Oorspronkelijk geplaatst door will
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk Berichten't kan ook zijn dat die mannen de sirene afzetten om niet iedereen wakker te maken of niet te veel geluidsoverlast te maken. En dan de sirene pas aanzetten aan de gevaarlijke punten waar het nodig is (kruispunten oa).
Regel is: Kruispunten (rood licht,...) of druk verkeer: klank- en lichtspel!
Comment
-
WTF zijn ze in Sint-Truiden allemaal bezig
Luikerstraat afgesloten, weg waarlangs de omleiding zou moeten gaan zijn ze ook aan het werken.
Diesterstraat was ook al afgesloten.
Straks kunnen we de stad niet meer in.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenUh? Goed, bestelwagens zie ik niet alle rode lichten negeren en over het fietspad rijden, maar dat is omdat er een ander soort eencellige organismen achter het stuur van deze dingen zitten...
Mijn reactie was vooral op janvkn zijn input gericht ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk BerichtenTgoh tis nu al twee dagen achter elkaar dat ik een groene camionette over de Kortrijkse ring zie scheuren met zijn lichten aan. Altijd volgt hij het zelfde parcours. Ik laat hem door, maar ik heb wel mijn vragen bij zijn gebruik ervan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
De vergelijking gaat niet volledig op vrees ik. Bij de bestelwagens is er bv. 90 % (of meer) die correct rijden en het kleine resterende deel als cowboy's waar bij de quads (en de motards) deze %'s omgekeerd liggen.
Comment
-
Je gaat nu toch niet gaan vertellen dat het niet waar is, alhoewel de redenering fout kan zijn, dat het merendeel der quad rijders zich aan niets stoort qua verkeersregels, net zomin trouwens als de meeste (een zeldzame witte merel uitgezonderd) alle motards zich ook niet aan de snelheidsregels houden? Zone 30 eventueel maar wijs me een motard aan die zich aan de 50, 70, 90 snelheden houdt buiten een dorpskern, het feit dat de quads niet zo vloeiend tussen de wagens kunnen laveren doet ze dus soms over de fiets- zelfs voetpaden crossen om toch maar gelijke tred te kunnen houden met de moto's.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenJe gaat nu toch niet gaan vertellen dat het niet waar is, alhoewel de redenering fout kan zijn, dat het merendeel der quad rijders zich aan niets stoort qua verkeersregels, net zomin trouwens als de meeste (een zeldzame witte merel uitgezonderd) alle motards zich ook niet aan de snelheidsregels houden? Zone 30 eventueel maar wijs me een motard aan die zich aan de 50, 70, 90 snelheden houdt buiten een dorpskern, het feit dat de quads niet zo vloeiend tussen de wagens kunnen laveren doet ze dus soms over de fiets- zelfs voetpaden crossen om toch maar gelijke tred te kunnen houden met de moto's.
Geef een modale chaufeur eens een Ferrari onder zn gat, en kijk eens of ze nog zo voorbeeldig rijden. Alles gaat gewoon 3x zo snel en dat ben je snel gewoon.i 1 2 1/2 6
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk BerichtenIk maak geen vergelijking, ik toon gewoon de fout in de redenering aan. Desgewenst kan je bestelwagens ook vervangen door vrachtwagens/BMW's/SUV's/rode auto's/...
Comment
-
Ik ben gisteren voor een keertje naar school geweest met de auto. ik parkeer hem op de sinksefoor omdat het daar gratis is:p. na school kom ik terug op de parking en de auto naast mij is een ugly getunede golf III vol met A2B stickers. en ik zie de eigenaar en zen mate "chillen" rond zen auto. 2 van die mannen leunen tegen die golf en 2 tegen mijn auto.
ik kom eraan en vraag beleefd wilt u is van mijn auto afgaan hij is net gekuisd en ik wil geen krassen. en die mannen beginnen zo graaf te doen met hun Antwerps - marokaans accent. zo van willii ik pak u dit dat blablabla. na een serieuze woordewisseling zijn ze eraf gegaan en waren ze nog heel de tijd vies aant zien. kga ook is een keer met de auto naar schoolBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenWTF zijn ze in Sint-Truiden allemaal bezig
Luikerstraat afgesloten, weg waarlangs de omleiding zou moeten gaan zijn ze ook aan het werken.
