Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
    Niemand, ik doe het zelf ook niet.

Kans is normaal toch iets kleiner denk ik, bij grotere afstand? Enfin, ik weet dat je er niet aan kan doen, en ik weet dat je net als elke gezonde mens geen snelheid/2 afstand gaat houden...maar als je weet dat het daar vuil ligt misschien toch nog wat meer afstand houden? Het zal vrees ik de enige optie zijn...
    nja 100 % gelijk,
    maar het doet toch zeer na zo een vers gespoten motorkap...
    dat wordt knoeien met het lakstiftje

Comment

• Snelheid / 2 is toch de theoretische remafstand ?? Tussenafstand "mag" eventueel toch wat minder zijn daar de voorligger op zijn beurt ook remafstand nodig heeft, dat "in geval van" men dus niet opeens een stilstaande wagen voor zich krijgt ? Of niet ?? (Of heb ik dit op m'n Ipod getikt ??)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
        Ik haat Kut vrachtwagens die perse tegen 91 moeten voorbijsteken op de A12, daarbij uitermate links rijden, en zo al het vuil en stenen op werpen...
        Rijd ik speciaal op 20 mafstand , knets er nog een steen op men vers herspoten motorkap... weeral een stuk verf er uit...
        Is 2 weken geleden nog maar net herspoten...
        Kust echt men kloten... waarom zou ne mens nog met zen otto inzitten...
        Stoem apeland met zen slecht onderhouden en vuile snelwegen en FOK camions die alles verneuken...

sorry tmoet er effe af...
        2222

Precies ofdat het regent op je voorruit, maar dan gewoon allerkleinste vuil. Ik haat het ook, soms zet ik mij zelfs gewoon terug rechts.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
          Snelheid / 2 is toch de theoretische remafstand ?? Tussenafstand "mag" eventueel toch wat minder zijn daar de voorligger op zijn beurt ook remafstand nodig heeft, dat "in geval van" men dus niet opeens een stilstaande wagen voor zich krijgt ? Of niet ?? (Of heb ik dit op m'n Ipod getikt ??)

Ik heb geen flauw idee, bij mijn weten wordt snelheid / 2 als theoretische tussenafstand gezien.

Maar ik betwijfel wel ten zeerste of ik tegen 300km/h op 150 meter stilsta

Comment

• Gisterenavond op de E314. Ik rij zoals altijd 128 op CC op het rechtervak. Ik zie in mijn spiegel een Renault Laguna break nogal nerveus achter zijn voorligger uitkomen op het linkervak. Ik ga ook naar het linkervak om een 4-tal vrachtwagens met nog wat wagens tussen in te halen. Geen enkele mogelijkheid om naar links te gaan zonder op mijn rem te stampen tussen die rij.

Komt meneer Laguna natuurlijk aan mijn bumper kleven. Ik zie zijn lichten amper nog verschijnen in mijn spiegel. Hing echt heel dicht en als kers op de taart liet hij zien dat hij een richtingaanwijzer had. Ik doe dezelfde beweging met de mijne. Richtingaanwijzer gaat weer af en even later weer op. En weer doe ik hetzelfde om duidelijk te laten blijken dat ik hem zie. Maar ik had gewoon geen kans om opzij te gaan. Goed, ik kom ondertussen voorbij de laatste vrachtwagen en schiet er net een Jeep met paardentrailer voor mij in. Ik moet even remmen en was al blij dat die maniak achter mij niet in m'n gat hing. Jeep met trailer haalt de vrachtwagen tergend traag in en eens hij er voorbij is, trek ik even door tot 150. Ik dacht meneer gaat laten zien dat hij sneller kan en ik ga mooi naar rechts van zodra ik kan. Maar nee hoor, volgt hij mij op het rechtervak terwijl hij iets meer afstand laat. Ik los dan gas om terug 128 op CC te rijden en dan gaat hij mij gezwind voorbij. Geen gebaren makend of dat heb ik toch niet gezien. Ik heb wel even zijn achterkant iets feller verlicht!

Ik ben de laatste om te zeggen dat ik nooit eens kort op iemand rij, maar dat is dan ook wel met rede. Ik vind het gewoonweg walgelijk wanneer men zich zo gedraagt. Ik heb zelf wat tegen linksrijders, dus ik ga zo snel mogelijk op het rechtervak. Of er nu iemand achter mij is of niet...
            Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• 1e maal dat ik een linksrijder me echt stoorde. Blond madamtje in een zwarte X3 op de E40 thv Aalter ongeveer. Blijven links rijden, ook al reed ik wat dichter in 'haar gat'. Uiteindelijk ben ik haar wel rechts moeten voorbijgaan, ik op het 1e vak, zij nog steeds links. En verkrampt voor haar blijven kijken...
              i 1 2 1/2 6

Comment

• dagelijkse kost nogthans....

