jaar korter leven

ik rij 120 op CC en steek op de tweede band een vrachtwagen voorbij... op dat moment steekt Fiesta-lul mij voorbij op de derde band, gooit zich 2 meter voor mijn auto op de tweede band en gooit het kot dicht omdat hij denkt dat er een flitser staat in de inham op de middenberm
      2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• morgen weer tour de flandres, zo een 550km. haha, ik zal me weer amuseren met wat ik allemaal zie

2015 Volvo V60 D2 aut.
        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Dat kan ik geloven! Waar ga je eten?

Ik heb me onlangs ook in een nozem in een Fiesta opgejaagd. Invoegen tussen 2 auto's die 5m van mekaar rijden aan 120 op de snelweg is not done. Zeker niet zonder richtingaanwijzer...
          Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Mensen die fietsers plots voorlaten in de drukke ochtendspits terwijl er 10meter verder het licht op groen staat...

Comment

• Wielrenner die het nog vond om tussen mij en 'n landbouwvoertuig in te voegen op 'n baan waar je 70 mag. Fietspad is niet volledig wat het moet zijn maar goed berijdbaar (zelfs met koersfiets).

Even getoeterd maar 'ie bleef voor me rijden tot het landbouwvoertuig afdraaide, daarnaa gebaarde die onnozelaar nog wat.

Zo'n mensen zou je de pas moeten afsnijden dat 'ie met zen smikkel over de auto vliegt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk Berichten
                Dat kan ik geloven! Waar ga je eten?
                awel, ik wil Smak'In in Tongeren wel eens proberen. Probleem is dat ik wil starten in Tongeren, dus daar rond 9u zal zijn. Om 10u weg en dan naar Geel. Daar is 't anders ook goed in KomEten, en dan naar D'monde werf1 en 2, waar het ook goed is in Chandi's.
                Dus waarschijnlijk ga ik rond 10u in Tongeren in de smak'in een broodje bestellen om mee te nemen.

Ik kan Geel en Tongeren ook omwisselen, maar daar heb ik niet zo veel zin in. Ik start liever 't verste en keer dan terug, elke volgende werf wat dichter bij huis he

edit: jij bent van Lummen, ik moet daar ook passeren. Ietske super lekker dicht bij de autostrade?
                Last edited by Bompa; 08/10/2009, 21:37.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                  awel, ik wil Smak'In in Tongeren wel eens proberen. Probleem is dat ik wil starten in Tongeren, dus daar rond 9u zal zijn. Om 10u weg en dan naar Geel. Daar is 't anders ook goed in KomEten, en dan naar D'monde werf1 en 2, waar het ook goed is in Chandi's.
                  Dus waarschijnlijk ga ik rond 10u in Tongeren in de smak'in een broodje bestellen om mee te nemen.

Ik kan Geel en Tongeren ook omwisselen, maar daar heb ik niet zo veel zin in. Ik start liever 't verste en keer dan terug, elke volgende werf wat dichter bij huis he

edit: jij bent van Lummen, ik moet daar ook passeren. Ietske super lekker dicht bij de autostrade?
                  Smak'In

Frituur Matthi in 't centrum schijnt wel heel verse broodjes te hebben. Maar ik heb er nog nooit een broodje gehaald... En tegen de Smak'In kan 'ie wss toch niet op.
                  Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Gisteren een vrachtwagen die op mij bleef pharen en toeteren omdat ik voor hem niet snel genoeg vooruit ging in de file tegen Antwerpen (E313).

Comment

• met de fiest naar de doktor want ik ben ziek en de zon scheen >>>> alle auto's passeren je rakelings zonder verplichte afstand van 1.5 meter, brrr niet echt meer gewoon

buitenstappen en het regent en omdat je zo weinig fietst, je fiets er vergeten en te voet naar huis gaan, thuis zien dat je fiets er niet staat, en terug door de regen kunnen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk Berichten
                        Smak'In