Diesterstraat was ook al afgesloten.
Straks kunnen we de stad niet meer in.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk BerichtenDat is voor restaurant BigareauxOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk BerichtenGoh... Ik heb vandaag en gisteren ook rustig 70 gereden op mn moto, ik geniet daar ook eens van. Een oom van me rijdt nooit sneller dan toegelaten met zn moto, hij heeft letterlijk nooit sneller dan 120 gereden. Er zijn er meer dan je denkt hoor.
Geef een modale chaufeur eens een Ferrari onder zn gat, en kijk eens of ze nog zo voorbeeldig rijden. Alles gaat gewoon 3x zo snel en dat ben je snel gewoon.
Comment
-
Idioten in alle maten en kleuren.
Ik ben er soms ook ene, maar ga niet kutten als ik mezelf vast rij achter een reglementair ingevoegde medeweggebruiker.
Onze medemens vanmorgen in zijn Toyota Corolla Verso op de E40 Leuven-Brussel niet. Hij valt mij op als hij continu op de bumper van de Touran voor hem zit te rijden, en slingert tussen het linkse deel van het linkervak, en met twee wieltjes op het derde vak ernaast rijdend. Vervolgens wilt ie vermoedelijk rechts voorbij, maar heeft daarbij niet gezien dat iemand anders van het tweede vak al naar het derde vak was geschoven, gaat toch naar het derde vak en moet alles dichtgooien want ja daar rijdt natuurlijk die muts die ik wel had gezien maar hij niet...
Vervolgens wil ie terug naar links uitwijken, maar daar rijdt den deze al. Vindt ie niet fijn. Gaat wat lopen grootlichtseinen en middelvingeren. Als ik op het linkervak rijdt, gaat ie bumperkleven en seinen dat ie voorbij wil. Maak ik ruimte, gaat ie achter me blijven rijden en weeral seinen.
Een van dees stop ik gewoon op de pechstrook en als de andere ook stopt, verkoop ik zo een pé eens een goeie muilpeer.
Comment
-
herkenbaar
en daar op dat stuk met vier rijstroken geraken sommigen dus echt wel hun kluts kwijt he, 't is nogthans niet moeilijk: uiterst rechts.
Gisteren me o zo geërgerd aan mensen die je voorbijsteekt, en jou dan weer voorbijsteken, net als ze voorbijgestoken zijn beginnen ze weer te vertragen enz. ....
Duidelijk niet op CC aan het rijden en niet in staat om vlot en continu te rijden wegens geen inzicht in de stroom.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtenen daar op dat stuk met vier rijstroken geraken sommigen dus echt wel hun kluts kwijt he, 't is nogthans niet moeilijk: uiterst rechts.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenOm te zorgen dat ge d'r niet meer bij geraakt???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yoda007 Bekijk Berichteninderdaad...een brandweerwagen kan in vele gevallen maar 90 à 100kph...dus 't heeft geen zin om op rechte stukken weg je Martin Horn te laten blazen....tenzij je doof wil worden in de cabine
Regel is: Kruispunten (rood licht,...) of druk verkeer: klank- en lichtspel!
Nu, ik weet wel dat de 1ste autopomp van Sint-Truiden 140 haalt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ksirk Bekijk BerichtenHet is al lang geleden dat ik daar gereden heb (E40 Leuven-Brussel), maar vroeger reed ik daar altijd op het tweede vak omdat het rechtse vak meer een hindernissenparcours was van putten en scheuren. Misschien is dat ondertussen al hersteld ?
Putten zijn nooit in die mate dat het je toelaat de wet te overtreden, uw voertuig voldeed misschien niet aan de wettelijke vereisten van banden en vering.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
Comment