2015 Volvo V60 D2 aut.
                2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                  dagelijkse kost nogthans....
                  Ik weet het, maar normaal erger ik me er niet zo aan. Nu had ik al wat file gehad, heel de nacht gewerkt, en dat mens had gans de E40 voor zich bij wijze van spreken en toch bleef die links hangen, zelfs als ik achter haar zat. En het was ook zo'n typisch X3 wijveke.
                  i 1 2 1/2 6

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk Berichten
                    En het was ook zo'n typisch X3 wijveke.
                    Dikke tetten?

Comment

• Vandaag wou een een bmw e34 rijdende meneer mij eens duidelijk maken dat ik maar 120 mag op de autostrade door volledig naar links te gaan komende van het eerste vak.

Van 200 remmen op 50 meter is geen lachtertje
                      Doet hij dan teken van rustig rustig... Heb ik rustig voorbijgereden en vriendelijk geknikt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
                        Vandaag wou een een bmw e34 rijdende meneer mij eens duidelijk maken dat ik maar 120 mag op de autostrade door volledig naar links te gaan komende van het eerste vak.

Van 200 remmen op 50 meter is geen lachtertje
                        Doet hij dan teken van rustig rustig... Heb ik rustig voorbijgereden en vriendelijk geknikt.
                        Kan toch ook gewoon zijn dat die je snelheid gewoon verkeerd had ingeschat? Iemand die 200 km/h rijdt nadert véél sneller dan iemand die 120km/rijdt hé. Of reden jullie helemaal alleen op de snelweg en dat hij het expres om je 'n kloot af te draaien?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                          Dikke tetten?

Lege blik in de ogen.
                          i 1 2 1/2 6

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
                            Kan toch ook gewoon zijn dat die je snelheid gewoon verkeerd had ingeschat? Iemand die 200 km/h rijdt nadert véél sneller dan iemand die 120km/rijdt hé. Of reden jullie helemaal alleen op de snelweg en dat hij het expres om je 'n kloot af te draaien?
                            Als je van eerste komt naar derde ja

Comment

• Ik had een tijdje terug ongeveer hetzelfde... Ene die met 110 km/u de deur voor me dichtdeed terwijl ik 127 km/u reed, en vervolgens teken deed dat ik het wat rustiger moest aan doen... WTF?

Deze morgen geen handgebaar maar even ergerlijk: auto met aanhangwagen die me op de E314 coupeert in Leuven omdat hij met 100 km/u een reeks vrachtwagens gaat inhalen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                Ik had een tijdje terug ongeveer hetzelfde... Ene die met 110 km/u de deur voor me dichtdeed terwijl ik 127 km/u reed, en vervolgens teken deed dat ik het wat rustiger moest aan doen... WTF?

Deze morgen geen handgebaar maar even ergerlijk: auto met aanhangwagen die me op de E314 coupeert in Leuven omdat hij met 100 km/u een reeks vrachtwagens gaat inhalen...
                                Dat hij die vrachtwagens wilt inhalen aan 100 vind ik geen erg. Die persoon moet ook vooruit hé. Dat couperen is dan weer hatelijk, maar dan erger ik me nog meer aan vrachtwagens die opeens naar links gooien zonder pinker. DAT is hatelijk en gebeurt veel
                                Last edited by ; 12/10/2009, 21:53.

Comment

• Waarom moet hij vrachtwagens inhalen als ie met moeite 100 km/u haalt? Als het geen 120 km/u moet zijn, waarom dan wel zo gehaast om een snellere te couperen?

Comment

Waarom moet hij vrachtwagens inhalen als ie met moeite 100 km/u haalt? Als het geen 120 km/u moet zijn, waarom dan wel zo gehaast om een snellere te couperen?
                                    U hebt gelijk.

Comment

Waarom moet hij vrachtwagens inhalen als ie met moeite 100 km/u haalt? Als het geen 120 km/u moet zijn, waarom dan wel zo gehaast om een snellere te couperen?
                                      Om even lomp te zijn als vrachtwagenchauffeurs die 2km/u sneller rijden dan hun voorganger en dan maar beginnen aan een inhaalmanoeuvre dat 10km kan duren.

Comment

• Aan de tientallen chauffeurs gisterenavond op de baan:

Was er mist ? NEE
                                        Was er sneeuwval ? NEE
                                        Was er hevige regen ? NEE, er wás zelfs geen regen

Ik weet dat U er enorm fier op bent, maar gelieve uw mistlichten uit te zetten. Dank u

Comment

• Hoe slagen ze er toch in om op zowat elke mogelijke route van latem naar Gent/Sint-amandsberg wel ergens werken te hebben met gigantische vertragingen 's morgens...

Comment

Working...
                                          X