Frituur Matthi in 't centrum schijnt wel heel verse broodjes te hebben. Maar ik heb er nog nooit een broodje gehaald... En tegen de Smak'In kan 'ie wss toch niet op.
                        binnen enkele minuten ben ik er

ergernissen: integendeel

dank aan de 300C-taxi die me voorliet op het derde vak, vele zonnige groetjes aan de prachtige dame die van Antwerpen tot Tongeren voor mij reed in haar helblauwe Peugeot 207, nummerplaat TZW-nnn. We reden allebei 125 cruise control, zij voor en ik achter, en ik maakte steeds plaats voor haar door voor haar naar het tweede vak te gaan en haar door te laten. Ze hield altijd mooi rechts, constante snelheid, maw een DROOMVROUW
                        Ik zwaaide nog toen ik de afrit nam, maar dat had ze niet gezien, ofwel was ze confused

En nu op naar de volgende rit!

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Afgelopen dinsdag rond 1 u 's nachts werd ik overstoken door een Porsche in Deinze, niet dat ik daar een probleem mee heb, zo zie ik eens alle kanten van een sportwagen en hoor ik ook eens een mooi motorgeluid. 500 m later mocht hij aan de kant gaan staan. Dus als je van de Kortrijksesteenweg komt, net in die blinde bocht aan dat tankstation staan ze wel eens te controleren.

Comment

• Ik haat Kut vrachtwagens die perse tegen 91 moeten voorbijsteken op de A12, daarbij uitermate links rijden, en zo al het vuil en stenen op werpen...
                            Rijd ik speciaal op 20 mafstand , knets er nog een steen op men vers herspoten motorkap... weeral een stuk verf er uit...
                            Is 2 weken geleden nog maar net herspoten...
                            Kust echt men kloten... waarom zou ne mens nog met zen otto inzitten...
                            Stoem apeland met zen slecht onderhouden en vuile snelwegen en FOK camions die alles verneuken...

sorry tmoet er effe af...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
                              Ik haat Kut vrachtwagens die perse tegen 91 moeten voorbijsteken op de A12, daarbij uitermate links rijden, en zo al het vuil en stenen op werpen...
                              Rijd ik speciaal op 20 mafstand , knets er nog een steen op men vers herspoten motorkap... weeral een stuk verf er uit...
                              Stoem apeland met zen slecht onderhouden en vuile snelwegen en FOK camions die alles verneuken...

i know the feeling.

Comment

Laat u maar eens goed gaan, 't is psies nodig. Zonde van de verse lak!

Comment

Ik haat Kut vrachtwagens die perse tegen 91 moeten voorbijsteken op de A12, daarbij uitermate links rijden, en zo al het vuil en stenen op werpen...

Veiligheidsafstand is 91 / 2 = 45,5 meter

=/= 20 meter

Zou een moraalridder zeggen

Comment

• 20m zijn 4 autos er tussen...
                                    45m zijn 9 autolengtes...
                                    Bij 120 km/h zou je dus 12 autos afstand moeten houden...
                                    wijs me de eerste aan die dat doet....
                                    Los daarvan, wat heeft steenslag met veiligheids afstand te maken...?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                      met de fiest naar de doktor want ik ben ziek en de zon scheen >>>> alle auto's passeren je rakelings zonder verplichte afstand van 1.5 meter, brrr niet echt meer gewoon

buitenstappen en het regent en omdat je zo weinig fietst, je fiets er vergeten en te voet naar huis gaan, thuis zien dat je fiets er niet staat, en terug door de regen kunnen

Veel beterschap.

Comment

20m zijn 4 autos er tussen...
                                        45m zijn 9 autolengtes...
                                        Bij 120 km/h zou je dus 12 autos afstand moeten houden...
                                        wijs me de eerste aan die dat doet....

Niemand, ik doe het zelf ook niet.

Los daarvan, wat heeft steenslag met veiligheids afstand te maken...?

Kans is normaal toch iets kleiner denk ik, bij grotere afstand? Enfin, ik weet dat je er niet aan kan doen, en ik weet dat je net als elke gezonde mens geen snelheid/2 afstand gaat houden...maar als je weet dat het daar vuil ligt misschien toch nog wat meer afstand houden? Het zal vrees ik de enige optie zijn...

Comment

• ik doe dat

das ook daarmee dat ik meestal eerst fotos rechts en daarna links heb

Comment

Working...
                                          X