Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
    Op een baan van 70 geld er toch geen voorrang van rechts meer, ik dacht dat nog niet zo lang geleden werd afgeschaft? Ik heb al een paar keer gehad dat ik op zo'n baan reed en dat er dan iemand zo nog net voor wilt glippen zodat ik alles moet toegooien :s
    OVERAL voorrang van rechts TENZIJ anders aangegeven. 't Is bij mij geleden van als je nog niet geboren was dat ik het moest leren, maar ik weet het nog. Een schande dat jij het niet weet na 1j.

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
    aah iemand zei is tegen mij dat dat op tv kwam dat de regels zijn veranderd, da voorrang van rechts niet meer geld op een baan van 70.
    wat iemand zegt dat op tv gekomen is geloof jij? Jij geeft dat hogere kans van waarheid dan wat je een jaar voordien voor geleerd hebt? Ik zou de rechter z'n lachspieren wel eens willen zien als je zoiets vertelt op een rechtbank

2015 Volvo V60 D2 aut.
    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Op een baan van 70 geld er toch geen voorrang van rechts meer, ik dacht dat nog niet zo lang geleden werd afgeschaft? Ik heb al een paar keer gehad dat ik op zo'n baan reed en dat er dan iemand zo nog net voor wilt glippen zodat ik alles moet toegooien :s
      Laat me gokken, aan het Albertkanaal ? Voorrang van rechts!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
        OVERAL voorrang van rechts TENZIJ anders aangegeven. 't Is bij mij geleden van als je nog niet geboren was dat ik het moest leren, maar ik weet het nog. Een schande dat jij het niet weet na 1j.

wat iemand zegt dat op tv gekomen is geloof jij? Jij geeft dat hogere kans van waarheid dan wat je een jaar voordien voor geleerd hebt? Ik zou de rechter z'n lachspieren wel eens willen zien als je zoiets vertelt op een rechtbank
        Mijn excuses twas maar een vraag ze

Oorspronkelijk geplaatst door Rambler Bekijk Berichten
        Laat me gokken, aan het Albertkanaal ? Voorrang van rechts!
        ja idd dare
        BMW X5 45e

Comment

• Ge moet u niet excuseren, ik heb wat last om me in te leven in uw gedachtengang. Misschien moet ik me wel excuseren

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

Mijn excuses twas maar een vraag ze

ja idd dare
            Ik ben er eentje die daar van rechts komt, ik heb het wel eens een keer meegemaakt dat een van die malloten die alles moeten toegooien omdat ze denken dat ze daar voorrang hebben, nog begon te knipperen en te gebaren ook

Als de kinders in de auto zitten, neem ik mijn voorrang daar overigens niet, als ik zie dat ze echt niet gaan/kunnen stoppen, ook niet

Comment

• die kindjes zie je wel niet altijd zitten

en kindjes zijn hun moeke of vake ook ni graag kwijt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                die kindjes zie je wel niet altijd zitten

Ongelukken ga ik absoluut niet doen om mijn voorrang toch maar zeker te hebben, bij twijfel of de andere gaat/kan stoppen, wacht ik altijd, ik ben niet gek. Ik weet hoe het daar zit op die weg, het is een beetje onnozel dat die weg geen voorrang heeft maar ja.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rambler Bekijk Berichten
                  Ik ben er eentje die daar van rechts komt, ik heb het wel eens een keer meegemaakt dat een van die malloten die alles moeten toegooien omdat ze denken dat ze daar voorrang hebben, nog begon te knipperen en te gebaren ook

Als de kinders in de auto zitten, neem ik mijn voorrang daar overigens niet, als ik zie dat ze echt niet gaan/kunnen stoppen, ook niet

aah mijn fout, nu weet ik dat ik daar beter maar wat vertraag
                  BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                    die kindjes zie je wel niet altijd zitten

vertel dat dan maar eerst aan die moekes en vakes die denken dat ze de regels niet moeten kennen.

Ik doe dat niet (meer), onbezonnen m'n voorrang nemen, laat dat duidelijk zijn, maar we moeten niet de rollen gaan omdraaien.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

aah mijn fout, nu weet ik dat ik daar beter maar wat vertraag
                      Ja sommigen zeg maar heel velen stoppen daar echt niet als ze van rechts komen, gelukkig heb je nog geen ongelukken gehad.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rambler Bekijk Berichten
                        Ja sommigen zeg maar heel velen stoppen daar echt niet als ze van rechts komen, gelukkig heb je nog geen ongelukken gehad.

ja zo heel veel kom ik er niet ze, alleen om naar het frituur te gaan
                        BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                          vertel dat dan maar eerst aan die moekes en vakes die denken dat ze de regels niet moeten kennen.
                          ik doe mijn best

Comment

• Ergernis: van die treuzelaars aan een verkeerslicht. Ik krijg het er van! Zij glippen nog net door het oranje, jij mag nog een keertje wachten voor het rood.

Comment

• arrogante zak met zijn jag

Parkeert voor het magazijn nadat ik teken doe dat hij er niet mag parkeren. Loopt straal langs mij door, maakt een scene in de winkel voor zijn toestel onder garantie. Gaat terug buiten en merkt dat er een koerier naast zijn auto staat waardoor hij niet wegkan (ahnee frisse, da's een laad- en loszone!) en begint te claxonneren. Ben potdoof aan ene kant, die gaat lekker lang mogen wachten op zijn herstelling

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bakske Bekijk Berichten
                                Ergernis: van die treuzelaars aan een verkeerslicht. Ik krijg het er van! Zij glippen nog net door het oranje, jij mag nog een keertje wachten voor het rood.
                                Vandaag ook voorgehad, zo irritant!

Comment

• treuzelaars die hun gegeven voorrang niet pakken

Een laaghangende zwarte damp trok langzaam op, de prutsende chauffeur verscheen na enkele stonden vanuit de wolk
                                  Audi-techniek

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Fuckers die in de buitenbocht gaan inhalen over een volle lijn. Met defecte dimlichten. In het duister.

Pas na de eerste schrik bekomen te zijn had ik zin om de kerel te achtervolgen en serieus op z'n gezicht te geven. Gelukkig voor hem had ik honger.

En daarstraks bijna van hetzelfde, maar dat was een idioot inhaalmanoever voor een bocht omdat een fucker in een brommer achterliggende auto's aan het treiteren was.

Comment

• Ik krijg het schijt van Renault Scenic -rijders

Een ras apart zo met hun lelijke hokken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                        Fuckers die in de buitenbocht gaan inhalen over een volle lijn. Met defecte dimlichten. In het duister.

Pas na de eerste schrik bekomen te zijn had ik zin om de kerel te achtervolgen en serieus op z'n gezicht te geven. Gelukkig voor hem had ik honger.

En daarstraks bijna van hetzelfde, maar dat was een idioot inhaalmanoever voor een bocht omdat een fucker in een brommer achterliggende auto's aan het treiteren was.
                                        ge hebt hem opgegeten!

Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                                        Ik krijg het schijt van Renault Scenic -rijders

Een ras apart zo met hun lelijke hokken
                                        wahaha, idd, al die ik ken en met een scenic rijden zijn ofwel slappe duffe wezens zonder inhoud, ofwel derde leeftijd of 2.5e leeftijd.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• het ergert mij dat ik de betekenis van wollah billah ni ken

Comment

Working...
                                          X