Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
    Vrachtwagenchauffeurs die denken dat ze geen voorrang van rechts moeten geven omwille van het feit dat ze met een vrachtwagen rijden!

Helaas, ik neem wél die voorrang
    Toch maar oppassen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
      Vrachtwagenchauffeurs die denken dat ze geen voorrang van rechts moeten geven omwille van het feit dat ze met een vrachtwagen rijden!

Helaas, ik neem wél die voorrang
      Ergens heb ik daar wel bedenkingen bij...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
        mistlichten vergroten uw lichtbereik in de breedte fel en ik vind dat handig als het donker is.
        't is 's nachts niet zo belangrijk om veel te zien i de breedte, maar wel om veel te zien in de verte!
        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk Berichten
          Toch maar oppassen...
          Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
          Ergens heb ik daar wel bedenkingen bij...
          Ik ga hier gene tientonner gevaarlijk doen remmen omdat ik mijn voorrang neem hoor. Maar een kleine vrachtwagen die afremt en dan denkt: ah waarom niet gwn doorrijden, die heeft het bij het verkeerde eind
          1982 BMW E28 528i
          2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• ze hebben hier juist belleken-trek gedaan

dat was lang geleden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TDJ Bekijk Berichten
              Wielrenner die het nog vond om tussen mij en 'n landbouwvoertuig in te voegen op 'n baan waar je 70 mag. Fietspad is niet volledig wat het moet zijn maar goed berijdbaar (zelfs met koersfiets).

Even getoeterd maar 'ie bleef voor me rijden tot het landbouwvoertuig afdraaide, daarnaa gebaarde die onnozelaar nog wat.

Zo'n mensen zou je de pas moeten afsnijden dat 'ie met zen smikkel over de auto vliegt.
              Slechte punten ! Beetje meer respect voor de zwakke weggebruiker aub, hij wou waarschijnlijk niet gecoupeerd worden door een afslaande tractor. Als ik het veiliger vind eis ik ook mijn plaats op op de rijbaan...

Wat was trouwens het probleem ? of je vastzat achter een tractor, of achter een tractor met daarachter een fietser ?? Sukkelaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                Als ik het veiliger vind eis ik ook mijn plaats op op de rijbaan...

en nu niet zeveren dat de fietspaden slecht liggen en blablabla.
                Maar fietser en veiliger op de rijbaan vind ik echt een lachwekkende combinatie.

Het maakt me vooral kwaad als ik zo een dingen zie omdat gij en ik belastingen betalen voor die fietspaden. Gebruik ze dan. Zijn ze niet goed, ga dan reclameren. Maar riskeer uw eigen leven niet met het excuus dat het veiliger is op de baan.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TDJ Bekijk Berichten
                  Wielrenner die het nog vond om tussen mij en 'n landbouwvoertuig in te voegen op 'n baan waar je 70 mag. Fietspad is niet volledig wat het moet zijn maar goed berijdbaar (zelfs met koersfiets).

Even getoeterd maar 'ie bleef voor me rijden tot het landbouwvoertuig afdraaide, daarnaa gebaarde die onnozelaar nog wat.

Zo'n mensen zou je de pas moeten afsnijden dat 'ie met zen smikkel over de auto vliegt.
                  wielrenners rijden meestal hun dunne bandjes stuk op slechte fietspaden. Ik heb een hekel aan wielerterroristen maar dàt is wel een feit...

Comment

• dat ze dan respect hebben voor de wagens als ze op de baan rijden.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• daarnet op de snelweg, manmanman

amper iemand op de baan in de buurt van Waregem, Mercedes met de hele kerstboom aan. Lichten, (akkoord, t'is donker) mistlampen vooraan, mistlampen achteraan én pharen op
                      dan vraag ik mij echt af waar die mee bezig zijn, branden toch knetterveel lampjes op uw dashboard?

ahja, en niet te vergeten op't linkervak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
                        daarnet op de snelweg, manmanman

amper iemand op de baan in de buurt van Waregem, Mercedes met de hele kerstboom aan. Lichten, (akkoord, t'is donker) mistlampen vooraan, mistlampen achteraan én pharen op
                        dan vraag ik mij echt af waar die mee bezig zijn, branden toch knetterveel lampjes op uw dashboard?

ahja, en niet te vergeten op't linkervak
                        uiteraard
                        2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
                        2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Aan de getjoende ibiza's en opels; en zesdehands BMW E36 M316i's te zien op de E40 richting kust, was het gisteravond weer Club die speelde ...

Zelfs zonder de sjaals die uit de ruiten hangen en presidentiële vlaggetjes op hun auto's, kan je aan het rijgedrag al zien dat er voetbal in Brugge te doen is.
                          1963 Land Rover Series IIa
                          1994 Mercedes SL320
                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
                            wielrenners rijden meestal hun dunne bandjes stuk op slechte fietspaden. Ik heb een hekel aan wielerterroristen maar dàt is wel een feit...
                            Dat ze dan dikkere banden steken, dat is minstens even sportief, dat is ook een feit
                            '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                            '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Ja, met wielrennersbandjes op de rijbaan gaan rijden omdat je anders lek rijdt op het fietspad is even logisch als komen klagen met je Pilot Cups dat de openbare weg na elke regenbui niet terug zuiver geblazen wordt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten

en nu niet zeveren dat de fietspaden slecht liggen en blablabla.
                                Maar fietser en veiliger op de rijbaan vind ik echt een lachwekkende combinatie.

Het maakt me vooral kwaad als ik zo een dingen zie omdat gij en ik belastingen betalen voor die fietspaden. Gebruik ze dan. Zijn ze niet goed, ga dan reclameren. Maar riskeer uw eigen leven niet met het excuus dat het veiliger is op de baan.
                                Ik bedoel vooral op de situatie waar je riskeert overhoop gereden te worden op het fietspad omdat de automobilist geen oog heeft voor wat er naast hem gebeurt. Ik hoef maar de dode hoek aan te halen. Dan kan je soms beter even het fietspad verlaten.

Comment

• dat is 100% juist, maar zeg nu zelf, 95% van de tijd rijden ze om andere redenen op de asfalt...

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Vandaag op de E40 richting Brussel, 130 aan't rijden en ik was een tragere wagen aan't inhalen, die op het middenvak reed.

Komt een Golf achter me hangen, ontzettend kort op me, maar ik maak rustig m'n manoeuvre af en laat de Golf passeren.
                                    Kar scheurt me voorbij, achter het stuur een non
                                    1963 Land Rover Series IIa
                                    1994 Mercedes SL320
                                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Op een baan van 70 geld er toch geen voorrang van rechts meer, ik dacht dat nog niet zo lang geleden werd afgeschaft? Ik heb al een paar keer gehad dat ik op zo'n baan reed en dat er dan iemand zo nog net voor wilt glippen zodat ik alles moet toegooien :s
                                      BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                        Op een baan van 70 geld er toch geen voorrang van rechts meer, ik dacht dat nog niet zo lang geleden werd afgeschaft? Ik heb al een paar keer gehad dat ik op zo'n baan reed en dat er dan iemand zo nog net voor wilt glippen zodat ik alles moet toegooien :s
                                        ?? snelheid heeft geen enkele invloed op het al dan niet voorrang hebben of geven...
                                        2012 Renault Megane RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk Berichten
                                          ?? snelheid heeft geen enkele invloed op het al dan niet voorrang hebben of geven...
                                          aah iemand zei is tegen mij dat dat op tv kwam dat de regels zijn veranderd, da voorrang van rechts niet meer geld op een baan van 70.
                                          BMW X5 45e

Comment

Working...
                                          X