Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenVrachtwagenchauffeurs die denken dat ze geen voorrang van rechts moeten geven omwille van het feit dat ze met een vrachtwagen rijden!
Helaas, ik neem wél die voorrang
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenmistlichten vergroten uw lichtbereik in de breedte fel en ik vind dat handig als het donker is.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk BerichtenToch maar oppassen...Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenErgens heb ik daar wel bedenkingen bij...1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TDJ Bekijk BerichtenWielrenner die het nog vond om tussen mij en 'n landbouwvoertuig in te voegen op 'n baan waar je 70 mag. Fietspad is niet volledig wat het moet zijn maar goed berijdbaar (zelfs met koersfiets).
Even getoeterd maar 'ie bleef voor me rijden tot het landbouwvoertuig afdraaide, daarnaa gebaarde die onnozelaar nog wat.
Zo'n mensen zou je de pas moeten afsnijden dat 'ie met zen smikkel over de auto vliegt.
Wat was trouwens het probleem ? of je vastzat achter een tractor, of achter een tractor met daarachter een fietser ?? Sukkelaar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenAls ik het veiliger vind eis ik ook mijn plaats op op de rijbaan...
en nu niet zeveren dat de fietspaden slecht liggen en blablabla.
Maar fietser en veiliger op de rijbaan vind ik echt een lachwekkende combinatie.
Het maakt me vooral kwaad als ik zo een dingen zie omdat gij en ik belastingen betalen voor die fietspaden. Gebruik ze dan. Zijn ze niet goed, ga dan reclameren. Maar riskeer uw eigen leven niet met het excuus dat het veiliger is op de baan.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TDJ Bekijk BerichtenWielrenner die het nog vond om tussen mij en 'n landbouwvoertuig in te voegen op 'n baan waar je 70 mag. Fietspad is niet volledig wat het moet zijn maar goed berijdbaar (zelfs met koersfiets).
Even getoeterd maar 'ie bleef voor me rijden tot het landbouwvoertuig afdraaide, daarnaa gebaarde die onnozelaar nog wat.
Zo'n mensen zou je de pas moeten afsnijden dat 'ie met zen smikkel over de auto vliegt.
Comment
-
daarnet op de snelweg, manmanman
amper iemand op de baan in de buurt van Waregem, Mercedes met de hele kerstboom aan. Lichten, (akkoord, t'is donker) mistlampen vooraan, mistlampen achteraan én pharen op
dan vraag ik mij echt af waar die mee bezig zijn, branden toch knetterveel lampjes op uw dashboard?
ahja, en niet te vergeten op't linkervak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichtendaarnet op de snelweg, manmanman
amper iemand op de baan in de buurt van Waregem, Mercedes met de hele kerstboom aan. Lichten, (akkoord, t'is donker) mistlampen vooraan, mistlampen achteraan én pharen op
dan vraag ik mij echt af waar die mee bezig zijn, branden toch knetterveel lampjes op uw dashboard?
ahja, en niet te vergeten op't linkervak
Comment
-
Aan de getjoende ibiza's en opels; en zesdehands BMW E36 M316i's te zien op de E40 richting kust, was het gisteravond weer Club die speelde ...
Zelfs zonder de sjaals die uit de ruiten hangen en presidentiële vlaggetjes op hun auto's, kan je aan het rijgedrag al zien dat er voetbal in Brugge te doen is.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichtenwielrenners rijden meestal hun dunne bandjes stuk op slechte fietspaden. Ik heb een hekel aan wielerterroristen maar dàt is wel een feit...'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
en nu niet zeveren dat de fietspaden slecht liggen en blablabla.
Maar fietser en veiliger op de rijbaan vind ik echt een lachwekkende combinatie.
Het maakt me vooral kwaad als ik zo een dingen zie omdat gij en ik belastingen betalen voor die fietspaden. Gebruik ze dan. Zijn ze niet goed, ga dan reclameren. Maar riskeer uw eigen leven niet met het excuus dat het veiliger is op de baan.
Comment
-
Vandaag op de E40 richting Brussel, 130 aan't rijden en ik was een tragere wagen aan't inhalen, die op het middenvak reed.
Komt een Golf achter me hangen, ontzettend kort op me, maar ik maak rustig m'n manoeuvre af en laat de Golf passeren.
Kar scheurt me voorbij, achter het stuur een non1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Op een baan van 70 geld er toch geen voorrang van rechts meer, ik dacht dat nog niet zo lang geleden werd afgeschaft? Ik heb al een paar keer gehad dat ik op zo'n baan reed en dat er dan iemand zo nog net voor wilt glippen zodat ik alles moet toegooien :sBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenOp een baan van 70 geld er toch geen voorrang van rechts meer, ik dacht dat nog niet zo lang geleden werd afgeschaft? Ik heb al een paar keer gehad dat ik op zo'n baan reed en dat er dan iemand zo nog net voor wilt glippen zodat ik alles moet toegooien :s
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk Berichten?? snelheid heeft geen enkele invloed op het al dan niet voorrang hebben of geven...BMW X5 45e
Comment
Comment